Wat heb ik toch?
maandag 18 maart 2013 om 11:45
Okay normaal zou ik naar de dokter gaan maar ik wil weer niet te snel naar de dokter toe.
Sinds 2 dagen heb ik last van steken op de plek van mijn hart, die ik bij het inademen voel en best hevig zijn.
Zaterdagavond ben ik uitgeweest met vriend en heb aardig wat gedronken maar had geen kater zondag. Wel in de loop van de dag last gekregen van die steken dus.
Ook is mijn huid al weken erg gevoelig, veel puistjes, een vlek op mijn nek die op een opkomende moedervlek lijkt en een korstje op een oude moedervlek. Die heb ik ooit eens weg laten halen maar is terug gekomen op dezelfde plek.
Verder had ik gisteravond last van verhoging, dat is nu bijna over.
Ik ben verder licht verkouden, maar maak me zorgen over de steken en kreeg er net ook buikpijn bij.
Nu ben ik nogal snel bang voor dingen als kanker ( melanoom ), hartaanvallen en dergelijke. Maar ik voel me echt rot.
Iemand last gehad van dezelfde dingen?
Sinds 2 dagen heb ik last van steken op de plek van mijn hart, die ik bij het inademen voel en best hevig zijn.
Zaterdagavond ben ik uitgeweest met vriend en heb aardig wat gedronken maar had geen kater zondag. Wel in de loop van de dag last gekregen van die steken dus.
Ook is mijn huid al weken erg gevoelig, veel puistjes, een vlek op mijn nek die op een opkomende moedervlek lijkt en een korstje op een oude moedervlek. Die heb ik ooit eens weg laten halen maar is terug gekomen op dezelfde plek.
Verder had ik gisteravond last van verhoging, dat is nu bijna over.
Ik ben verder licht verkouden, maar maak me zorgen over de steken en kreeg er net ook buikpijn bij.
Nu ben ik nogal snel bang voor dingen als kanker ( melanoom ), hartaanvallen en dergelijke. Maar ik voel me echt rot.
Iemand last gehad van dezelfde dingen?
donderdag 21 maart 2013 om 10:17
Nou de dokter zegt dat het een virus is met een ontsteking in mijn spiertjes tussen mijn ribben. Ze heeft goed naar mijn longen geluisterd en mijn hart en daar was niks mis mee.
Heb diclofinac mee gekregen als medicijn en moet nu vooral rust nemen. Mag morgen niet werken van haar, heb mijn baas daarover gebeld en die was niet echt begripvol. Hij zit dan met een enorm probleem, mijn collega kan het niet alleen af, zeker niet op vrijdag ( de drukste dag van de week ) en wat moet hij nou? Tja ik zei al dan moet mijn andere collega haar afspraken maar afzeggen.
Weet dat ze altijd gaat shoppen op vrijdag met vriendinnen.
Als ik morgen weer ga werken kan het nog langer duren voor ik hersteld ben. Dat zei ik tegen mijn baas maar die zegt: ach hoeveel inspanning kan het nou zijn op je lichaam?
Altijd leuk een dosis schuldgevoel.
Heb diclofinac mee gekregen als medicijn en moet nu vooral rust nemen. Mag morgen niet werken van haar, heb mijn baas daarover gebeld en die was niet echt begripvol. Hij zit dan met een enorm probleem, mijn collega kan het niet alleen af, zeker niet op vrijdag ( de drukste dag van de week ) en wat moet hij nou? Tja ik zei al dan moet mijn andere collega haar afspraken maar afzeggen.
Weet dat ze altijd gaat shoppen op vrijdag met vriendinnen.
Als ik morgen weer ga werken kan het nog langer duren voor ik hersteld ben. Dat zei ik tegen mijn baas maar die zegt: ach hoeveel inspanning kan het nou zijn op je lichaam?
Altijd leuk een dosis schuldgevoel.
donderdag 21 maart 2013 om 11:46
Ok, dat klinkt wel plausibel omdat je ook geen last hebt met hoesten en het ook niet erger wordt en je geen hoge koorts krijgt. Ik was misschien ff te snel met mijn longarts
Maar wat een eikel die baas van jou. Bah. Ik vind het ook heel slecht dat hij geen rekening houdt met besmettingsgevaar. Onverantwoordelijk.
Gelukkig heeft je arts zich erover uitgesproken, anders zat je nou weer te twijfelen en was je morgen nog gegaan ook. Ziek lekker uit !
Ik moet zo ook mijn baas bellen om te zeggen dat ik nog niet beter ben. Zou morgenavond weer gaan werken, dan loopt mijn vakantie af, maar mijn bronchitis is nog lang niet over.
Benieuwd hoe hij reageert
Maar wat een eikel die baas van jou. Bah. Ik vind het ook heel slecht dat hij geen rekening houdt met besmettingsgevaar. Onverantwoordelijk.
Gelukkig heeft je arts zich erover uitgesproken, anders zat je nou weer te twijfelen en was je morgen nog gegaan ook. Ziek lekker uit !
Ik moet zo ook mijn baas bellen om te zeggen dat ik nog niet beter ben. Zou morgenavond weer gaan werken, dan loopt mijn vakantie af, maar mijn bronchitis is nog lang niet over.
Benieuwd hoe hij reageert
.
donderdag 21 maart 2013 om 12:33
Nou op zich is mijn baas geen eikel hoor, hij is de ex van mijn moeder en ik mag hem graag.
Maar hij is een baas en hij ziet de omzet die hij verliest als mijn collega morgen alleen staat. Die kan dan namelijk niet alle leerlingen op tijd helpen en loopt hij dus een hele hoop centen mis.
Daar denken werkgevers aan. Bovendien is hij er een die zich niet ziekmeld tot hij dood neervalt. Dus ja voor hem is mijn situatie onbegrijpelijk.
Heb je last van bronchitis? dat is echt balen zeg.
Laat me maar weten hoe jouw baas reageert. Jij ook veel beterschap!
Maar hij is een baas en hij ziet de omzet die hij verliest als mijn collega morgen alleen staat. Die kan dan namelijk niet alle leerlingen op tijd helpen en loopt hij dus een hele hoop centen mis.
Daar denken werkgevers aan. Bovendien is hij er een die zich niet ziekmeld tot hij dood neervalt. Dus ja voor hem is mijn situatie onbegrijpelijk.
Heb je last van bronchitis? dat is echt balen zeg.
Laat me maar weten hoe jouw baas reageert. Jij ook veel beterschap!
donderdag 21 maart 2013 om 14:14
nou, ik vind het een eikel. Lullig om je een schukdgevoel aan te praten.
Mijn baas was begripvol. Hij ging vervanging regelen en meldde dat zijn plaatsvervanger ook ziek was. En zei voorzichtig: eh, maandag? je weet zeker niet hoe lang het gaat duren he? Beterschap en sterkte.
Kijk, zo kan het ook!
Mijn baas was begripvol. Hij ging vervanging regelen en meldde dat zijn plaatsvervanger ook ziek was. En zei voorzichtig: eh, maandag? je weet zeker niet hoe lang het gaat duren he? Beterschap en sterkte.
Kijk, zo kan het ook!
.
donderdag 21 maart 2013 om 17:33
quote:rogue_1987 schreef op 21 maart 2013 @ 17:23:
Nou ja mijn baas kan geen vervanging regelen omdat er niemand anders is dus dat is het probleem een beetje.
Maar goed het is idd niet mijn probleem. Hij verzint maar wat.
Hij wenste me wel beterschap hoor.
Het is een kwestie van willen, niet van kunnen.
Heeft hij nog nooit van een uitzendbureau gehoord?
Nee dit is voor mij niet goed te praten hoor.
Helpt de diclofenac al een beetje?
Heb je er trouwens wel een maagbeschermer bij gekregen? Het is goed, maar nasty spul. Ik heb anders binnen een paar uur maagpijn. Maar misschien ben jij er niet zo gevoelig voor.
Nou ja mijn baas kan geen vervanging regelen omdat er niemand anders is dus dat is het probleem een beetje.
Maar goed het is idd niet mijn probleem. Hij verzint maar wat.
Hij wenste me wel beterschap hoor.
Het is een kwestie van willen, niet van kunnen.
Heeft hij nog nooit van een uitzendbureau gehoord?
Nee dit is voor mij niet goed te praten hoor.
Helpt de diclofenac al een beetje?
Heb je er trouwens wel een maagbeschermer bij gekregen? Het is goed, maar nasty spul. Ik heb anders binnen een paar uur maagpijn. Maar misschien ben jij er niet zo gevoelig voor.
.
donderdag 21 maart 2013 om 18:06
Uitzendbureau zou kunnen idd, maar ons werk is niet zomaar even te leren in een half dagje. En het is de meest drukke en stressvolle dag morgen van de week.
Zal hem wel smsen dat hij een uitzendbureau kan proberen.
De pillen helpen nog niet echt, heb er geen maagbeschermer bij gekregen nee.
Maar heb er pas 1 op dus dat zegt nog niks natuurlijk. Zo met het eten de 2e nemen.
Zal hem wel smsen dat hij een uitzendbureau kan proberen.
De pillen helpen nog niet echt, heb er geen maagbeschermer bij gekregen nee.
Maar heb er pas 1 op dus dat zegt nog niks natuurlijk. Zo met het eten de 2e nemen.
donderdag 21 maart 2013 om 19:03
Ze geven die maagbeschermers tegenwoordig niet meer standaard, omdat ze niet meer vergoed worden, Maar die dingen kosten 1,50 per potje ofzo. Dus als je last van je maag krijgt, even je moeder naar de apotheek sturen
En bij het uitzendbureau hebben ze zat horecamensen in voorraad hoor. Zeker in deze tijd. Die allemaal staan te springen om werk. Dus eigenlijk doe je dan nog een goeie daad, terwijl je ziek bent
Beterschap meid !
Ik heb sinds vanmiddag het gevoel dat het met mij de goede kant opgaat. He he, eindelijk.
En bij het uitzendbureau hebben ze zat horecamensen in voorraad hoor. Zeker in deze tijd. Die allemaal staan te springen om werk. Dus eigenlijk doe je dan nog een goeie daad, terwijl je ziek bent
Beterschap meid !
Ik heb sinds vanmiddag het gevoel dat het met mij de goede kant opgaat. He he, eindelijk.
.
donderdag 28 maart 2013 om 15:07
quote:impala schreef op 18 maart 2013 @ 18:09:
Mijn huisarts zit er vaker naast. Al 3 keer om precies te zijn. Dat ik kom en zeg: ik denk dat ik dit heb. En dan wuift hij het weg en blijkt het wel zo te zijn. Die longontsteking is maar 1 voorbeeld.
En ik ben absoluut geen hypochonder.
Maar ik vertrouw niet blind meer op een huisarts nee.
Ik vertrouw ook niet op de huisarts,ik had erge pijn op de borst/armen/kaken,en volgens de huisarts die hier aan huis kwam was het hyperventilatie.
jaja,met een bloeddruk van 210/170,mijn gezicht grauw en nat van het zweet.
Klachten namen wel weer wat af,maar gingen niet helemaal weg.
2 dagen daarna weer dezelfde klachten maar dan erger:ambulance gebeld en ik bleek een hartinfarct te hebben,ben gedotterd en er zijn 2 stends geplaatst.
Mijn huisarts zit er vaker naast. Al 3 keer om precies te zijn. Dat ik kom en zeg: ik denk dat ik dit heb. En dan wuift hij het weg en blijkt het wel zo te zijn. Die longontsteking is maar 1 voorbeeld.
En ik ben absoluut geen hypochonder.
Maar ik vertrouw niet blind meer op een huisarts nee.
Ik vertrouw ook niet op de huisarts,ik had erge pijn op de borst/armen/kaken,en volgens de huisarts die hier aan huis kwam was het hyperventilatie.
2 dagen daarna weer dezelfde klachten maar dan erger:ambulance gebeld en ik bleek een hartinfarct te hebben,ben gedotterd en er zijn 2 stends geplaatst.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
donderdag 28 maart 2013 om 15:36
quote:cavalier schreef op 28 maart 2013 @ 15:07:
[...]
Tssss.
Wat erg! En wat zei de huisarts, achteraf?
[...]
Tssss.
Wat erg! En wat zei de huisarts, achteraf?
.