Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 2 april 2013 om 14:40
quote:Kokolientje schreef op 28 maart 2013 @ 15:00:
Ik heb nog steeds het grijze tasje van een aantal pagina's terug te geef en een Jip en Janneke windscherm voor voorop de fiets. Past op alle sturen als het goed is.Ik wil graag het windscherm overnemen, maaaar... ik kan de verzendkosten nu even niet missen. De 20ste heb ik weer geld, dan lukt het wel. Zou ik 'm kunnen reserveren? Ik begrijp het uiteraard als je het dan niet direct op wil sturen.
Ik heb nog steeds het grijze tasje van een aantal pagina's terug te geef en een Jip en Janneke windscherm voor voorop de fiets. Past op alle sturen als het goed is.Ik wil graag het windscherm overnemen, maaaar... ik kan de verzendkosten nu even niet missen. De 20ste heb ik weer geld, dan lukt het wel. Zou ik 'm kunnen reserveren? Ik begrijp het uiteraard als je het dan niet direct op wil sturen.
dinsdag 2 april 2013 om 14:52
Aangezien niemand reageert op mijn kleding ga ik het gewoon weggeven. Het liefst zoveel mogelijk tegelijk.
Dus lijkt het je wat, volgens mij is het allemaal bij elkaar onder de 10kg en kan ik het zo opsturen.
http://forum.viva.nl/forum/Aangeboden/K ... ges/189240
Dus lijkt het je wat, volgens mij is het allemaal bij elkaar onder de 10kg en kan ik het zo opsturen.
http://forum.viva.nl/forum/Aangeboden/K ... ges/189240
dinsdag 2 april 2013 om 23:50
quote:Monchhichi schreef op 02 april 2013 @ 16:39:
Ik heb even een vraag. Ik heb hier eerder al eens wat weg gegeven en heb nu weer wat dingen te geef. Maar ik mag niet meer plaatjes plakken. Ik lees meer dan dat ik schrijf.
Kan ik hier een marktplaatslink neerzetten?Nee, dat mag niet. Je kunt gewoon een linkje naar je album neerzetten.
Ik heb even een vraag. Ik heb hier eerder al eens wat weg gegeven en heb nu weer wat dingen te geef. Maar ik mag niet meer plaatjes plakken. Ik lees meer dan dat ik schrijf.
Kan ik hier een marktplaatslink neerzetten?Nee, dat mag niet. Je kunt gewoon een linkje naar je album neerzetten.
dinsdag 2 april 2013 om 23:58
Soley, ik wilde je even laten weten dat de dikke billen van dochter in het zwembroekje passen. Donderdag gaan we voor de eerste keer babyzwemmen, dus vandaag maar even gepast. Ze is goed gegroeid de laatste weken en met zwemluier eronder zit ie als gegoten!
Beterschap voor jou en je dochter, ik hoop dat de koorts gezakt is..
Beterschap voor jou en je dochter, ik hoop dat de koorts gezakt is..
woensdag 3 april 2013 om 08:48
http://www.mijnalbum.nl/Album=PS7GURMZ
Ik hoop dat dit zo werkt.
As jullie nog vragen hebben hoor ik het wel. Alles is gratis af te halen in het noorden van het land.
Ik hoop dat dit zo werkt.
As jullie nog vragen hebben hoor ik het wel. Alles is gratis af te halen in het noorden van het land.
woensdag 3 april 2013 om 11:48
Flower, het eerste jaar vond ik het relatie-technisch heel zwaar. Ineens staat je leven op z'n kop, tenminste zo hebben wij het wel ervaren. Tel daar de vermoeidheid bij op en toch ook nog een deel hormonen, dan is het feest compleet. Natuurlijk wisten we de praktische zaken, maar emotioneel gebeurt er gewoon heel veel. Ik hoop dat jullie elkaar niet kwijtraken.
woensdag 3 april 2013 om 11:52
quote:Fabienne13 schreef op 03 april 2013 @ 11:48:
Flower, het eerste jaar vond ik het relatie-technisch heel zwaar. Ineens staat je leven op z'n kop, tenminste zo hebben wij het wel ervaren. Tel daar de vermoeidheid bij op en toch ook nog een deel hormonen, dan is het feest compleet. Natuurlijk wisten we de praktische zaken, maar emotioneel gebeurt er gewoon heel veel. Ik hoop dat jullie elkaar niet kwijtraken.
+1
Ik vond vooral de eerste 4 maanden heel zwaar. Zoon is vandaag 6 maanden en ik vind het nu al een stuk makkelijker gaan dan in het begin, ook samen.
Probeer als dat kan tijd voor elkaar te maken om eens samen wat leuks te doen.
+1
Ik vond vooral de eerste 4 maanden heel zwaar. Zoon is vandaag 6 maanden en ik vind het nu al een stuk makkelijker gaan dan in het begin, ook samen.
Probeer als dat kan tijd voor elkaar te maken om eens samen wat leuks te doen.