Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
woensdag 27 maart 2013 om 21:47
donderdag 28 maart 2013 om 07:55
Mogguh.
Wat heeft de wet van Scouting met jou telefoon te maken WV?
Coetje alle zieken weer beter? Hoop dat jij er tussendoor piept en het niet krijgt.
Gold volgens mij had je een rustige verjaardag of vier je het nog dit weekend?
Nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik dat ik daarna eens van alle ellende af ben.
Wat heeft de wet van Scouting met jou telefoon te maken WV?
Coetje alle zieken weer beter? Hoop dat jij er tussendoor piept en het niet krijgt.
Gold volgens mij had je een rustige verjaardag of vier je het nog dit weekend?
Nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik dat ik daarna eens van alle ellende af ben.
donderdag 28 maart 2013 om 08:51
Bij Bruna kun je je oude telefoons inleveren,geloof dat de opbrengst naar Kika gaat,WV.
Zoeb,ik hoop met je mee!Na de operatie gaat het alleen nog bergopwaarts..
Ik ben gelukkig niet ziek,nergens last van,behalve moe.Maar na vandaag zijn hebben de kinderen lekker vakantie,dus kunnen we een beetje rustig aan doen.Oudste heeft trouwens geen vakantie,en ik zal tussendoor wel moeten werken.
Wij zijn aan het wachten op de uitslag van de echo,middelste voelt zich al iets beter,dus ik denk dat we gewoon naar huis mogen.
Zoeb,ik hoop met je mee!Na de operatie gaat het alleen nog bergopwaarts..
Ik ben gelukkig niet ziek,nergens last van,behalve moe.Maar na vandaag zijn hebben de kinderen lekker vakantie,dus kunnen we een beetje rustig aan doen.Oudste heeft trouwens geen vakantie,en ik zal tussendoor wel moeten werken.
Wij zijn aan het wachten op de uitslag van de echo,middelste voelt zich al iets beter,dus ik denk dat we gewoon naar huis mogen.
donderdag 28 maart 2013 om 11:33
donderdag 28 maart 2013 om 16:03
Oké ik ben nooit bij de padvinderij oud geweest dus vandaar
Ja ik had een rustige verjaardag. Voel me niet top door die neusverkoudheid dus ik heb ook voor aankomend weekend niks geregeld.
Straks ga ik even bij de huisarts langs omdat ik een kaakholteontsteking vermoed (mijn tanden doen zeer)
En morgen trakteer ik mezelf op een bezoekje aan de kapper.
Inderdaad maar proberen uit te slapen morgen Zoeb. Maar jou kennende....
Succes alvast als ik je verder niet meer 'spreek' voor morgen.
Vanavond heb ik toneelrepetitie.
Ja ik had een rustige verjaardag. Voel me niet top door die neusverkoudheid dus ik heb ook voor aankomend weekend niks geregeld.
Straks ga ik even bij de huisarts langs omdat ik een kaakholteontsteking vermoed (mijn tanden doen zeer)
En morgen trakteer ik mezelf op een bezoekje aan de kapper.
Inderdaad maar proberen uit te slapen morgen Zoeb. Maar jou kennende....
Succes alvast als ik je verder niet meer 'spreek' voor morgen.
Vanavond heb ik toneelrepetitie.
donderdag 28 maart 2013 om 16:14
Het heette al lang en breed scouting voor ik erbij kwam , maar dat is op zich maar een naam. (niet dat ik het van iedereen kon waarderen als ze het padvinderij noemden..)
Padvinde-r/scoutingwet hoorde ik meestal alleen iets over bij een kamp met meerdere groepen (dagopening/-sluiting), huidige generatie tieners bij mijn groep heeft vast weer andere rituelen..
Zonder scouting was ik misschien ook wel "afvalscheider" geworden, dan beïnvloed door andere campagnes/organisaties..
Padvinde-r/scoutingwet hoorde ik meestal alleen iets over bij een kamp met meerdere groepen (dagopening/-sluiting), huidige generatie tieners bij mijn groep heeft vast weer andere rituelen..
Zonder scouting was ik misschien ook wel "afvalscheider" geworden, dan beïnvloed door andere campagnes/organisaties..
donderdag 28 maart 2013 om 21:38
MV toen ik erbij kwam was het nog Padvinders. Maar dat is een eeuwigheid geleden. Toen was ik 8 en ik kwam bij de Kabouters. Die naam is er nog steeds. Daarna naar de Padvindsters. Nu zijn dat Gidsen/Scouts. Er is veel veranderd in de jaren en niet altijd ten goede.
He bah Gold, een kaakontsteking kan flink pijn doen.
Coetje, fijn weer thuis te zijn en dat middelste zich weer beter voelt.
Ik ga nog even voor tv hangen. Ik ben helemaal klaar voor morgen. Uitslapen zal niet lukken denk ik.
He bah Gold, een kaakontsteking kan flink pijn doen.
Coetje, fijn weer thuis te zijn en dat middelste zich weer beter voelt.
Ik ga nog even voor tv hangen. Ik ben helemaal klaar voor morgen. Uitslapen zal niet lukken denk ik.
donderdag 28 maart 2013 om 23:35
Succes morgen zoeb.
Aan het weer mis je waarschijnlijn niks, schrale troost...
Formeel zou er van de d.w.e.k. alleen nog w als naam gebruikt moeten worden voor duidelijkheid naar buiten maar ja....
(http://nl.scoutwiki.org/DWEK)
Cursusavond gehad, tijdje onderweg met OV en thuis gekomen ben je dan weer klaarwakker....
Morgen in ieder geval vrij.
Aan het weer mis je waarschijnlijn niks, schrale troost...
Formeel zou er van de d.w.e.k. alleen nog w als naam gebruikt moeten worden voor duidelijkheid naar buiten maar ja....
(http://nl.scoutwiki.org/DWEK)
Cursusavond gehad, tijdje onderweg met OV en thuis gekomen ben je dan weer klaarwakker....
Morgen in ieder geval vrij.
vrijdag 29 maart 2013 om 00:31
vrijdag 29 maart 2013 om 10:00
Allereerst natuurlijk heel veel sterkte voor Zoeb!! Ik ga aan je denken en een kaarsje aansteken.
Wat is jouw Uk een schatje Coe, dat ie voor Zoeb wil gaan zorgen
Fijn dat Middelste zich weer beter voelt, hoewel ik me ook kan voorstellen dat je misschien liever had gehad dat ze die blindedarm er nu maar uithalen.. dan is het tenminste klaar.
Gold, ook al in de lappenmand.. kaakholte ontsteking is niet fijn, heb het ook weleens gehad. Hoop dat je kuur snel aanslaat!
Gelukkig schijnt de zon vandaag, ben de laatste dagen supermoe hoewel ik toch prima slaap enzo. Wel veel zieken in mijn omgeving dus misschien zit er toch een virusje dwars ofzo.
Heb net al even gestofzuigd, verder dit op het lijstje voor vandaag:
Wassen + vouwen
Boodschappen
Glas & Oud papier wegbrengen (ik doe ook aan afval scheiden )
Nu eerst even een lekkere uitgebreid douchen en dan kan ik er hopelijk weer tegenaan...
Wat is jouw Uk een schatje Coe, dat ie voor Zoeb wil gaan zorgen
Fijn dat Middelste zich weer beter voelt, hoewel ik me ook kan voorstellen dat je misschien liever had gehad dat ze die blindedarm er nu maar uithalen.. dan is het tenminste klaar.
Gold, ook al in de lappenmand.. kaakholte ontsteking is niet fijn, heb het ook weleens gehad. Hoop dat je kuur snel aanslaat!
Gelukkig schijnt de zon vandaag, ben de laatste dagen supermoe hoewel ik toch prima slaap enzo. Wel veel zieken in mijn omgeving dus misschien zit er toch een virusje dwars ofzo.
Heb net al even gestofzuigd, verder dit op het lijstje voor vandaag:
Wassen + vouwen
Boodschappen
Glas & Oud papier wegbrengen (ik doe ook aan afval scheiden )
Nu eerst even een lekkere uitgebreid douchen en dan kan ik er hopelijk weer tegenaan...