Domme vragen topic

26-03-2013 21:14 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het domme vragen bestaan niet, maar toch heb ik wel is vragen die ik niet hardop durf te stellen.

Dus bij deze, voor iedereen die zijn domme vragen kwijt wil ( want ik geloof niet dat ik de enigste ben )

de vraag die ik heb ( ik open dit topic natuurlijk niet voor niets):

Is twee uur acher elkaar door sporten even effectief als bijv. een uur op dinsdag en een uur op donderdag?
I always tell the truth, even when I lie
Kreeg assepoester een snee in haar voet toen ze haar glazen muiltje verloor?
Ik neem aan dat je wel evenveel kcal verbrandt ongeveer. Misschien iets meer als je hartslag langer achter elkaar verhoogd is bij cardio, maar of het nou heel veel scheelt...

Ben je trouwens uitgeshred? Dat je nu spontaan uren gaat sporten (goed bezig hoor!!)
Hoe krijgt een vampier een stijve terwijl hij geen hartslag en bloedsomloop heeft?
Huts!
Als je maar 1 keer in de week 2 uur sport lijkt mij het beter om het te verspreiden. Ik denk dat dat effectiever is. Geen antwoord dus maar wat ik denk.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 26 maart 2013 @ 21:18:

Ben je trouwens uitgeshred? Dat je nu spontaan uren gaat sporten (goed bezig hoor!!)Was gestopt met shred, wilde het weer op pakken maar sportschool leek me toch ook wel effectief, en bevalt me stiekem toch wel beter. Vind het trouwens wel leuk om te zien dat het shred topic zo goed loopt
Nee, twee losse uren is effectiever. Ten eerste omdat je lichaam ook weer moet herstellen, en in de rust tussen de trainingen door gebeurt er ook nog vanalles. Ten tweede omdat je het tweede uur echt niet meer zo intensief zal kunnen trainen als in het eerste uur, omdat je al moe bent van dat eerste uur.

Korte, explosieve trainingen met rust er tussen zijn het effectiefst als je gaat voor spieropbouw en vetvermindering.

Ga je puur voor uithoudingsvermogen of omdat je bijvoorbeeld de marathon wil leren lopen, dan moet je natuurlijk wel duurtrainen. Maar dat is dus een heel ander trainingsdoel.
Zeg maar Spijker.
quote:zilvervlok schreef op 26 maart 2013 @ 21:17:

Kreeg assepoester een snee in haar voet toen ze haar glazen muiltje verloor?lijkt me niet, dan had die prins wel een DNA test gedaan om haar terug te vinden
Waarom bestaat perron 13 niet op Utrecht CS?
Bedankt voor het topic hoor! En veel succes met het sporten in de sportschool!

Bella: dat is een hele goede vraag. Dit zegt google

The 'Twilight' Vampires CAN get erections and ejaculate. This is something along the lines of what Stephanie Meyer has said; 'The normal reactions of arousal are still present in vampires, made possible by venom-related fluids that cause tissues to react similarly as they do to an influx of blood (Erection. Like with vampire skin—which looks similar to human skin and has the same basic function—fluids closely related to seminal fluids still exist in male vampires, which carry genetic information and are capable of bonding with a human ovum.' http://stepheniemeyer.com/bd_faq.html

iets met gif ofzo...
Als ik een circkel in 4 gelijke stukken verdeel zijn ze 90 graden. Waarom zo heet?
Wie bedacht dat bedacht, bedacht moest gaan heten?
Waarom is het voorjaar en heb ik het koud?
quote:Sjonnery schreef op 26 maart 2013 @ 21:23:

Waarom bestaat perron 13 niet op Utrecht CS?

Die bestaat wel:

http://www.inzichten.nl/mensenmaat/images/sporen_1.jpg

http://www.inzichten.nl/mensenmaat/mensenmaat_62.htm
Yellow, wat een opluchting...eindelijk een verklaring! Nou laat die blonde uit True Blood maar aankloppen in 040...
Huts!
quote:Sjonnery schreef op 26 maart 2013 @ 21:23:

Waarom bestaat perron 13 niet op Utrecht CS?Ik heb ooit eens gehoord dat spoor 13 alleen gebruikt wordt voor goederentreinen en dat er daarom geen perron voor nodig is.
Briljant! Dank je wel. Ik had er al eens op gegoogled maar kwam er niet uit :-) ik kan slapen vanavond :-)
300 jaar geleden bestonden er toch nog geen dna testen? Of wel?

Geen idee! Maar hoe bevalt een zeemeermin eigenlijk? Legt ze een ei?
lijkt me niet, zeemeermin is een zoogdier, toch? dus waarschijnlijk bevalt ze uit haar vin, die heeft tenslotte ook iets weg van een vagina
Waarom vinden mensen niet een dieet uit, zodat je nooit meer naar de tandarts moet?
Zilvervlok...daarvoor moet ze eerst neuken. En hoe doet een zeemeermin dat dan?
Huts!
briljant dit topic
Waarom zit je voor de tv en achter de computer?

Waarom zit je bij een korps, maar op een sport?
Leuk topic

Ik heb twee vragen.

Hoe weet de advertentie van eDarling hiernaast wat mijn woonplaats is? Er staat namelijk "Vind singles uit <naam woonplaats>.

Is fietsen op een E-bike beweging op een dusdanige manier dat extra sporten niet nodig is? (ik fiets 5 dagen per week 30 km).
.
quote:giraf007 schreef op 26 maart 2013 @ 21:34:

lijkt me niet, zeemeermin is een zoogdier, toch? dus waarschijnlijk bevalt ze uit haar vin, die heeft tenslotte ook iets weg van een vagina

Ik moest zo hard lahen, dat we echt serieus zitten te bedenken hoe het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven