Minnaar deel 19.

maandag 26 november 2012 om 12:53
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
woensdag 27 maart 2013 om 15:13
quote:Tedvrpl schreef op 27 maart 2013 @ 15:01:
Da's wel heel heftig Retro. Heb ik in mijn carriere ook niet meegemaakt. Was het lekker vrijblijvend begonnen maar toch helemaal ontaard?
Geheel vrijblijvend begonnen ja...
Al wist ik wel dat zijn huwelijk niet helemaal soepel meer liep hoor. Maar toch...Dit was niet bepaald de intentie zowel mijner als zijner zijds.
Da's wel heel heftig Retro. Heb ik in mijn carriere ook niet meegemaakt. Was het lekker vrijblijvend begonnen maar toch helemaal ontaard?
Geheel vrijblijvend begonnen ja...
Al wist ik wel dat zijn huwelijk niet helemaal soepel meer liep hoor. Maar toch...Dit was niet bepaald de intentie zowel mijner als zijner zijds.

woensdag 27 maart 2013 om 15:51
Hoezo staat je seksleven dan 'uit', Meis?
Mijn kind staat centraal, maar ik stuur en ontvang ook wel spannende dingen, als hij in de kamer is. Waarom niet? Daar loopt hij toch geen schade van op? Ik app ook met vriendinnen als hij bij wakker is.
Mijn minnaar komt ook wel bij mij thuis als mijn zoon slaapt.
Als ik mijn seksleven uit moet zetten zolang mijn zoon bij mij woont, moet ik nog meer dan 10 jaar wachten en tegen die tijd is alles slap, hangen mijn tieten op mijn enkels en is alles dicht gegroeid.
Samenlevende stellen hebben toch ook een seksleven terwijl de kinderen onder hetzelfde dak wonen? Kunnen toch ook seks hebben als de kinderen thuis zijn of elkaar spannende berichtjes sturen als de kids in de kamer zitten? Of ben ik nu heel raar?
Niet dat mijn kind mijn minnaar bewust meekrijgt, ze hebben elkaar in die ruim vijf jaar slechts 1 keer ontmoet, of andere scharrels ziet komen en gaan, maar ik heb wel gewoon een seksleven.
Mijn kind staat centraal, maar ik stuur en ontvang ook wel spannende dingen, als hij in de kamer is. Waarom niet? Daar loopt hij toch geen schade van op? Ik app ook met vriendinnen als hij bij wakker is.
Mijn minnaar komt ook wel bij mij thuis als mijn zoon slaapt.
Als ik mijn seksleven uit moet zetten zolang mijn zoon bij mij woont, moet ik nog meer dan 10 jaar wachten en tegen die tijd is alles slap, hangen mijn tieten op mijn enkels en is alles dicht gegroeid.
Samenlevende stellen hebben toch ook een seksleven terwijl de kinderen onder hetzelfde dak wonen? Kunnen toch ook seks hebben als de kinderen thuis zijn of elkaar spannende berichtjes sturen als de kids in de kamer zitten? Of ben ik nu heel raar?
Niet dat mijn kind mijn minnaar bewust meekrijgt, ze hebben elkaar in die ruim vijf jaar slechts 1 keer ontmoet, of andere scharrels ziet komen en gaan, maar ik heb wel gewoon een seksleven.

woensdag 27 maart 2013 om 16:29
Wat een drukte ineens!
Retrobabe, wat heftig. Het lijkt me ook lastig te bepalen wat je hier mee moet. Weet je wat je wilt? En wat wil hij? Maar even alles laten bezinken?
Ik zit weer in een twijfelfase. Gevoelens voor nr. 2 zijn eigenlijk te groot om hier mee door te gaan, ik realiseer me dat het een gevaar voor mijn nr. 1 relatie begint te worden. Maar stoppen .... het idee alleen al maakt me erg verdrietig. In ieder geval mogelijke date van vanavond afgehouden om even tijd voor mijzelf te hebben. We zien elkaar na de pasen weer.
Retrobabe, wat heftig. Het lijkt me ook lastig te bepalen wat je hier mee moet. Weet je wat je wilt? En wat wil hij? Maar even alles laten bezinken?
Ik zit weer in een twijfelfase. Gevoelens voor nr. 2 zijn eigenlijk te groot om hier mee door te gaan, ik realiseer me dat het een gevaar voor mijn nr. 1 relatie begint te worden. Maar stoppen .... het idee alleen al maakt me erg verdrietig. In ieder geval mogelijke date van vanavond afgehouden om even tijd voor mijzelf te hebben. We zien elkaar na de pasen weer.
woensdag 27 maart 2013 om 17:11
Nop, "uit" als zijnde dat ik dan geen man over de vloer heb. Spannende chats / berichtjes gaan zeker wel heen en weer. Heb aardig wat vrijheid om de week en dan maak ik het meer dan goed. Ik wil m'n kind nog niet confronteren met m'n minnaar, da's iets teveel voor dit moment (en zit minnaar ook niet op te wachten).
woensdag 27 maart 2013 om 19:09
Vivaflaminco, bij twijfel niet oversteken! Als het je nr1 relatie negatief gaat beïnvloeden is er maar 1 weg. Stoppen!! Tenzij je niet met nr1 verder wil.
Meis, je kind met minnaar laten kennismaken is een grote stap hoor. Als minnaar meer is als een (toekomstige) vriend kan het, maar anders. Heftig.
Ik zal mijn kind nooit blootstellen aan nr 2.... Hell no.
Ik begin weer langzaam te landen. Date was heerlijk. Nu weer familietijd!
Meis, je kind met minnaar laten kennismaken is een grote stap hoor. Als minnaar meer is als een (toekomstige) vriend kan het, maar anders. Heftig.
Ik zal mijn kind nooit blootstellen aan nr 2.... Hell no.
Ik begin weer langzaam te landen. Date was heerlijk. Nu weer familietijd!

woensdag 27 maart 2013 om 21:32
@vivaflamenco; ik heb even geen idee wat ik wil, een "gebonden" man voelde voor mij altijd veiliger op een of andere manier. Maar ja na al die maanden zet je er ook niet zomaar een punt achter, moet zeggen dat ik hem daarvoor echt veel te leuk (en lekker) vind.
Laten we maar eens rustig "afwachten" hoe eea zich ontwikkelt.
Trouwens, jij hebt ook zware materie om over na te denken he.
Een minnaar heeft mijn relatie met no1 zo wie zo wel beinvloed, maar daar zitten ook wle positieve kanten aan. Maar als mijn gevoelens voor no2 de overhand zouden gaan krijgen, tja ik weet niet wat ik zou doen...
Laten we maar eens rustig "afwachten" hoe eea zich ontwikkelt.
Trouwens, jij hebt ook zware materie om over na te denken he.
Een minnaar heeft mijn relatie met no1 zo wie zo wel beinvloed, maar daar zitten ook wle positieve kanten aan. Maar als mijn gevoelens voor no2 de overhand zouden gaan krijgen, tja ik weet niet wat ik zou doen...
donderdag 28 maart 2013 om 14:57
And the soap continues, ben gebeld door zijn vrouw...ze wil me zien, ze wil me dingen over hem vertellen. Ik heb gezegd dat ik erover na moet denken (voelde me overvallen) en dat ze me niks over hem hoeft te vertellen, dat hij me dingen wel zelf vertelt als hij er behoefte aan heeft, en zo niet dat ik ze dan niet hoef te weten.
OMG waar ben ik in terecht gekomen?
Zouden jullie de partner van je minnaar(es) ontmoeten in een dergelijk geval?
Ben ik wel benieuwd naar, ik neig zelf trouwens naar niet doen.
OMG waar ben ik in terecht gekomen?

donderdag 28 maart 2013 om 15:37
O god, nee zeg. Ik geloof niet dat er iets goeds uit kan komen als je haar zou zien. Ik kan me haar nieuwsgierigheid naar jou wel voorstellen, maar is dat andersom ook zo? Vermoed dat ze uiteindelijk uit zal komen op het zwart maken van haar man of jullie relatie. En daar zit je vast niet op te wachten...
donderdag 28 maart 2013 om 15:57
quote:retrobabe schreef op 28 maart 2013 @ 14:57:
Hell no. Waarom? En hoe serieus is hij nog voor jou? Als hij "niet meer" dan een minnaar is en jij in je huidige relatie wil blijven dan zou ik niet alleen haar niet ontmoeten maar het ook helemaal "uitmaken" met hem.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar wel wijselijk de ratio deze keer laten prevaleren.
Hell no. Waarom? En hoe serieus is hij nog voor jou? Als hij "niet meer" dan een minnaar is en jij in je huidige relatie wil blijven dan zou ik niet alleen haar niet ontmoeten maar het ook helemaal "uitmaken" met hem.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar wel wijselijk de ratio deze keer laten prevaleren.
donderdag 28 maart 2013 om 16:02
Hoe kan je nou door haar gebeld worden? Ken je haar dan?
Voor wat betreft het afspreken: nee, ook ik zou het je afraden. Lijkt me dat het alleen maar een niet fraai verhaal zal gaan worden. Wat schiet jij (of hij) er tenslotte mee op? Klinkt alsof zijn vrouw alleen maar even haar gal wil spuien. Je zou eventueel nog kunnen voorstellen dat ze je een mail stuurt oid (naar een nieuw aan te maken emailadres) waarin ze haar zegje doet. Kan je altijd weggooien als je het niet lezen wilt.
Succes met je besluit!
Heb je lover al verteld dat ze je gebeld heeft? Hoe reageerde hij erop?
Voor wat betreft het afspreken: nee, ook ik zou het je afraden. Lijkt me dat het alleen maar een niet fraai verhaal zal gaan worden. Wat schiet jij (of hij) er tenslotte mee op? Klinkt alsof zijn vrouw alleen maar even haar gal wil spuien. Je zou eventueel nog kunnen voorstellen dat ze je een mail stuurt oid (naar een nieuw aan te maken emailadres) waarin ze haar zegje doet. Kan je altijd weggooien als je het niet lezen wilt.
Succes met je besluit!
Heb je lover al verteld dat ze je gebeld heeft? Hoe reageerde hij erop?
donderdag 28 maart 2013 om 16:33
Na het uitkomen van mijn minnaar relatie (nu 2 jaar geleden) heeft mijn nr1 ook in een opwelling aangegeven een gesprek met nr2 te willen.
Achter af was dat in een opwelling, een soort van woedde die hij kwijt moest. Na een paar dagen was dat geluwd, en kwam hij tot het besef dat hij er niets mee op zou schieten, en dat hij niet in gesprek met nr2 moest, maar met mij..
Het probleem was op dat moment ook nog even, dat mijn nr1 op dezelfde verdieping werkte als de vrouw van nr2.. (om het lekker ingewikkeld te houden..) Nr1 wilde ook met haar een gesprek, gelukkig heb ik hem daar ook van kunnen weerhouden.. Want dat is de verantwoording van nr2, en niet van mij of mijn nr1..
Het gesprek heeft dus nooit plaats gevonden, en daar waar nr1 en nr2 elkaar wel eens zagen (1 x per 2 jaar ofzo) gebeurd dat nu niet meer, we houden het nu echt gescheiden.
Achter af was dat in een opwelling, een soort van woedde die hij kwijt moest. Na een paar dagen was dat geluwd, en kwam hij tot het besef dat hij er niets mee op zou schieten, en dat hij niet in gesprek met nr2 moest, maar met mij..
Het probleem was op dat moment ook nog even, dat mijn nr1 op dezelfde verdieping werkte als de vrouw van nr2.. (om het lekker ingewikkeld te houden..) Nr1 wilde ook met haar een gesprek, gelukkig heb ik hem daar ook van kunnen weerhouden.. Want dat is de verantwoording van nr2, en niet van mij of mijn nr1..
Het gesprek heeft dus nooit plaats gevonden, en daar waar nr1 en nr2 elkaar wel eens zagen (1 x per 2 jaar ofzo) gebeurd dat nu niet meer, we houden het nu echt gescheiden.
donderdag 28 maart 2013 om 16:45
Tnx voor jullie reacties, sterkt me in mijn idee het niet te doen, het gaat dus niet gebeuren.
@almost dat nummer heeft ze van zijn kind dat hem betrapt heeft middels onze app berichten. Ik ken haar niet. Heb hem meteen erna gebeld, hij vindt dat ik zelf moeten weten wat ik wil, hij wil me daarin niks verbieden maar adviseert me het niet te doen.
@Sparkle; die nieuwsgierigheid kan ik me ook goed voorstellen moet ik zeggen.
@Ted; je hebt gelijk, niet meer en niet minder.
@almost dat nummer heeft ze van zijn kind dat hem betrapt heeft middels onze app berichten. Ik ken haar niet. Heb hem meteen erna gebeld, hij vindt dat ik zelf moeten weten wat ik wil, hij wil me daarin niks verbieden maar adviseert me het niet te doen.
@Sparkle; die nieuwsgierigheid kan ik me ook goed voorstellen moet ik zeggen.
@Ted; je hebt gelijk, niet meer en niet minder.
donderdag 28 maart 2013 om 16:54
Sorry als ik vervelend in herhaling val maar ik vind dat je helemaal met hem moet stoppen. Deze toestand gaat namelijk ook echt niet meer weg, ook niet als zij het nog met elkaar uitpraten. En als hij bij zijn partner weggaat zit jij met een vrijgezelle minnaar die veel meer wil dan jij. Recipes for disasters.
Even doorbijten en de boel afkappen.
Nou ja, mijn niet betrokken rationele 2 centjes dan.
Even doorbijten en de boel afkappen.
Nou ja, mijn niet betrokken rationele 2 centjes dan.

donderdag 28 maart 2013 om 17:58
De wraak van de bedrogen ex. No way dat ik me daarvoor laat lenen. Het zal nogal mooi en mals zijn wat ze te vertellen heeft.
En sorry, ik vind hem een slappe zak. Als jij hem belt met de boodschap dat zij jou wil spreken, is het aan hem om haar bij jou vandaan te houden. Zijn puinhoop, zijn verantwoording. Ik zou hem dat zeer kwalijk nemen, je hebt maar het fatsoen haar bij mij vandaan te houden. Zijn ze nou helemaal?
En sorry, ik vind hem een slappe zak. Als jij hem belt met de boodschap dat zij jou wil spreken, is het aan hem om haar bij jou vandaan te houden. Zijn puinhoop, zijn verantwoording. Ik zou hem dat zeer kwalijk nemen, je hebt maar het fatsoen haar bij mij vandaan te houden. Zijn ze nou helemaal?
donderdag 28 maart 2013 om 18:08
Roos, ik ben ook wel met nr1 daarover in gesprek gegaan, maar heb nr2 wel laten weten dat nr1 een gesprek met hem wilde, en indien nr1 bij dat standpunt zou blijven, of hij daarmee akkoord zou gaan..
Het is er niet van gekomen, maar nr2 stond wel open voor een gesprek.. Wellicht zit de situatie bij ons ook anders in elkaar, wij zijn bij elkaar gebleven, en de minnaar relatie houdt ook nog steeds stand..
Het is er niet van gekomen, maar nr2 stond wel open voor een gesprek.. Wellicht zit de situatie bij ons ook anders in elkaar, wij zijn bij elkaar gebleven, en de minnaar relatie houdt ook nog steeds stand..
donderdag 28 maart 2013 om 18:10
Hmmm, ik vind de houding van je minnaar nogal passief, RB. Misschien komt het alleen zo over en is het in het echt anders, maar zou het niet fijn zijn als hij hierin wel wat meer verantwoordelijkheid neemt? Zoals Sense ook al aangaf, hij moet voor zijn gezin zorgen en zelf in gesprek gaan met zijn partner. Jouw rol hierin moet hij zien te beperken. Niet alleen ter bescherming van jou, maar ook omdat hij vooral zijn gedrag zal moeten verklaren. Niet jij.
Of zie jij dat anders? Het lijkt nu alsof minnaar denkt: ' je doet maar wat je zelf wilt. Ik maak me er niet meer druk om. het kwaad is nu toch al geschied.'
Of zie jij dat anders? Het lijkt nu alsof minnaar denkt: ' je doet maar wat je zelf wilt. Ik maak me er niet meer druk om. het kwaad is nu toch al geschied.'

donderdag 28 maart 2013 om 18:13
Ik weet het Sense maar jij hebt het niet laten gebeuren, jij bent ertussen gaan staan als bemiddelaar. Daar komt bij dat jouw nr 1 jouw minnaar ook wel een soort van kent. Dan snap ik het gevoel van "verhaal halen" wel. Als mijn man vreemdgaat met mijn vriendin (ik noem maar een DS) dan ga ik mijn vriendin ook even flink aan de tand voelen jawel.
En ik kan me het gevoel van "ik wil uit boosheid met de minnares om tafel" heel goed voorstellen. Maar ik vind het laksheid van minnaar dat hij het retro zelf laat uitzoeken. Ik zou in zijn plaats naar (ex) partner gaan en de boel kanaliseren. Ik zou in zijn plaats ook niet wíllen dat ex en retro om tafel gaan.
En ik kan me het gevoel van "ik wil uit boosheid met de minnares om tafel" heel goed voorstellen. Maar ik vind het laksheid van minnaar dat hij het retro zelf laat uitzoeken. Ik zou in zijn plaats naar (ex) partner gaan en de boel kanaliseren. Ik zou in zijn plaats ook niet wíllen dat ex en retro om tafel gaan.
donderdag 28 maart 2013 om 18:18
Allereerst denk ik wel dat we nu even 'aannames' doen.. Dat hij laks zou zijn. Dat is wel erg makkelijk gezegd, hij geeft duidelijk aan dat hij liever heeft dat ze geen contact heeft met de nr1, maar in dit geval is het de nr1 die zelf contact zoekt met RB.. buiten haar minnaar om..
Ja het lijkt mij ook 'logisch' dat haar nr2 even met zijn vrouw om te tafel gaat zitten, maar hij is zelfs het huis al uit... even een andere situatie dus..
Ja het lijkt mij ook 'logisch' dat haar nr2 even met zijn vrouw om te tafel gaat zitten, maar hij is zelfs het huis al uit... even een andere situatie dus..