Kleurspoeling
dinsdag 26 maart 2013 om 12:05
Ik heb niet perse veel verstand van kleurspoelingen, maar mijn kapper heeft bij mij een keer een ‘kleurspoeling’ gedaan en dat bleek gewoon verf te zijn! Daar moet je echt mee uitkijken, ik heb ook veel gelezen dat bijvoorbeeld de ‘kleurspoeling’ van L’oreal (casting crème gloss) ook gewoon verf blijkt te zijn. Ook al staat op de verpakking dat het er na 24 wasbeurten uit is. Als je een kleurspoeling wil die er echt goed uitwast kom je bij iets wat maar 5 wasbeurten houdt, die heb je wel van Guhl (is een mousse geloof ik).
dinsdag 26 maart 2013 om 12:36
dinsdag 26 maart 2013 om 13:18
dinsdag 26 maart 2013 om 13:44
Ik wil dat de kleur wel wat langer houdt. Die mousse van Guhl heb ik al, en die houdt echt geen 5 wasbeurten. Eerder 1 of 2.
Die mousse, dat is de color ultimate mousse van Schwarzkopf toch? Die lijkt mij ook erg handig in gebruik, geen gedoe met verschillende flesjes en ontwikkelvloeistof. Blijft die moussekleur zitten of vervaagt het na verloop van tijd? Na 24 wasbeurten zoals je aangeeft Omdat er nl. 'permanent' bij staat vermeld. Hoe permanent is dat?
Ik hoor het graag!
Die mousse, dat is de color ultimate mousse van Schwarzkopf toch? Die lijkt mij ook erg handig in gebruik, geen gedoe met verschillende flesjes en ontwikkelvloeistof. Blijft die moussekleur zitten of vervaagt het na verloop van tijd? Na 24 wasbeurten zoals je aangeeft Omdat er nl. 'permanent' bij staat vermeld. Hoe permanent is dat?
Ik hoor het graag!