Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zondag 31 maart 2013 om 00:16
zondag 31 maart 2013 om 09:36
Hier is net weer een hartfilmpje gemaakt. Maar ze kunnen er geen brood van bakken. Er is niets op te zien en ik heb wel pijn. Misschien toch de longen. Lijkt mij dan. Hoewel ze maagklachten ook niet uitsluiten. Duh. Nog nooit maagklachten gehad. Ben op de cardioloog, gyn en internist aan het wachten.
zondag 31 maart 2013 om 12:35
Het wil écht maar niet ophouden bij jou he Coetje?
Wat fijn dat ze gewoon verder blijven zoeken waar je pijn vandaan komt. Al zou je denken dat op een scan ook een boel te zien moet zijn.
Weet je al wat de volgende stappen zijn Zoeb?
Ook voor jou vanaf hier een
En omdat het Pasen is gooi ik er maar even een groep- in.
Wat fijn dat ze gewoon verder blijven zoeken waar je pijn vandaan komt. Al zou je denken dat op een scan ook een boel te zien moet zijn.
Weet je al wat de volgende stappen zijn Zoeb?
Ook voor jou vanaf hier een
En omdat het Pasen is gooi ik er maar even een groep- in.
zondag 31 maart 2013 om 13:09
Op zich ben ik wel blij Gold...nog maar 7 weken geleden te horen gekregen dat hij ongeneeslijk ziek was,toch vol goede moed aan de chemo begonnen,vorige week een positief gesprek met de oncoloog,de chemo had de groei iets geremd.Donderdag begonnen met 2e reeks chemo en gister is hij rustig ingeslapen,zonder al teveel pijn en angst,hij was enorm bang om te sterven,dus eigenlijk is dit heel mooi....
Verdrietig maar ook berusting dat hij niet heeft hoeven lijden..
Ik doe gezellig mee met de groeps
Ben ook benieuwd wat ze te zeggen hebben Zoeb...
Verdrietig maar ook berusting dat hij niet heeft hoeven lijden..
Ik doe gezellig mee met de groeps
Ben ook benieuwd wat ze te zeggen hebben Zoeb...
zondag 31 maart 2013 om 18:03
zondag 31 maart 2013 om 22:07
Hoi Zoeb,wat fijn om weer wat van jou zelf te horen (was natuurlijk blij om via Coe te horen hoe het ging maar je snapt me wel).
Wat een toestanden allemaal weer zeg, hoe ben je er zelf onder? Maak je je ongerust of laat je het allemaal maar over je heen komen?
Wel fijn dat je niet tussen de snurkers ligt maar wel weer heel r*k dat je nog naar huis kan! Dus ik gooi er gewoon nog een tegenaan.
Vandaag lekker gepaasbruncht bij vrienden, heel gezellig. Waren pas om een uur of half 7 weer thuis dus kon meteen gaan koken
Zouden eigenlijk nog even wat gaan drinken in de stad maar na een paar wijntjes bij het eten is de motivatie ingestort, we worden oud... gaan nu maar een film kijken ofzo.
Wat een toestanden allemaal weer zeg, hoe ben je er zelf onder? Maak je je ongerust of laat je het allemaal maar over je heen komen?
Wel fijn dat je niet tussen de snurkers ligt maar wel weer heel r*k dat je nog naar huis kan! Dus ik gooi er gewoon nog een tegenaan.
Vandaag lekker gepaasbruncht bij vrienden, heel gezellig. Waren pas om een uur of half 7 weer thuis dus kon meteen gaan koken
Zouden eigenlijk nog even wat gaan drinken in de stad maar na een paar wijntjes bij het eten is de motivatie ingestort, we worden oud... gaan nu maar een film kijken ofzo.
maandag 1 april 2013 om 09:41
Moggu..
Hier was het een drukke,maar gezellige boel.Ik had de kinderen van mijn vriendin nog opgehaald om hier te gourmetten en eieren te zoeken,waren ze even uit de verdrietige situatie thuis.
Vandaag geen plannen,lekker rustig aan dus..
Zoeb,hoe heb je geslapen?En voel je je nu wel wat beter?Ik ga vandaag heel veel positieve vibes naar je sturen..
Hier was het een drukke,maar gezellige boel.Ik had de kinderen van mijn vriendin nog opgehaald om hier te gourmetten en eieren te zoeken,waren ze even uit de verdrietige situatie thuis.
Vandaag geen plannen,lekker rustig aan dus..
Zoeb,hoe heb je geslapen?En voel je je nu wel wat beter?Ik ga vandaag heel veel positieve vibes naar je sturen..
maandag 1 april 2013 om 12:59
Blaas van Zoeb,wil je alstublieft gewoon je werk doen?
Kan Zoeb morgen gewoon zonder poespas naar huis,het is wel genoeg zo!
Ik heb een off-day vandaag,gister was een drukke dag en het lijkt net alsof alles nu pas binnen komt bij mij.Zometeen maar even naar buiten.
Oudste 2 gaan naar de kermis en Uk ligt met vriend een film te kijken.
En er staat een chocoladetaart in de oven,door Oudste gemaakt.
Kan Zoeb morgen gewoon zonder poespas naar huis,het is wel genoeg zo!
Ik heb een off-day vandaag,gister was een drukke dag en het lijkt net alsof alles nu pas binnen komt bij mij.Zometeen maar even naar buiten.
Oudste 2 gaan naar de kermis en Uk ligt met vriend een film te kijken.
En er staat een chocoladetaart in de oven,door Oudste gemaakt.
maandag 1 april 2013 om 13:49
Mogguh...
Oh wat zou het fijn zijn als je morgen naar huis kan Zoeb!
Op een dag kan er een boel veranderen dus we hopen maar dat morgen je blaas weer zelf zijn werk doet.
Ik heb vannacht 14 uur geslapen. Gisteren om half 9 viel ik op de bank in slaap dus heeft Goldman me naar bed gestuurd en om half 11 vanmorgen deed ik mijn oogjes weer open. Ik zal het wel nodig gehad hebben.
Lekker Coetje, chocoladetaart.
Wij hebben ham-kaasbroodjes als middagsnack.
Oh wat zou het fijn zijn als je morgen naar huis kan Zoeb!
Op een dag kan er een boel veranderen dus we hopen maar dat morgen je blaas weer zelf zijn werk doet.
Ik heb vannacht 14 uur geslapen. Gisteren om half 9 viel ik op de bank in slaap dus heeft Goldman me naar bed gestuurd en om half 11 vanmorgen deed ik mijn oogjes weer open. Ik zal het wel nodig gehad hebben.
Lekker Coetje, chocoladetaart.
Wij hebben ham-kaasbroodjes als middagsnack.
dinsdag 2 april 2013 om 10:32
Ik duim met Coetje mee, Zoebje.
Morgen ben je sowieso weer thuis.
Vanochtend ben ik al druk geweest.
Ik ben al met Oudste om boodschappen geweest en ik heb de bovenverdieping al gestofzuigd.
Mijn bazin belde net om te vragen of ik morgenmiddag een middagje extra kan werken. Ik ben blij dat ze belde want ze deed de laatste tijd wat kortaf.
Afgelopen zaterdag heb ik haar gevraagd of er iets was, of ik iets verkeerd gedaan of gezegd had, maar dat was niet het geval zei ze.
Tjee het is nog maar half 11 en de boel is al redelijk aan kant .
Op het lijstje voor de rest van de dag:
Benedenverdieping stofzuigen
Paasrommeltjes opruimen.
Naar de Action om stompkaarsen. (ik heb van schoonzoon twee hele mooie kandelaars gekregen)
Tekst voor toneel repeteren!
Morgen ben je sowieso weer thuis.
Vanochtend ben ik al druk geweest.
Ik ben al met Oudste om boodschappen geweest en ik heb de bovenverdieping al gestofzuigd.
Mijn bazin belde net om te vragen of ik morgenmiddag een middagje extra kan werken. Ik ben blij dat ze belde want ze deed de laatste tijd wat kortaf.
Afgelopen zaterdag heb ik haar gevraagd of er iets was, of ik iets verkeerd gedaan of gezegd had, maar dat was niet het geval zei ze.
Tjee het is nog maar half 11 en de boel is al redelijk aan kant .
Op het lijstje voor de rest van de dag:
Benedenverdieping stofzuigen
Paasrommeltjes opruimen.
Naar de Action om stompkaarsen. (ik heb van schoonzoon twee hele mooie kandelaars gekregen)
Tekst voor toneel repeteren!
dinsdag 2 april 2013 om 12:52
Ik ben thuis. Met een uitwendige (oh ja en een inwendige) katheter die er nog een week in moet blijven. Volgende week maandag moet ik een dag opgenomen worden op de dagbehandeling om te kijken hoe het dan gaat. Het ging heel snel opeens. Eigenlijk moest ik drie keer plassen maar na de eerste keer zat er nog veel te veel in de blaas wat heel slecht is voor de wond, dus dat ging niet lukken. Een voortvarende verpleegster ging de gyn bellen omdat er twee schoondochters op bezoek waren en dan kon ik meteen weg. Fijn (en raar) om weer thuis te zijn. Ondanks de tegenvaller, maar er zijn ergere dingen. Nu ga ik lekker op de bank
dinsdag 2 april 2013 om 13:01
dinsdag 2 april 2013 om 14:08
Ach Zoeb, wat een weekend zeg!
Fijn dat je weer thuis bent, en ik zeg het ook nog even: DOE RUSTIG AAN, JA!?
Wij hadden een vreselijk druk weekend, ben bijna blij dat ik weer mag werken
Mmetje heeft het fietsen ontdekt en wil dus alleen nog maar fietsen, ik ben gisteren 6 uur lang met hem op pad geweest.
Gelukkig wel lekker in het zonnetje
Fijn dat je weer thuis bent, en ik zeg het ook nog even: DOE RUSTIG AAN, JA!?
Wij hadden een vreselijk druk weekend, ben bijna blij dat ik weer mag werken
Mmetje heeft het fietsen ontdekt en wil dus alleen nog maar fietsen, ik ben gisteren 6 uur lang met hem op pad geweest.
Gelukkig wel lekker in het zonnetje