Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Het zijn wel ware dichters daaro he.
Wassup met die idiote rijmpjes?!
Alle reacties Link kopieren
Is ie nou aan het rijmen
Wat is dat toch de hele tijd met die Sinterklaasrijmelarij?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Liezze! Hoe is het met je poezebeest?
oeh brrr sprieten
Hoi Liezze

Charissa is trouwens wel aardiger geworden dan in t begin. Vond haar ook lief over Gert-Jan praten. Charissa moet winnen!
quote:S0LEIL schreef op 01 april 2013 @ 21:28:

Liezze! Hoe is het met je poezebeest?

Hey Zon en de rest.

Ik heb hem in moeten laten slapen. Hij bleek lymfeklierkanker te hebben en het ging heel snel ineens

Zo zielig, het ging ineens zo slecht. En het is zo stil hier
Nou, die trap in z'n bek was geloofwaardiger geweest.
quote:Liezze schreef op 01 april 2013 @ 21:31:

[...]

Hey Zon en de rest.

Ik heb hem in moeten laten slapen. Hij bleek lymfeklierkanker te hebben en het ging heel snel ineens

Oh neeeeeeee Liezze :-((( Wat shit voor je

[...]

Hey Zon en de rest.

Nee, wat erg

Gaat het wel een beetje?

[...]

Hey Zon en de rest.

Zo zielig, het ging ineens zo slecht. En het is zo stil hier Wat erg...sterkte
Nouja Jose is toch net zo goedkoop? Kan ze beter haar beentje uitstrekken als Jose langsloopt
Euhm. Als je relatie je wat waard is, dan stel je die dan toch bovenaan en stap je toch uit het spel, of ben ik nou gek?
En daarstraks was ze nog zo blij dat het spel zo goed liep voor haar.
Dankjulliewel allemaal

Het gaat wel, ik mis hem alleen zo erg, mijn trouwe vriendje.
Ja maar vind dit lastig omdat hier iemand zei dat Jose en Chantal helemaal niet echt een stel waren toen ze meededen aan dit programma....
Ehm, ze waren toch geen echt koppel? Ze speelt het wel goed.
Nee maar denk dat chantal nu denkt laat ik maar voor het geld gaan dan, anders is ze helemaal voor niets gekomen. Zij vond jose wel leuk he, misschien hebben hun wel afgesproken laten we meedoen en heeft hij haar wijs gemaakt dat na afloop als alles goed gaat ze een relatie beginnen ofzo, geen idee. Zo sneaky is hij wel dat hij meisjes bespeelt.

Ik zou zoieso niet mee doen met mijn partner aan zo'n programma
Maar zij was wel verliefd op hem. Dus als hij dan iets met een ander flikt, kan het nog steeds verdriet geven.
quote:flower263 schreef op 01 april 2013 @ 21:40:

Nee maar denk dat chantal nu denkt laat ik maar voor het geld gaan dan, anders is ze helemaal voor niets gekomen. Zij vond jose wel leuk he, misschien hebben hun wel afgesproken laten we meedoen en heeft hij haar wijs gemaakt dat na afloop als alles goed gaat ze een relatie beginnen ofzo, geen idee. Zo sneaky is hij wel dat hij meisjes bespeelt.

Ik zou zoieso niet mee doen met mijn partner aan zo'n programma Inderdaad, dit zou me niets verbazen!!
Denk wel dat er iets is afgesproken voordat ze meededen. Want jose heeft nu irl met stephanie een relatie en totaal geen contact meer met chantal, dus er speelde wel 'wat' anders hadden ze nu geen ruzie met elkaar.

Maar jose en stephanie passen perfect bij elkaar, allebei vreselijk.
quote:S0LEIL schreef op 01 april 2013 @ 21:40:

Maar zij was wel verliefd op hem. Dus als hij dan iets met een ander flikt, kan het nog steeds verdriet geven.Oja, zo zat het! Tja, dan baalt ze er natuurlijk van!
quote:flower263 schreef op 01 april 2013 @ 21:40:

Ik zou zoieso niet mee doen met mijn partner aan zo'n programma

Slim gedacht!

En zou heel goed kunnen inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven