Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
dank je wel voor jullie reacties. Een nadatese dip zou kunnen. We hebben onze laatste date een week geleden gehad en sindsdien is het contact wat minder. Baal er echt enorm van en dat had ik niet gedacht. Hij heeft wel aangegeven dat hij het erg fijn vond en dat hij nog nooit zo lekker is klaar gekomen...Compliment Maar nu is het dus wat stiller.

Zou hij me niet leuk genoeg vinden?

We hebben trouwens maar 3 dagen in de week contact alleen onder werktijd en alleen via de mail .... soms wel erg jammer maar het is niet anders. Ben allang blij weer contact met hem te hebben en ik zou het niet meer willen missen maar hoe houden we hem vast
quote:ikbennuhier schreef op 03 april 2013 @ 14:55:

dank je wel voor jullie reacties. Een nadatese dip zou kunnen. We hebben onze laatste date een week geleden gehad en sindsdien is het contact wat minder. Baal er echt enorm van en dat had ik niet gedacht. Hij heeft wel aangegeven dat hij het erg fijn vond en dat hij nog nooit zo lekker is klaar gekomen...Compliment Maar nu is het dus wat stiller.

Zou hij me niet leuk genoeg vinden?Dit herken ik en het gevoel van onzekerheid wat het oproept.Tegen mij heeft hij gezegd dat we de laatste keer absoluut gaan herhalen (helemaal mee eens). Gisteravond in een whatsapp ook nog aangegeven dat hij genoten heeft, mij ook erg jammie vond en uitkijkt naar de volgende keer. Genoeg bevestiging zou je dus zeggen. Maar voor mij is dit compleet nieuw! Ik ben al 17 jaar bij mijn man en nog nooit buiten de deur gesnoept. En nu ik dat doe, is dat gelijk met mijn jeugdliefde. Dat roept veel verwarring op, maar ook onzekerheid. Ik laat het contact nu een beetje van hem afkomen, hoe moeilijk ik dat ook vind. Soms voel ik mij ook echt weer die puber van toen en dat is dus juist wat ik niet wil...
Juist dat verlate pubergevoel is toch prachtig? Dat vind ik zo lekker. Je weer op en top vrouw voelen. Geniet er lekker van jeugdliefde
quote:jahoe1968 schreef op 03 april 2013 @ 11:41:

[...]

Ik vraag me nu af wat voor dingen hij van jou vraagt eigenlijk.

Wil je daar iets over vertellen?Nou, hij doet afspraak voorstellen waar bijv mijn kids bij zouden kunnen zijn. (dacht t niet) . En geeft me te veel hints over met mij verder willen. En dat wil ik niet, zo ben ik er niet ingestapt en ondanks dat ik heel veel voor hem voel (misschien ook wel te veel) gaat het tussen ons nooit werken...helaas...(toch wel n beetje)
Contact was hier in het begin dagelijks. En toen heel veel dagelijks. Toen een paar keer per week. En nu een dingetje.

Pubergevoel is best lekker. Maar niet dat onzekere graag. Dat op en top vrouw voelen is dan wel weer heel erg lékker!

Retro, omg, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Een meet met de kids als in een 'vriend' zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen (hoewel..), maar die hints. Zou voor mij toch wel een teken zijn om dingen ernstig op pauze te zetten of af te kappen.
Ik herken het helemaal wat je verteld jeugdliefde.

Ook voor mij is het helemaal nieuw en onbekend. Dit gebeurd nu ook allemaal met een soort van jeugdliefde en dat is soms inderdaad verwarrend.

ook hier heeft hij aangegeven het erg fijn te vinden en kreeg dus ook de complimenten..maar ja en nu..haha

Precies pubergevoel is heerlijk maar dat onzekere wat dan weer naar boven komt....bah!

retor...dat zou ook niet mijn ding zijn
Ik zoek een minnares, wellicht zit ik hier dan goed? Benje benieuwd geworden laat het me weten.
Denk niet dat je goed zit hoor Teveli! Degene die hier schrijven hebben er al 1! Misschien is secretflirt/sdc/secondlove/badoo ofzo wat voor je. Kijk eens aan, een gratis tip voor je. Daahaag!
goed gezegd sweetinez
quote:SweetInez schreef op 03 april 2013 @ 15:39:

Retro, omg, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Een meet met de kids als in een 'vriend' zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen (hoewel..), maar die hints. Zou voor mij toch wel een teken zijn om dingen ernstig op pauze te zetten of af te kappen.

Nou die kinderen gaan natuurlijk nooit hun mond houden als die n dagje met mama en "een vriend" naar weet ik veel wat zijn geweest. En hoe verkoop ik dat aan manlief? Nee dat gaat m niet worden.

Het is best moeilijk je verstand boven je gevoel te laten gaan...
quote:SweetInez schreef op 03 april 2013 @ 15:59:

Denk niet dat je goed zit hoor Teveli! Degene die hier schrijven hebben er al 1! Misschien is secretflirt/sdc/secondlove/badoo ofzo wat voor je. Kijk eens aan, een gratis tip voor je. Daahaag!Nouhou....
Retro, ehm.. Dan is het een minder goed idee

Mijn kids facetimen gewoon met mijn Date. Maar ja, die is ook geen geheim hier. Ik zou ook prima met hem naar een indoor speelding kunnen gaan ofzo. Ware het niet dat hij aan de andere kant van het land woont en ik dat erg zonde van mijn tijd zou vinden
quote:ikbennuhier schreef op 03 april 2013 @ 16:01:

goed gezegd sweetinez thanks
quote:retrobabe schreef op 03 april 2013 @ 16:03:

[...]

Nouhou....

Oh, doe toch maar even je uitgebreide info dan Teveli! Keuren wij wel even of je leuk genoeg bent voor Retro!
haha...nu wordt ik toch ook wel stiekem nieuwsgierig Teveli !!

retrobabe....nee dat zou ook niks voor mij zijn. En hoe zou je dat inderdaad moeten uitleggen thuis...mijn kids zouden hun mond ook niet houden. Gelukkig dat hij 200 km verderop woont
quote:teveli2010 schreef op 03 april 2013 @ 15:55:

Ik zoek een minnares, wellicht zit ik hier dan goed? Benje benieuwd geworden laat het me weten.Volgens je profiel ben je een vrouw...dus deze "grandioze"kans laat ik aan me voorbij gaan
Hi!

Wat een fijn forum. Allemaal lotgenootjes. :-)

Ik: eind dertig, woon meer dan 10 jaar samen met vriend en heb sinds bijna anderhalf jaar een 'vriend plus'. Nog steeds glij ik van mijn stoel bij alleen al de gedachte aan hem, wil hem niet nooit kwijt, ben overgelukkig met hem. Vice versa geloof ik dat de gevoelens ook warm zijn. In dit geval was ik eerst verliefd op minnaar (collega) - een jaar of wat - en daarna werd hij mijn minnaar. Dus. Tja... gevoelens zijn er zeker. Soms wat teveel.

Dacht dat er niets met mijn relatie mis was maar ik had het mis. Mijn OG is mijn spiegel, ik leer en maak vorderingen...but it's a long hard road......
Nouhou, wat een felle reactie dames. Dit is toch het forum om zo iets te kunnen bespreken? Misschien is een van de dames hier niet tevreden met haar huidige minnaar? Zit ik toch goed hier toch?

Kennen jullie retro dan beter? dat jullie voor haar kunnen keuren?
Teveli, heb je wel je hengelbewijs dan? Anders is vissen hier sowieso verboden hoor. En ja, hier bespreken we minaarsperikelen, het is geen oppikplek.

En natuurlijk kennen we retro. Bovendien hebben we hier een keuringscommissie. Wist je dat niet?
Bedankt Sabje, wist ik niet dus zojuist aangepast. Ik ben echt een man hoor.
quote:venusinfurs schreef op 03 april 2013 @ 16:13:

Dacht dat er niets met mijn relatie mis was maar ik had het mis. Mijn OG is mijn spiegel, ik leer en maak vorderingen...but it's a long hard road......

Hi! Welkom!

Waarin is je OG je spiegel dan? En wat leer je?
Hoi Sweetinez, van die keuringscommissie wist ik niet. Heb je voor mij de keuring criteria? Het zoeken naar een minnaar of in mijn geval minnares is toch ook een essentieel onderdeel van de perikkelen, zonder geen perikkelen toch?
Hij leert me geduldig te zijn, communiceren, relativeren, ontspannen, lachen, genieten, sextechnieken, en dat er meer liefde in mij zit dan ik dacht. Dat soort dingen.
teveli...waar komt je vandaan dan? En wat zoek je in een minnares?... vertel eens wat over jezelf
Teveli, ja hoor, die heb ik wel voor je:

- bovengemiddeld libido

- bovengemiddeld veel tijd te besteden aan een minnares

- bovengemiddeld groot mannelijk lid hebben, afhankelijk van de potentiële minnares in de lengte of de breedte

De rest ben ik even vergeten, die zou je even moeten navragen bij Rooss, die is het opperhoofd van de keuringscommissie. Misschien handig om erbij te vermelden dat zij altijd eerst een testrit uitvoert hoor, voordat ze haar fiat geeft. Ergens hier op het forum zwerft er nog wel een lijstje met wat ze allemaal keurt.

Wat denk je nou zelf? Dat de vrouwtjes hier voor je in de rij gaan staan, want ze schrijven toch al op het minnaarstopic? Think again.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven