* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
quote:marit_1978 schreef op 20 mei 2008 @ 20:24:

was bij jullie de seks na 2weken dan weer niet zo spetterend als voor de bevalling?!

Na 2 weken pas?

Na een paar dagen hing ik alweer in de gordijnen

Deze flauwe teksten uitgekraamd hebbende: truste !
.

ik heb mijn gegevens er ook staan nu ..

goed subtiel idee Jane !

Chica :-D

punkertje, lijkt me lastig om dan je lach in te houden!

Voor punker niet leuk, maar eigenlijk wel vréselijk lief !

Hallo allemaal,

Ja ik wilde ook mijn adres gegevens neer zetten bij contacten en ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet. Hoe bedoel je blond:-).

Maar kan iemand zeggen welke knopjes ik moet aan klikken.??

Raar he het lukt me niet.

In ieder geval alvast bedankt voor de hulp

Liefs Tinok

P.S. Ik heb maar ineens een paar nieuwe foto's van onze hunk op mijn album gezet
@ Tinok: Bovenaan in menu staat "contacten" Dan kom je op een scherm waar je je naam, adres en e-mailadres neer kunt zetten en dan klik je op "wijzigingen opslaan". Ga zo eerst even de foto's bekijken die je hebt geplaatst. Leuk je weer te lezen trouwens en fijn dat ergste drukte nu voorbij is.

@ Marit: Een meisje, wat leuk! Super dat het allemaal goed was. Dus je wordt een BV-er? (bekende viva-er) Geef je nog even een gil als tie er echt in staat, ben een vergiet dus week 27 ben ik het alweer glad vergeten.

@ Jane: Ik ben nog niet begonnen met gewone melk, wij willen het zo'n beetje doet wat Punkertje ook zegt, langzaam opbouwen.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat.

@ Punkertje: Haha een tandafdrukje in z'n neus. Inderdaad niet om te lachen eigenlijk...

Op de één of andere manier kan ik niet teruglezen nu. dus sla de helft even over met reageren want weet het dus echt niet meer allemaal.

Eva heeft weer wat nieuws. Als ze bijv brood eet, kauwt ze (gruwelijk overdreven) broodje weg, zodra haar mond dan weer leeg is zegt ze "op" (t is meer obbbb ) als teken dat er weer een nieuw stukje in gestopt mag worden.

Ik ga nu ook snel even broodje eten, beiden geen zin in koken dus maar even pistoletjes, salade etc gehaald. Daarna lekker bankhangen. Fijne avond allemaal!
@ Tinok: Wat een schatje, echt een mooi mannetje hoor! Dat rompertje wat Guy aan heeft (waar hij op de grond ligt) heeft Eva ook. Hahaha ja t is een jongensromper i know...

hahaha, Metis !

ik maar denken.. BV-er ???

tot het me opviel dat er stukje leeg was tussen term en je knipoog... hihi

Hier vandaag zowaar redelijke maaltijd gehad!

witte bonen/tomatensaus, stukjes kip en gebakken aardappels. Niets gepureerd... gewoon in bordje .. en madam at het ! Daarna nog hoop bonen vanuit de pan gevoerd!

Godzijdank. Het kan dus ook nog gewoon!

Wel drama in de douche, maargoed..dat is maar van korte duur en ook meer invoelbaar voor ons dus beter te handelen.

Hier zongen we net het nijntje-liedje omdat ze in nijntje boek zat te kijken..horen we opeens allebei soort van 'nijntje' uit haar komen! We keken er allebei van op!

hihi, leuk hoor.

.
Hallooo allemaal!

ik ben even weg geweest. Precies een maand na mijn oma is zaterdag mijn opa overleden. Vandaag crematie gehad. Ik ben echt moe en leeg nu. Vind het vooral raar dat straks hun huis en de plek echt weg is. De komende tijd worden de spullen bekeken en verdeeld. Zal nog wel even duren allemaal zeg.

Ik moet zeggen dt ik de afgelopen dagen ook niet zo'n ruimte voor Fiene had. Daarbij ben ik ook nog door gegaan voor ronde 2 van mijn sollicitatie. Inmiddels willen ze me hebben, maar op het moment weet ik het helemaal niet. Ik wilde juist met een training/assessment aan de slag en dat wil ik eigenlijk voor laten gaan. Maar ja, dat moet ik evt. deze baan helemaal afzeggen. Ik vind het heel moeilijk allemaal. Ik ga morgen eens overleggen met een aantal mensen.

Marit, ik kijk uit naar het seks viva nummer!! Onder welke naam word je eigenlijk geciteerd?

Oh ja, wij hebben juist besloten dat door het feit dat ik geen baan heb we nog iig een aantal jaar wachten met een tweede. Ik denk dat er dus zeker 3-4 jaar leeftijdsverschil tussen gaat zitten. Best wel jammer, maar hier wel het verstandigste...

Groetjes!

utregmeissie toch, wat een opstapeling van dingen allemaal zeg. Gecondoleerd met het overlijden van je opa. Wat een slopende weken voor jou...

Dan ook nog het dilemma 'baan wel of niet?'

lastig hoor.

Mijn ervaring zelf is dat als ik ergens over twijfel, ik het beter niet kan doen. Sterkte met twijfelen!

Over het vivi-nr. ... ik ben eigenlijk behalve dat ik hier schrijf geen vivi-lezer :-)

Hoewel, wel als ik bij de frituur op de frietjes wacht!

Vind mezelf er eigenlijk ook niet echt in passen geloof ik.. maar als Marit kan het vast wel

@ Utregmeissie: Jee meis, gecondoleerd met je opa.

Moeilijk inderdaad met die baan, vandaag nog die mensen gesproken waarmee je zou overleggen? Een en ander wat helder kunnen krijgen voor jezelf?

@ Marit: Hier ook geen viva-lezer dus vandaar de vraag om herinnering

Ik ga vanavond naar mijn ouders toe met Eva. Hier weer complete rotweek gehad qua duizelingen. Had het gevoel dat het ietsje minder werd maar t is nu dubbel zo erg. M heeft morgenavond/nacht feest van werk en wil niet dat hij dan in zorgen zit om mij dus besloten lekker weg te gaan. Moet zeggen dat ik dat sowieso wel prettig idee vind ook met oog op Eva. Vandaag heb ik haar ook veel te veel zomaar in box gelegd of iets dergelijks omdat het echt niet ging en dan voel ik me zo ontzettend schuldig. Bij mijn ouders maakt het niet uit, al voel ik me niet goed dan zijn mijn ouders er nog altijd.

U-meisje: gecondoleerd met je oop !

Klote zeg... Allebei je opa en oma verliezen binnen 1 maand. Dat is hard.

Metis, sterkte met je duizelingen. Heftig zeg, dat je er deze week zo'n last van hebt gehad. Het is toch heel vervelend dat je niet weet waar het van komt, omdat er niets uit de onderzoeken kwamen. IJzer e.d. is goed? Anders kun je daar ms. floradix voor nemen. Maar ik neem aan, dat dat al lang gecheckt is bij jou.

Ik heb weekend !

Morgenvroeg voor de 1x mijn huishoudelijke hulp, jihaaaa.

Ik moet daardoor morgenvroeg eerst wel even troep opruimen in huis, maar daarna smeer ik 'em met Laura.

Nu ben ik moe. Ik was al om 05.00 uur klaar wakker vanochtend en ben dus maar rustig opgestaan en naar mijn werk gegaan. Hierdoor lekker vroeg vrij vanmiddag, maar door de megafile was ik toch nog weer laat bij de crèche.

Nog even genoten van ons heerlijke wijffie die helemaal alleen met haar houten loopkarretje door de kamer rent

XXX
Utregmeissie gecondoleerd met je opa en heel veel sterkte met denken en baan en verwerken en alles! Heftig inderdaad!

Metis hoop dat je lekker geniet (en verwend wordt) bij je ouders en dat je duizelingen snel verleden tijd zijn!

Tinokje Hee meis, super dat je bijna vakantie hebt! Heb je ook echt wel verdiend zeg.

Punkertje wanneer is De Datum eigenlijk?

Jane Jij was dus ook al zo ijselijk vroeg wakker! Ah...vergeleken met jou heb ik uitgeslapen...was 'pas' om 5.45 wakker (ben wel pas om 7.30 opgestaan trouwens hihi)

Marit k kan me dat gevoel zoooo goed voorstellen...k denk dat k dat zelfde gevoel ga hebben als 7 juli gezegd wordt dat we een jongetje gaan krijgen (als k ze tenminste geloof dan )

Had echt hele goede schrijfvoornemens, maar ben nu eigenlijk wel moehoe......okay, ook wel redelijk druk dagje gehad met werken en test en tripje naar t park met Jonathan en vriendinnetje die kwam eten, dus k geloof

Nee! toch nog even wat over mn heerlijke jochie: Jonathan drinkt al wel melk en sinds deze week krijgt ie zelfs helemaal geen opvolgmelk meer, omdat 3 weken meer of minder vast niet heel erg uitmaken.

Hij begint nu s ochtends vroeg met n bord Bambix, ongeveer n uur later heeft ie dan weer trek en dan eet ie een boterham/snee roggebrood (daar zitten geen gluten in Utregmeissie, misschien n idee?) + beker melk. Slaaptijd, wat drinken, spelen, lunch -> brood + beker karnemelk oid, s middags weer ergens wat sap + soepstengel/rozijntjes/iets en rond 6 uur eten we allemaal warm eten. Jonathan eet hetzelfde als wij en doet dat ook zelluf (grootste deel 'netjes' met zn lepel). Wordt wel een beeeeeeetje een kliederboel, maar ach. Toetje mag ie nog niet zelf en dat heeft laatst even 2 dagen strijd opgeleverd, omdat hij niet accepteerde dat ie gevoerd werd, daarna was t duidelijk waar de grens lag (en ligt). Oh en dan tussen 7 en half 8 gaat ie naar bed....

Da's even in vogelvlucht hoe t bij ons gaat en werkt.

En nu ga k echt stoppen en mn bed in, want mn ogen vallen ongeveer dichtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hey hey,

we zijn weer heerlijk uitgerust. het was echt gezellig. een hoop gedaan. veel uurtjes in de speeltuin door gebracht. zoë is erg verwend. ze had ook 5 volwassen om aandacht van te krijgen. ze heeft erg veel gegeten meer dan normaal.

woensdag zat ik vol ongeloof naar haar te kijken toen ze in eens met 5 stapjes los naar mijn broer liep. en nu doet ze het elke keer over lopen tussen tafel en bank en zo. ik kan het eigenlijk het niet echt geloven dat dat klein mensje nu al kan lopen.

wat wel grappig was dat we de hond telkens kwijt waren en dat ze na een uurtje onder de modder weer terug kwam. het gekke beest was heerlijk in de buurt op stap.

mijn neefje en nichtje waren ook mee voor een paar dagen. zoë is een beetje ruw met spelen. na een dag wilde mijn neefje niet meer de box in. hij was al helemaal in paniek als tie haar al zag. en ze doet helemaal niks bijzonders alleen duwt ze hem weg als ze wat wil hebben.

zo ik ga mijn bedje in duiken

groetjes marianne

zoë !!!

jemig zeg, ongelooflijk dat zo'n klein lijfje gewoon al in staat is balans te houden en te lopen !

Gek lijkt me dat hoor om te zien !

Gisteren genoten van ilse tijdens het eten:

pannenkoeken

Marit, wat een leuk filmpje. Lekker smikkelen hoor. Laura lust ook graag pannenkoeken.

Marianne, leuk dat jullie zo genoten hebben. Wat een knapperd dat Zoë al los loopt !!

Catpower, Jonathan is ook al een grote vent met eten hoor.

Laura krijgt nu 50:50 koemelk/Nutrilon en ze drinkt het zonder problemen. Ik denk dat we over 2 weken afgebouwd zijn met de Nutrilon.

Vanmorgen naar een kinderfeestje geweest, waarvan het ventje 1 werd.

Daarna naar babyzwemmen. Laura vond 't práchtig !!!

Nu slaapt ze al 2 uur in de auto. Ik check steeds even.

Straks gaan we naar de kinderboerderij.

Het is dit weekend Nationaal Kinderboerderijen Weekend. Misschien is er ook wel 1-tje bij jou in de buurt die open is. Hier is o.a. schaapscheren enzo. Laura vind dieren geweldig.

Ga weer even bij die kleine dame kijken.

XXX

na veel proberen is nu 50/50 halfvolle melk/water het enige wat ze aan zuivel uit bekertje drinkt!

Dus.. vanmorgen maar vit.D gaan halen en heel langzaam de verhouding melk/water gaan veranderen!

's Avonds nog wel de friso2, dus totaal krijgt ze wel bijna de 300cc binnen denk ik.

Zat al vooruit te denken over 'wat als ze geen melk gaat drinken' .. zou je dan roosvicee calcium kunnen geven?

volgens mij wel

maar ik ga het eens nazoeken nog.

Die 300 cc per dag die ze moeten hebben.

Is dat inclusief de yoghurt? Ja toch?
MMMmMMmmm wat een heerlijk huiselijke tutdag :-)

k Had een bonus-uitslaapdag en werd wakker met de geur van verse koffie en versgebakken roggebrood...mjum! En k had opeens zin in pannekoekjes, dus die heb k even gemaakt voor bij de lunch. Mn mannen zitten nu heerlijk samen in bad, dus ik kan mooi hier even schrijven en lezen met de geur van lenteregen in mn neus. Zometeen ga k wat appelflappen maken en in de oven gooien en daarna denk ik dat ik ook maar eens ga douchen gg gg

Oh, k moet kleine man uit bad vissen...tot zo.

ja..is incl. de yoghurt ja!

catpower, heerlijk ochtendje beschrijf jij !

hier gisteravond eet-drama:

we durfden haar een potje te geven !!!

whahahaha, 't is ook nooit goed

Ohhhh catpower wat klinkt jouw dagie heerlijk!! Ben je inmiddels helemaal gesetteld hier weer? en had je hier weer een baan?

Ik meld me weer eens. Even lekker tijd, want utregjochie is vanmorgen voor een week naar de USA vertrokken voor zijn werk. Moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt... Lekker om het allemaal om mijn manier te kunnen doen!

Hier heb ik eindelijk weer een beetje gewoon ritme na de afgelopen chaotische weken. We hebben om die reden ook veel met Fiene gesleept, dus ik ben blij dat we nu weer even lekker thuis zijn.

Ik ga morgen met mijn ouders, zusje en Fiene naar het huis van mijn opa en oma. We mogen een voorkeur uitspreken wat we evt. van hun spullen willen hebben. Ik hoop dat ik oma haar trouwring evt kan hebben. Ze wilde niets liever dan een Huwelijk van een kleinkind maar dat is er niet meer van gekomen. Als ik ooit nog eens trouw ( als het er dan van komt..) wil ik haar ring voor mijn ring gebruiken, dat vind ik wel een erg mooie gedachte. Maar goed, voorlopig ben ik nog steeds lekker samenwonend en nog niet gevraagd..

Marit, heb net je leuke filmpjes bekeken. Ik moet zeggen dat ik me bij het damespaard filmpje afvroeg of dat de opa met de internetvoorkeuren was... ( sorry)!. Is dat eigenlijk ooit nog eens uitgeproken, of laat je het maar even zo?

Wat grappig om te zien hoe elke baby zijn eigen specialiteiten heeft. Zo zie ik verschil als ik naar Ilse met pannenkoek kijken met Fiene. Fiene is erg goed is haar fijne morotiek ( alles met haar kleine vingertjes) maar als ik haar vergelijk met Laura en andere baby' s, is haar grove motoriek juist wat minder. Ze is dan ook erg voorzichtig, ben bang dat ze hierin erg op mij lijkt.

Marianne, wat knap van Zoë!! en wat snel!!!

Tinok, wat leuk je hier weer te zien en wat een mooi mannetje met zijn ogen heb je! Nogmaals super, je studie met die kleine te combineren!

Ik heb donderdag nu wat mij betreft echt het laatste 'sollicitaite' gesprek, nu ter verduidelijking. Ik ben heel benieuwd... ze willen mij een aantal dingen laten doen die officieel niet bij de functie horen,om iemand met wie ik zou moeten samen werken die er al heel lang zit min of meer tevreden te houden. Ik wil dat eigenlijk ter sprake brengen. Uitdaging op zich volgens mij... maar ben van plan echt dingen uit te vragen, vind het wel heel gewaagd ondertussen..

Hou jullie op de hoogte en ga nu even genieten van mijn manloze moment terwijl Fiene slaapt... laat dit maar lekker duren zo even!!!
crosspost Marit!!

Ik zwaai even naar het zuiden!

*zwaait paar uur later even terug*

NEE!

Dat is NIET de opa met opmerkelijk internet-gedrag

althans...dat hoop ik aangezien het mijn vader is

we komen er hier net achter dat we alleen vanavond nog samen thuis zijn vóór we vertrekken richting de zon!

Opeens heb ik dus de adrenaline door mijn lijf en inpak-woede

dus ik ga weer... hihi

iemand van hier nog flitsende tips voor een vakantie !?

Ohja, net gewoon lekker zonder miepen met ons mee zitten peuzelen van de macaroni met tomatensaus/champignons/courgette. Niets gemalen oid.

Het douchen ging nog maar met heel tijdelijk gegil, zodra ze er weer onder vandaan was, was het goed.

Vooruitgang

Hallo!

Ben ik ook nog even zo op het eind van het weekend!

Gisteren had ik een dag cursus in A'dam, van 9 tot 5 ongeveer.

Dan gaat een weekend snel voorbij zeg.

Vanochtend heb ik me maar naar het sporten gesleept (nou ja, om 11 uur hoor, viel wel mee) maar dat is toch goed, want het ging goed. Wel de rest van de dag moe, maar goed.

Van vrijdag op zaterdag is Femke voor het eerst bij opa en oma gaan slapen.

Ik had een bbq met collega's, P. moest competitie spelen dus we waren allebei weg.

M'n ouders vonden het heel erg leuk en het ging ook goed. Alleen had ze 's avonds een tijdje gehuild toen ze wakker werd. Dus heeft m'n moeder haar er even uitgehaald toen ze steeds harder begon te huilen en na een tijdje troosten was het weer redelijk goed. Maar er kon geen lachje vanaf zei m'n moeder.

Ze is daarna wel gaan slapen en de volgende ochtend en dag was het weer helemaal goed. Misschien is ze wakker geworden of geschrokken en was het toen vreemd ofzo.

Dus het eerste logeerpartijtje was een succes, alleen jammer dat ik niet van het uitslapen kon genieten, want moest om kwart over acht alweer weg, maar goed, volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Ik heb nu de afgelopen week 's avonds steeds gekolfd (op een paar keer na, toen heeft ze nog gedronken) want ze lijkt het niet meer nodig te hebben. Vandaag heb ik haar nog wel heel even aan de borst gehad 's avonds (ipv yoghurt als toetje), maar vanaf morgen ga ik dan nog maar 1 x per dag bv geven.

Ik had de afgelopen week gekolfd zodat ik even kon afwachten of ze het echt niet meer wilde, maar na het avondeten en toetje heeft ze genoeg voor de nacht.

Ik ben benieuwd of het met 1 x per dag bv nog gaat lukken of dat het dan toch stopt. Nou ja, we zullen zien. Toen ik gisterochtend kolfde kwam er maar 90 ml uit, maar ze is 's ochtends na de bv altijd wel tevreden...

Utregmeissie: nog gecondoleerd met je opa. Succes/sterkte morgen met het uitzoeken van de spullen.

Marit: leuk filmpje van Ilse die pannenkoeken eet inderdaad!

Hmm, misschien moeten wij ook maar een camera kopen, is toch wel leuk wat van die filmpjes... P. is hopeloos met filmen (echt waar, gigantisch bewegend/trillend beeld altijd) maar ik kan wel filmen.

Marianne: wow, Zoë doet al stapjes zonder hulp! Snel hoor, goed zeg!

Catpower: klinkt lekker, zo'n luierdagje.

groetjes, peetje
Hé, wat is het rustig... Iedereen druk aan het werk of al op vakantie??

Metis, hoe gaat het met jou? Heb je een beetje bij kunnen komen tijdens het weekend bij je ouders?

Jane, hoe beviel de huishoudelijke hulp zo de eerste keer? Is het een aanrader? Lekker hoor.

Femke ligt lekker te slapen. Vandaag heb ik haar wel 4 keer naar bed gebracht overdag: 1,5 uur, 3/4 uur, 1 3/4 uur en 3/4 uur. Alleen de 2e keer heeft ze denk ik niet 3/4 uur geslapen, maar de helft van de tijd een beetje gebrabbeld en gespeeld in bed. Dus eigenlijk een lekker rustig dagje gehad, ook niet veel aan het huishouden gedaan (was wel nodig trouwens, maar goed). Ik heb lekker een boek gelezen, is ook wel eens leuk.

groetjes, peetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven