Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
miepje :rofl; dat plaatje hahaha blij dat je weerbeter bent. Vond je ons portret ook niet prachtig!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 17:19:

[afbeelding]

Miepje en ik toen we klein waren, tweelingzusjes

ach wat een schatjes waren we toen nog hè?

* vraagt zich af waar die weelderige krullen toch gebleven zijn*
Dat hoofd trek ik nog steeds als ik eraan herrinerd word dat ik moet shredden
Vandaar dat ik dol ben op paaseitjes. Ik mocht er van mezelf drie en die ben ik heerlijk aan het opzuigen . Eigenlijk zijn drie veel lekkerder dan de hele zak, toch ? Ja? Ja !

Zo en nu shredden.....
Jullie schrijven véél te snel! Ik kan het bijna niet bijhouden! En wanneer ik niks te doen heb, is hier niemand!

Yellow, ik vind het ook te gezellig hier. Ik zit veel te veel achter m'n laptop, mijn huis verslonst en er liggen nog stapels papieren die ik moet verwerken voor mijn werk.

En dan moet ik ook nog shredden!!

(wel fijn een dagje spijbelen, morgen er weer tegenaan. Dan maar een dagje uitstel voor level 3. Helemaal geen probleem!

Oh ik weet het al, mijn buikpijn is vast psycho-somatisch! Toen ik geen tijd meer had om te shredden, was het bijna spontaan over...)
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 20:20:

Jammie, ik liep langs de AH to go en alle slogans zijn met je naam erin

[afbeelding]

Wilde nog een foto maken, maar bedacht me dat dat dan weer ingewikkeld op forum te krijgen is.

Fruitje, graag gedaan. Vond stiekem David Tennant leuker als Dr Who Jouw maten had ik trouwens toen ik 9 was ofzo...David Tennant is ook mijn favoriet maar Matt Smith is een goeie tweede Ik ben ook cavia-sized dusja, kan wel kloppen
Morgen nog één keer level 2 en dan door naar The Grand Finale! Kom maar op
Zeg maar Spijker.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 20:29:

Dat hoofd trek ik nog steeds als ik eraan herrinerd word dat ik moet shredden Oh ik vind het zo'n lief koppie!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 20:29:

Dat hoofd trek ik nog steeds als ik eraan herrinerd word dat ik moet shredden Oh ik vind het zo'n lief koppie!
Sowwie, ik krijg de hele tijd de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Ach, ik vind dat koppie ook wel twee keer lief...
Grrr, nu word ik ingehaald door spijker en yammie. Maar ik ben niet zo gek als yellow om nu nog te gaan shredden.

Ik probeer nog steeds om zo wat computerwerk te gaan doen, maar het is hier veel te gezellig....
Jij kijkt ook schattig hoor Miep

Spijker, JE KUNT HET

Fruitje, dus je bent echt een cavia haha

Ik moet nog steeds vandaag....heb wel 26 km gefietst (13 heen 13 terug) telt dat als een shredje?
Als ik nu vandaag shred loop ik dan voor op jou Miep

Dat kun je toch niet laten gebeuren!
26 km gefietst !!! Dat zijn heel veel shredjes, qua calorieën, maar ja je hebt dan geen plank gedaan en dat kan natuurlijk niet.

Zo dat was dag 9 level 2. Ik doe best veel Nathalie style maar zeker niet alles zelfs niet na 9 dagen.

Spijk-er ik ga morgen ook voor dag 10 en dan level 3 !
Zo, dag 8 zit er op.

En nu lig ik voor dood in bed.

Lange dag gemaakt.

Morgenavond geen tijd, dus ik ga het denk ik eens in de middag proberen. Alhoewel, dan moeten de kids geen vriendjes mee naar huis nemen na school.

De weegschaal wil overigens nog niet meewerken en daar word ik chagrijnig van.......
Follow your heart, but take your brain with you....
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 21:00:

Als ik nu vandaag shred loop ik dan voor op jou Miep

Dat kun je toch niet laten gebeuren!

Ik heb zondag dag 8 gedaan. Zou vandaag 9 doen, dat wordt dus morgen. En jij? Ik ben jouw tel kwijt

Maar ik GUN jou dat hoor! Loop jij maar fijn een dagje voor. Vinnik helemaals niet errug.

Ik ga zo lekker naar bed, truste allemaal!
Ik moet 9, maar ik ben te moe. Had eigenlijk een beetje een niet-zo-leuke-dag dus vind dat ik het verdiend heb dat ik niet hoef te shredden. Heb wel heel veel gefietst en me keurig aan dieet gehouden.

Morgen naar mutti fietsen 15 km heen en 15 terug (voor jullie denken dat ik dat lollig vind, nee maar het is vooral GRATIESH).

Welterusten Addje knap hor dat je nog zo laat geshred hebt! Resultaat zal heus snel komen

Shred voor vandaag zit er weer op! Zo fijn om dat alvast "achter de rug te hebben"

En bah, ik ben level 1 echt zat nu, vind het saai en eentonig!!
Das mooi op tijd menmo! Voor mij vanavond of morgen dag 3 level 3. Eens zien of ik Natalie kan bijhouden...(weinig kans nog)

Yellow, ik fiets ook graties maar niet zo ver als jij, ik vind je dapper met deze kou en wind! (daarnaast is het natuurlijk wel heel goed voor je!)
Grrrrrr, vanmorgen weer gewicht erbij...

Ik snap er niets van. Mag ik even uithuillen.......

Ik snoep nauwelijks, eet gezond..... Wat is er toch aan de hand??
Follow your heart, but take your brain with you....
Yellow, dat zijn flinke stukken fietsen!! En idd, het is gratizz, dus waarom niet :D Vind ook dat je het verdient hebt om even niet te shredden. Maar vandaag wel weer hè! ;)

Ik fiets sinds 3 weken bijna dagelijks ( naar school, kdv en werk) omdat ik anders extra om moet rijden wegens wegwerkzaamheden. Vind de benzine er te duur voor, maar ben wel blij dat ik nu meer in beweging ben :D

Menmo, lekker zo vroeg al de shred er op hebben zitten.

Miepje, dan weet je het voor de volgende keer, heel hard denken dat je geen tijd meer hebt om te shredden, misschien dat dan je buikpijn zakt hihi.

Spijk-er, toppie hoor! Succes met level 3

Addison, balen dat de weegschaal niet meewerkt, maar ook al val je niet af, je wordt wel fitter en strakker (als het goed is ;) )

Heb je wel je maten opgemeten voordat je ging shredden en gezond eten? Misschien zit daar wel degelijk verschil in. Het extra gewicht nu kan ook vocht oid zijn... Niet opgeven!! En je mag best even uithuilen hoor! Hebben we af en toe echt even nodig

Vanavond 5de x level 1. Heb er wel weer zin in na een dagje hardlopen. De afwisseling vind ik toch ook wel lekker. Na het shredden heb ik wel vaak nog zin om te gaan hardlopen. Misschien dat ik dat vrijdag eens ga doen....kan in ieder geval geen kwaad haha.
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Ik heb net dag 2 level 2 achter de rug. Ging inderdaad minder moeilijk dan gister, al was het laatste rondje KT echt killing en heb ik af en toe een adempauze moeten inlassen.

Addison: mijn weegschaal gaf vandaag opeens ook 7 ons meer dan gister. (hoe dan?), maar ik heb ook het gevoel dat ik 2 kilo vocht vasthoud, opgeblazen buik etc. Dus hopelijk ligt het daaraan, als je niet snoept en wel beweegt en gezond eet kan er toch niet opeens gewicht aangroeien?

Gister weer een collega die opmerkte dat ik was afgevallen, 2e complimentje in een week tijd, in da pocket! succes allemaal meisjes, jullie kunnen het!!!
Addison, balen dat je nog niet meteen resultaat ziet op de weegschaal maar bedenk dat dat ook maar een getal is. Als je goed voelt en je blijft volhouden dan komt de rest vast ook wel.

Zelf was ik vanmorgen ook 1,5 kilo zwaarder dan zaterdag, tja...ik heb wel wat gesnoept maar geen 10000kcal extra dus dan zal het ook wel weer naar beneden schommelen.
@ Addison

Ik heb zojuist dag 9 level 2 gedaan!

En ik kon m helemaal! Zelfs de v-raises!

Nu lekker douchen!
Laatste keer level 2 is geweest! Morgen door naar level 3, zal ik alvast bang worden?

Waar ik eerst aan het afvallen was als een speer, gaat de weegschaal sinds vorige week weer omhoog! Hoe kan dat nou? Ik heb niet opgemeten want ik heb geen meetlint. Maar ik kan wel weer een spijkerbroek een maat kleiner aan. Dus aan mijn kleren kan ik zien dat ik wel degelijk strakker wordt. Ik voel ook dat ik sterker wordt, en ik ga zelfs al een heel klein beetje spieren zien.

Zou het kunnen na een maand trainen dat gewicht iets omhoog gaat doordat spieren zwaarder zijn? Of hou ik mezelf dat echt voor de gek? (ik doe naast shredden ook nog 6 week 6 pack een keer of 2 per week, en ik spin 2 a 3 keer per week, daarnaast wandel ik gemiddeld een uur per dag - maar dat laatste deed ik altijd al).

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven