Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Coetje ik had het jurkje gezien hier ergens op een topic. Die forumster zei waar ze het ooit had gekocht (Steps in dit geval) dus ben ik op goed geluk gaan zoeken op mp en toevallig stond het ergens te koop

Ik lig alweer in bed. Snotverkouden.

Morgenochtend een partijtje tennis.
Oh ja dit weekend gaat de klok weer vooruit, dus inderdaad een uur minder slaap.

Wel lekker dat het dan weer langer licht is.
Geen idee WV.

Ik zou het gewoon bij het vuilnis gooien denk ik
Tja.. eens een padvinder altijd een padvinder wiki
Moggu...
Mogguh.

Wat heeft de wet van Scouting met jou telefoon te maken WV?

Coetje alle zieken weer beter? Hoop dat jij er tussendoor piept en het niet krijgt.

Gold volgens mij had je een rustige verjaardag of vier je het nog dit weekend?

Nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik dat ik daarna eens van alle ellende af ben.
Bij Bruna kun je je oude telefoons inleveren,geloof dat de opbrengst naar Kika gaat,WV.

Zoeb,ik hoop met je mee!Na de operatie gaat het alleen nog bergopwaarts..

Ik ben gelukkig niet ziek,nergens last van,behalve moe.Maar na vandaag zijn hebben de kinderen lekker vakantie,dus kunnen we een beetje rustig aan doen.Oudste heeft trouwens geen vakantie,en ik zal tussendoor wel moeten werken.

Wij zijn aan het wachten op de uitslag van de echo,middelste voelt zich al iets beter,dus ik denk dat we gewoon naar huis mogen.
He Coetje, dan blijf je aantobben. Al is het wel fijner als je met Pasen geen zieken meer hebt. Succes met de uitslag.
Ik moet om 9.30u binnenkomen. Dan is de operatie pas om ongeveer 11.30u omdat ik twee uur voor de ok de pijnmedicatie moet innemen. Helaas dus niet echt vroeg.
Een scout zorgt goed voor de natuur, dus m.i. is dat niet alleen geen rommel op straat gooien, maar ook bijv. elektrische apparaatjes/spaarlampen niet bij het restafval. GFT scheiden krijg ik hier als bovenwoningbewoner geen mogelijkheid voor, maar de rest doe ik wel apart.
Dus morgen zolang mogelijk proberen te slapen...al zal dat niet meevallen natuurlijk door de zenuwen..Ik ga heel hard voor je duimen dat morgen snel voorbij is lieverd..daarna begint het herstel.
Oké ik ben nooit bij de padvinderij oud geweest dus vandaar

Ja ik had een rustige verjaardag. Voel me niet top door die neusverkoudheid dus ik heb ook voor aankomend weekend niks geregeld.

Straks ga ik even bij de huisarts langs omdat ik een kaakholteontsteking vermoed (mijn tanden doen zeer)

En morgen trakteer ik mezelf op een bezoekje aan de kapper.

Inderdaad maar proberen uit te slapen morgen Zoeb. Maar jou kennende....

Succes alvast als ik je verder niet meer 'spreek' voor morgen.

Vanavond heb ik toneelrepetitie.
Hoe was de uitslag van de echo Coetje? Of heb ik daar overheen gelezen?
Het heette al lang en breed scouting voor ik erbij kwam , maar dat is op zich maar een naam. (niet dat ik het van iedereen kon waarderen als ze het padvinderij noemden..)

Padvinde-r/scoutingwet hoorde ik meestal alleen iets over bij een kamp met meerdere groepen (dagopening/-sluiting), huidige generatie tieners bij mijn groep heeft vast weer andere rituelen..

Zonder scouting was ik misschien ook wel "afvalscheider" geworden, dan beïnvloed door andere campagnes/organisaties..
Mijn gevoel was juist. Het is een kaakholteontsteking en ik heb een ab-kuurtje gekregen.
Ik scheid ook wel wat afval hoor, maar ik ben er niet erg stipt in.
Boeh Gold,kaakontsteking is niet leuk!Beterschap!

Wij mochten naar huis Gold,hij voelt zich ook wel iets beter dus hoop dat dat doorzet.Als het slechter gaat dit weekend kan ik altijd bellen en langskomen.
Beterschap Goldie!

Zoeb, alvast sterkte voor morgen
MV toen ik erbij kwam was het nog Padvinders. Maar dat is een eeuwigheid geleden. Toen was ik 8 en ik kwam bij de Kabouters. Die naam is er nog steeds. Daarna naar de Padvindsters. Nu zijn dat Gidsen/Scouts. Er is veel veranderd in de jaren en niet altijd ten goede.

He bah Gold, een kaakontsteking kan flink pijn doen.

Coetje, fijn weer thuis te zijn en dat middelste zich weer beter voelt.

Ik ga nog even voor tv hangen. Ik ben helemaal klaar voor morgen. Uitslapen zal niet lukken denk ik.
Thanks meiden. Ik ben gewoon "blij" dat het morgen zover is, daarna kan het alleen maar beter worden.
*life vanaf de repetitie*:

Succes Zoebje!
Succes morgen zoeb.

Aan het weer mis je waarschijnlijn niks, schrale troost...

Formeel zou er van de d.w.e.k. alleen nog w als naam gebruikt moeten worden voor duidelijkheid naar buiten maar ja....

(http://nl.scoutwiki.org/DWEK)

Cursusavond gehad, tijdje onderweg met OV en thuis gekomen ben je dan weer klaarwakker....

Morgen in ieder geval vrij.
Ja hoe verzinnen ze het bij Scouting hè. De Dolfijnen zijn waterwelpen geworden, Stelletje achterlijke gladiolen daar. Wij zijn Dolfijnen gebleven. Hebben de naam niet overgenomen. Klinkt ook nergens naar.

Ik ga naar bed.

Welterusten allemaal.
Moggu..

Hier ook nog een keer...ik ga duimen voor je Zoeb!

Je krijgt van Uk alvast een dikke

Ik vertelde dat jij vandaag geopereerd wordt..Hij zei...aaahhh,dat vind ik zielig.Heeft ze wel iemand die voor haar zorgt?Hij wilde al jouw kant op
Allereerst natuurlijk heel veel sterkte voor Zoeb!! Ik ga aan je denken en een kaarsje aansteken.

Wat is jouw Uk een schatje Coe, dat ie voor Zoeb wil gaan zorgen

Fijn dat Middelste zich weer beter voelt, hoewel ik me ook kan voorstellen dat je misschien liever had gehad dat ze die blindedarm er nu maar uithalen.. dan is het tenminste klaar.

Gold, ook al in de lappenmand.. kaakholte ontsteking is niet fijn, heb het ook weleens gehad. Hoop dat je kuur snel aanslaat!

Gelukkig schijnt de zon vandaag, ben de laatste dagen supermoe hoewel ik toch prima slaap enzo. Wel veel zieken in mijn omgeving dus misschien zit er toch een virusje dwars ofzo.

Heb net al even gestofzuigd, verder dit op het lijstje voor vandaag:

Wassen + vouwen

Boodschappen

Glas & Oud papier wegbrengen (ik doe ook aan afval scheiden )

Nu eerst even een lekkere uitgebreid douchen en dan kan ik er hopelijk weer tegenaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven