VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hoewel, ik kan nu niet zwanger worden..

Goed beveiligd
O Remma, mogen we dan please per direct ruilen? Ik wil ook zo'n man. Niet een die gewoon net als anders doet terwijl zijn vrouw vol hormonen zit. Ik vind het maar dom van hem dat hij dat niet snapt/wil snappen.

Ik zal Harrie even smsen dat hij naar de andere kant van Nederland kan gaan rijden.

Pammie, jij prijst jezelf lekker uit de markt zo
haha ruilhandel van mannen op de zaterdagavond Zou het iets met de voetbal te maken hebben?
Nee hoor, Harrie houdt niet van voetbal. Die houdt van slapen, en werken en van het maken van een teringzooi in huis en dat dan maar half opruimen. Daar houdt hij van. En ik dus niet.
Remman vroeg of je wel een lekker ding was, Morrie Ik heb ja gezegd, goed hè?
Ow, da's dan weer jammer, daar houdt Remman ook van. Vooral dat niet opruimen.
Ik heb trek in allemaal foute dingen trouwens. Ik zit in een soort eet vicieuze cirkel trouwens, misschien herkennen jullie het wel. Eerst trek in zoet, daarna in zout, dan weer zoet etc, pfff vermoeiend!

Athena, geen gerammel dus. Heel herkenbaar voor mij want ik kan erg genieten van dat jonge spul maar ik ben zelf klaar. Het is goed zo. Hoe ziet je neefje eruit, lijkt hij op jouw jongens?
quote:Morrie schreef op 24 mei 2008 @ 22:36:

Nee hoor, Harrie houdt niet van voetbal. Die houdt van slapen, en werken en van het maken van een teringzooi in huis en dat dan maar half opruimen. Daar houdt hij van. En ik dus niet.
quote:Morrie schreef op 24 mei 2008 @ 22:33:

Pammie, jij prijst jezelf lekker uit de markt zo Ik zit wél een stuk dichterbij
Ik dacht eerlijk gezegd dat het voetbal ervoor zorgde dat mannen vandaag onaantrekkelijk uit de hoek kwamen maar helaas geldt dat bij jullie dus niet. Jammer, want dan was het morgen weer over...
quote:nathje schreef op 24 mei 2008 @ 22:34:

haha ruilhandel van mannen op de zaterdagavond

Ik hoef niet persé te ruilen hoor, je mag 'em ook zonder tegenprestatie hebben.

quote:remma schreef op 24 mei 2008 @ 22:38:

Ow, da's dan weer jammer, daar houdt Remman ook van. Vooral dat niet opruimen.En stel nou dat hij mij heeft (je kunt me op hyves laten zien, dan ziet hij hoe lekker ik wel niet ben ) en ik word nukkig van die zooi en barst uiteindelijk in tranen uit als ik zie dat ook nog eens het hele gootsteenputje vol met rijst ligt, denk je dat hij dan zal snappen: Ach, ze is zwanger, ze is gewoon een beetje moe en een hormoonbom. Of denk je dat hij roept dat hij hier geen zin in heeft en dan wegloopt.

Het antwoord op deze vraag is cruciaal
Ik heb Pamman al voorgesteld om te gaan latten. Mag hij lekker zelf terigzooi maken in zijn eigen huis en dan hou ik het fijn netjes in het mijne
quote:Pammie schreef op 24 mei 2008 @ 22:42:

[...]

Ik hoef niet persé te ruilen hoor, je mag 'em ook zonder tegenprestatie hebben.

Nee bedankt, eerste prio is de mijne zien te losen. Daarna zie ik wel weer verder .
Ik heb een soortgelijk akkefietje gehad met Pamman over een volle papierbak die hij moest gaan legen terwijl het zeek van de regen. Hij deed het niet. En ik stampvoeten en gillen. Maar hij vertikte het. Hij heeft er zelfs later samen met de verloskundige hartelijk om zitten lachen.

Tssk. Dat gelóóf je toch niet.

Morrie. Been there.
quote:Morrie schreef op 24 mei 2008 @ 22:43:

[...]

En stel nou dat hij mij heeft (je kunt me op hyves laten zien, dan ziet hij hoe lekker ik wel niet ben ) en ik word nukkig van die zooi en barst uiteindelijk in tranen uit als ik zie dat ook nog eens het hele gootsteenputje vol met rijst ligt, denk je dat hij dan zal snappen: Ach, ze is zwanger, ze is gewoon een beetje moe en een hormoonbom. Of denk je dat hij roept dat hij hier geen zin in heeft en dan wegloopt.

Het antwoord op deze vraag is cruciaal Ja, dat snapt hij. Dan zegt hij: ga jij maar even zitten, ik ruim wel op. En dan pakt hij eerst ook nog wat te drinken voor je.
Bij nader inzien hou ik hem. Die bak pinda's is toch al leeg:)
Als Morrie 'em niet wil dan wil ik 'em wel Remma. En dan mag hij zelfs pindaas naast me eten zonder dat ik er gek van word.
Weet je wat het ergste is, ik stoor me er normaal (dus in niet zwangere staat) ook al aan dat hij het niet netjes maakt in huis. Ik zit me er al over op te vreten als ik nog in de auto naar huis zit. En vandaag was het echt erger dan erg. Dan neem ik me voor om normaal te doen, en het normaal te zeggen. Maar dat lúkt gewoon niet, ik ga gelijk stampvoetend de was binnenhalen, het krijt van de hele gallerij verzamelen, op mijn knieen de klei van het dakterras afkrabben. En dan word ik alsmaar bozer als hij niet komt helpen en mij gewoon in mijn sop gaar laten koken. Waardoor de bom dus barst.

En waar gáát het nou eigenlijk over.....
Pamman maar doorsturen dan Morrie? Ik zal hem niet zeggen dat hij 2e keus is dan
quote:remma schreef op 24 mei 2008 @ 22:48:

Bij nader inzien hou ik hem. Die bak pinda's is toch al leeg:)Nou Remma, zo'n man zou ik ook houden als ik jou was. Laat hem mijn foto maar niet zien
quote:Pammie schreef op 24 mei 2008 @ 22:49:

Pamman maar doorsturen dan Morrie? Ik zal hem niet zeggen dat hij 2e keus is dan Na dat verhaal van die papierbak? Dacht het niet! Ik word BOM!
Misschien een keer op een wat minder opgefokt en hormonaal moment melden dat je graag wat meer hulp hebt en dat het voor jullie beider humeur beter is als hij even helpt.
Ergste van die papierbak is nog dat ik nog steeds vind (zelfs niet zwanger) dat hij het gewoon even had moeten doen
*Grijns*

De horrormonen spelen op hier, zie ik. Zit me nu af te vragen of ik ook soortgelijke acties had tijdens zwangerschap of vlak na de bevalling, maar kan niks bedenken.

Mijn vent eet geen pinda's en kijkt niet naar voetbal. Wel Tour de France.

Nath: neef lijkt erg op zwager nu en dan, gisteravond ook soms ineens op broer van zwager (en daar werden zusje en zwager niet vrolijk van, zijn broer is een regelrechte hork), maar ook wel op mijn knullen toen die pasgeboren waren. Een mix van vanalles dus nog, maar ik vind dat sowieso altijd nog lastig te zien bij die versgeperste kleintjes. Kind ligt nog redelijk in kreukels, heeft bult op zijn bol van vacuumpomp en moet eerst maar even goed uitdeuken zoals zus en ik vanmiddag constateeerden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven