Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Blijf jij maar lekker op die bank liggen Zoebie!Ik vind thuiskomen altijd best heftig,voel je je heel wat in het ziekenhuis,lig je daar thuis uitgeteld...

Wat leuk dat M al fiets Caribou!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg om de een of andere reden de tv hier beneden niet aan.

Nou moet ik verplicht boven in bed tv gaan kijken. Wat vervelend nou.....
Hoi allen,

Zoen, wat een gedoe zeg, hoop dat tegen volgende week alles ok is!

Ik heb zojuist examen gehaald (pfieuw) en nu goed uitrusten zodat ik morgen zn.der zorgen naar werk ka

n. Op mobiel even niets meer dan dat te zeggen. in elk geval een aantal weken rust omdat ik niet. eens nieuwe cursussen kan inkopen.
zoen is natuurlijk Zoebie.
Mogguh.

Gold heb je lekker tv kunnen kijken?

Caribou wat gaat het snel als Mmetje al fietst. Goed voor de lijn om steeds achter hem aan te moeten rennen. (Herinner ik me ook nog).

Echt Coetje je hebt gelijk. Je bent helemaal niks als je thuis bent.

Het is wel te doen met die kutheter. Niet echt lekker maar ook niet onoverkomelijk.

Ik ben mijn oplader van de iPhone vergeten. Die ligt nog in het ziekenhuis. Straks maar even bellen. Kan Jan (de jarige job) die ophalen en een paar vlaaien brengen. Het was een bijzondere ervaring op een afdeling te liggen waar heel veel verpleging Nienke nog hebben gekend en verzorgd. De eerste dag al kwam er verpleging de kamer binnen en vonden het bijzonder de moeder van Nienke weer eens te zien. Bij ons is het sinds een aantal jaar een afdeling vrouw, moeder, kind. Dus kraam, kinder en gynaecologie op één afdeling. Mooi concept. Het voelde als een warme douche om opeens zoveel over Nienke te kunnen praten en verpleging die haar niet hebben gekend te horen zeggen dat het bijzonder is dat een kind na al die jaren nog niet is vergeten en nog steeds zo leeft op de afdeling.
Moggu..

Wat mooi en ontroerend Zoeb.Blijkt maar weer eens dat Nienke een bijzonder kind was,lijkt me fijn voor je dat je over haar hebt kunnen praten.

Gefeliciteerd met je man!Wat een rare dagen zo he...

Doe je nog wel lekker rustig aan.

Mamz,gefeliciteerd!!Wat goed weer van je

Ik heb gister afscheid genomen van vader van vriendin,ik wilde eerst niet maar ze appte me...kom je nog?Ja,dan ga je maar...

Vandaag is hij nog een dagje thuis,zonder bezoek en morgen de crematie.Zie er tegenop.

Vandaag met Oudste naar orthodontist,die moet een beugel en hebben vandaag intake-gesprek.
Over 2 weken krijgt Oudste haar beugel,lijkt wel fabriekswerk daar.

Mijn wasmachine is kaduuk...monteur heeft pas vrijdag tijd dus ik heb even wat was naar mijn moeder gebracht.
Gefeliciteerd met Jan Zoeb!

En laat je maar even flink verwennen!

Lijkt me heel bijzonder, als de verpleging je nog kent en ook Nienke nog kent, fijn

Jij alvast sterkte voor morgen Coetje

Ik ben bezig de zolder leeg te ruimen, de hele handel gaat op Marktplaats.

James gaat zelfs zijn motor verkopen, hij rijdt er toch nooit meer op. Stiekem vind ik dat wel fijn, was toch altijd bezorgd als hij er op weg was en het onding vreet ruimte in ons schuurtje.
Kijk, dat is pas opruimen Caribou!

(ik bedenk me dat dit opruimen misschien ook te maken heeft met waar je op de BH over hebt verteld? Of vul ik nu zelf dingen in die er niet zijn? )

Gefeliciteerd Mamzie!!! Chapeau!

Fijn dat je weer thuis bent Zoeb.

Wat een mooi idee trouwens, zo'n 'complete' afdeling. En het moet ook fijn zijn dat sommige verpleegkundigen zich jullie nog weten te herinneren.

Maar je houdt je wel kalm hè? *streng vingertje*

T is te hopen dat je wasmachine nog gemaakt kan worden Coetje.

En waarom moet je oudste een beugel? Ik meen me te herinneren dat ze best een mooi gebit heeft?

Ik heb even drie uurtjes gewerkt.

Mogen ben ik weer vrij en vrijdag moet ik een hele dag werken.

Zo even kijken wat de pot schaft vanavond.
Caribou,ik vind het ook fijn dat vriend zijn motor in de schuur laat staan!Scheurijzer!

Gold,Oudste haar ene voortand groeit over haar andere..

Zoeb,je hebt toch wel rustig aan gedaan he!
Zo, ik heb nog even een badkamer gesopt.

Kon het niet meer aanzien en als ik op de meiden van mij moet wachten dan kan ik nog lang wachten.

Dat was mij helemaal niet opgevallen Coetje. Ik zag alleen maar een hele mooie meid.

Troela begon hier laatst ook over een beugel omdat zij een spleetje tussen haar voortanden heeft. Lekker laten zitten zeiden wij, maar een spleetje is inderdaad altijd beter dan over elkaar heen.

En toen was het opeens 10 uur...

Was er eigenlijk nog wat op tv vanavond? Ik kijk de laatste tijd steeds minder tv, wel steeds vaker uitzendinggemist,nl. .
Moggu..

Gold,Oudste slaapt met haar mond open,dan gaat haar lip tussen die voortanden met als gevolg dat ie s'morgens gescheurd is.

S'avonds insmeren met vaseline helpt iets maar vaak is ie s'morgens kapot.

Ik kijk ook bijna geen tv,pak meestal mijn tablet,ook voor uitzending gemist.

Ik ga douchen en naar crematie,tot vanmiddag.
Mogguh.

Coetje met een kapotte lip wakker worden lijkt me voor zo'n jonge meid erg frustrerend.

Het was druk gisteren en erg gezellig.Was wel kapot en had niet eens iets gedaan.
Pfff,dat is achter de rug!

Ik hoop dat vriendin en haar moeder zich gesteund voelen door de enorme hoeveelheid mensen.Zelf even lekker gejankt en net in de auto keihard een nummer gedraaid wat we vroeger altijd hoorden.
Altijd heftig, begrafenissen...

Dat het nu maar weer even mag duren voor de volgende hè Coetje?

Ik heb met een vriendin geluncht in de stad. Het was laat voor we er erg in hadden

Straks even met de stofzuiger het huis rond en kijken wat er vanavond op het menu staat.

Dan nog repetitie dus ook nog even mijn tekst doornemen.
Oh gelukkig is die blote meid hiernaast weer weg.
Meissies dank fur die blumen. Wat lief van jullie. En wat een mooie verrassing. Smak, kus. Ben er erg blij mee en ze staan mooi op de tafel.

Bloemiste vroeg zich alleen af voor wie ze waren. Adres klopte, maar ze kwamen aan onder mijn meisjesnaam.

Heftig Coetje zo'n crematie. Trek je het nog een beetje.

Gold ik heb er zin in dat straks ook weer te kunnen.
Vanmorgen werd ik wakker en ik schrok me helemaal te pletter. Er zat niets in de opvangzak van de katheter. Dat kon niet. Ik voelde ook niets. Dus paniek. Zag me alweer naar het ziekenhuis moeten om half zeven 's morgens. Tot ik onder het bed keek. Jan kon meteen gaan dweilen. Ik had het kraantje open laten staan. Hoe stom van me. Dat gebeurt me dus niet meer hè.

Is het de hond niet ben ik het zelf. Haha.
Weer druk,druk,druk deze week maar kom (nogal laat) Coe even een brengen, zal heftig geweest de uitvaart.. Jij maakt er veel te veel mee vind ik..

Zoeb, wat fijn dat je weer lekker thuis bent, zoals de rest ook al schreef: wel rustig aan doen he?! Fijn dat je bloemetjes mooi zijn, heb je verdient ff iets gezelligs.

Wat een verhaal over dat katheter zeg moest er wel om lachen eigenlijk. Jij bent ook zo lekker laconiek

Hier dus drukke week gehad op het werk, morgen ook een drukke dag maar.. een relaxt weekend met weinig afspraken voor de boeg. Zin in!

Nu lekker douchen en mn bedje in.

Trusten allemaal!
Moggu..

Zoeb,ze zijn je van harte gegund!Die meisjesnaam komt omdat ik nogal verstrooid was,er met mijn hoofd niet echt bij en je meisjesnaam was het eerste wat ik zag op hyves.

Gelukkig zijn ze aangekomen.

Fijn Gelf,een relaxt weekend voor de boeg.Geniet ervan!

Ik ben gister met Oudste naar de stad gegaan,even wat leuks doen na alle narigheid.Was erg gezellig ondanks dat ik niks voor mezelf gekocht heb.

Monteur van wasmachine komt zo,ik hoop dat ie hem kan maken..

Werken hoef ik maandag pas weer.
Kon je niets vinden voor jezelf Coetje? Je had het anders best wel verdiend.

Ik hoop ook dat je wasmachine gemaakt kan worden. 't Is een dure aanschaf
Ik had trouwens wel wat voor mezelf...3 paar sokken

En we hebben lekker bij de Thai gegeten samen.

Monteur zou hier om 9u zijn...nog niemand te zien..grrr!!

Vandaag ga ik poetsen,hoofd leegmaken en meteen een schone benedenverdieping.
Oooohh wat erg...ik heb me gewoon een jaar vergist,waar weet ik niet,maar ik roep al vanaf december dat ik dit jaar 40 wordt,niet dus...39..Wat stom van me!
Monteur is geweest,koolborstels versleten,kost 105 euro,nou daar heb ik geen nieuwe machine voor.Nadeel is dat ie ze moet bestellen en duurt een week.

Ga zo maar met een vuilniszak was naar mijn moeder...
Whaha Coetje. Je bent jonger dan je denkt. Hoe kom je zo?

Het is erg lastig als je geen wasmachine hebt. En dan jij met de kinderen. Wij waren nog met zijn tweetjes en ik vond het al een crime.

Ik kreeg net een telefoontje van een dierenarts uit Zuid Limburg.

Siep is daar bij een oudere mevrouw aan komen lopen. Zij ging ermee naar de dierenarts om de poes na te laten kijken en omdat ze gechipt is belde ze ons op. Siep ziet er gezond uit en drinkt alleen melk. Nog verwend ook. Nou ja, ze is al vanaf oktober weg. Meegenomen denken we nu vanaf het openluchtmuseum hierachter. Anders kan ze nooit zo ver weg terecht zijn gekomen. Siep komt zelf uit een nestje in Horst. Helemaal de andere kant uit. Ze heeft nu heel Limburg gehad. De mevrouw wil haar erg graag houden. Dus staan we haar af. Mevrouw belt ons nog. Zo raar om te weten dat ze dus niet dood was, wat we wel dachten, maar dus ergens een goed tehuis heeft gehad. Wel raar dat ze nu op een andere plek aan is komen lopen. Geen idee hoe lang ze al bij die mevrouw zit. Ik hoor het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven