Domme vragen topic

26-03-2013 21:14 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het domme vragen bestaan niet, maar toch heb ik wel is vragen die ik niet hardop durf te stellen.

Dus bij deze, voor iedereen die zijn domme vragen kwijt wil ( want ik geloof niet dat ik de enigste ben )

de vraag die ik heb ( ik open dit topic natuurlijk niet voor niets):

Is twee uur acher elkaar door sporten even effectief als bijv. een uur op dinsdag en een uur op donderdag?
I always tell the truth, even when I lie
oei ik hoop niet dat dit echt de domste vraag ooit is.

Hoe komen maagden aan soa s?

Ik bedoel ik weet niet beter dan dat je geen soa kunt hebben als je nog maagd bent. En als je naar bed bent geweest en je hebt onbeschermd sex gehad met een maagd dan schijnt het dat je je er ook niet druk om hoeft te maken. Maar iedereen is ooit maagd geweest en toch zijn er soa s .
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 maart 2013 @ 21:35:

Zilvervlok...daarvoor moet ze eerst neuken. En hoe doet een zeemeermin dat dan?Samen met een zeemeerman.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 maart 2013 @ 21:35:

Zilvervlok...daarvoor moet ze eerst neuken. En hoe doet een zeemeermin dat dan?Samen met een zeemeerman.
quote:Soulcats schreef op 26 maart 2013 @ 21:40:

Leuk topic

Ik heb twee vragen.

Hoe weet de advertentie van eDarling hiernaast wat mijn woonplaats is? Er staat namelijk "Vind singles uit <naam woonplaats>.

.dat zijn nou die overheerlijke cookies waar je op elke site op geattendeerd wordt
*leest mee*
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Waarom ligt er altijd maar 1 schoen langs de snelweg ?

En waarom ben ik altijd 1 sok kwijt na het wassen ?
Kunnen slakken huilen, want tranen zijn zout en anders zouden ze toch oplossen?
Some flies are too awesome for the wall
quote:demagnumvanellen schreef op 26 maart 2013 @ 21:45:

[...]

Samen met een zeemeerman.ha ha duh
Waarom heet een plasma tv nou een plasma tv? Mijn ma heeft er toch helemaal niet over heen geplast!?
quote:Boarn schreef op 26 maart 2013 @ 21:39:

Waarom zit je voor de tv en achter de computer?

als je achter de tv zit zie je niks, en als je voor de computer zit staat je toetsenbord aan de verkeerde kant
Waarom is het zo moeilijk om 2 volwassen katten bij elkaar te zetten in 1 huis, zonder eerst talrijke ruzies tussen de 2 kattenkoppen
Demagnumvanellen, maagd zijn wil niet zeggen dat je dan nog geen seksuele handelingen verricht heb. Denk aan pijpen/beffen.
quote:eldiabonita schreef op 26 maart 2013 @ 22:02:

Waarom is het zo moeilijk om 2 volwassen katten bij elkaar te zetten in 1 huis, zonder eerst talrijke ruzies tussen de 2 kattenkoppenOmdat katten nou eenmaal kattig zijn en moet worden bepaald wie de baas in huis is.
.
Is het eigenlijk nog :in: om met een versierde vierkante fietsenmand op je omafiets rond te fietsen?
Is het eigenlijk nog :in: om met een versierde vierkante fietsenmand op je omafiets rond te fietsen?
quote:giraf007 schreef op 26 maart 2013 @ 21:46:

[...]

dat zijn nou die overheerlijke cookies waar je op elke site op geattendeerd wordtAh! Dus die koekjes weten mijn IP adres of zo?
.
Waarom wordt een vrouw soms nog ongesteld tot haar vijftigste, maar is het biologisch minder handig om dan nog een kind te krijgen.Foutje van moeder natuur?
die cookies kennen je browser geschiedenis, en weten zo dus onder andere waar je huis woont.
quote:giraf007 schreef op 26 maart 2013 @ 21:34:

lijkt me niet, zeemeermin is een zoogdier, toch? dus waarschijnlijk bevalt ze uit haar vin, die heeft tenslotte ook iets weg van een vaginaWelja, als het schubben heeft en naar vis stinkt...
vermoedelijk door geolocatie (zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Geolocatie )
it's a big club and you ain't in it
quote:Soulcats schreef op 26 maart 2013 @ 22:07:

[...]

Ah! Dus die koekjes weten mijn IP adres of zo?Nee, elke site waar je contact mee maakt weet je IP-adres. En dat is min of meer plaatsgebonden. Daar zijn zelfs geen cookies voor nodig.
Over die soa. Kun je die niet al met de bevalling van je moeder krijgen als die er een zou hebben?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Hoezo hoogte vrees? Je bent toch juist bang voor de diepte?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:giraf007 schreef op 26 maart 2013 @ 22:14:

die cookies kennen je browser geschiedenis, en weten zo dus onder andere waar je huis woont.Haha, zo slim zijn ze nou ook weer niet hoor...
quote:RionyRiony schreef op 26 maart 2013 @ 22:21:

vermoedelijk door geolocatie (zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Geolocatie )Interessante link! Voel me toch een soort van bespied eigenlijk, terwijl ik denk hier redelijk anoniem te zijn. Waarschijnlijk naïef dus.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven