Mode & Beauty alle pijlers

Kleurspoeling

26-03-2013 11:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een 'makkelijke' kleurspoeling. Dus liefst zonder ontwikkelvloeistof en gedoe. Een mousse of een créme. Bestaat dat? Heeft er iemand tips?
Ik heb niet perse veel verstand van kleurspoelingen, maar mijn kapper heeft bij mij een keer een ‘kleurspoeling’ gedaan en dat bleek gewoon verf te zijn! Daar moet je echt mee uitkijken, ik heb ook veel gelezen dat bijvoorbeeld de ‘kleurspoeling’ van L’oreal (casting crème gloss) ook gewoon verf blijkt te zijn. Ook al staat op de verpakking dat het er na 24 wasbeurten uit is. Als je een kleurspoeling wil die er echt goed uitwast kom je bij iets wat maar 5 wasbeurten houdt, die heb je wel van Guhl (is een mousse geloof ik).
quote:bootsy12 schreef op 26 maart 2013 @ 11:48:

Ik ben op zoek naar een 'makkelijke' kleurspoeling. Dus liefst zonder ontwikkelvloeistof en gedoe. Een mousse of een créme. Bestaat dat? Heeft er iemand tips?

wat wil je?

1x een kleurtje? snel uitwasbaar?

welk effect zoek je?
ik gebruik een mousse, die houdt best wel lang ( 24 wasbeurten dacht ik) dus een wat permanentere kleuring. ik vind die mousse van schwarzkopf wel handig in gebruik en het drupt niet. toen ik mn kleur beu was, heb ik gewoon mn eigen haarkleur overheen 'geverfd' en het resultaat was prima!
Ik wil dat de kleur wel wat langer houdt. Die mousse van Guhl heb ik al, en die houdt echt geen 5 wasbeurten. Eerder 1 of 2.

Die mousse, dat is de color ultimate mousse van Schwarzkopf toch? Die lijkt mij ook erg handig in gebruik, geen gedoe met verschillende flesjes en ontwikkelvloeistof. Blijft die moussekleur zitten of vervaagt het na verloop van tijd? Na 24 wasbeurten zoals je aangeeft Omdat er nl. 'permanent' bij staat vermeld. Hoe permanent is dat?

Ik hoor het graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven