December 2013
donderdag 4 april 2013 om 08:13
Op 2 april een test gedaan (want een dag of drie over tijd) en die was positief! Na zeven maanden 'proberen'.
Ik vind het nog best eng om dat hier op het forum te zetten, want tja, nog geen echo gehad natuurlijk!
Volgens eigen berekeningen wordt het een sinterklaaskindje, 5 december dus, maar omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is is het lastig te zeggen zonder termijnecho.
O ja, ik ben 33 (bijna 34) en heb al een dochtertje van twee.
Ik vind het nog best eng om dat hier op het forum te zetten, want tja, nog geen echo gehad natuurlijk!
Volgens eigen berekeningen wordt het een sinterklaaskindje, 5 december dus, maar omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is is het lastig te zeggen zonder termijnecho.
O ja, ik ben 33 (bijna 34) en heb al een dochtertje van twee.
donderdag 4 april 2013 om 10:38
donderdag 4 april 2013 om 11:38
donderdag 4 april 2013 om 13:30
Ik wil ook wel meeschrijven! 25 maart positief getest en 1 december uitgerekend van ons eerste kindje. Op 24 april krijg ik de eerste echo. Ik ben 26 en mijn man is 32.
Ik was behoorlijk geschokt omdat het vrij snel raak was. Dat had ik niet verwacht omdat ik al een tijd behandeld werd voor mijn traag werkende schildklier. Dat is nu helemaal goed gelukkig!
Ik vind het wat onwerkelijk en ik hoop dat de 24e alles goed blijkt te zijn.
Ik was behoorlijk geschokt omdat het vrij snel raak was. Dat had ik niet verwacht omdat ik al een tijd behandeld werd voor mijn traag werkende schildklier. Dat is nu helemaal goed gelukkig!
Ik vind het wat onwerkelijk en ik hoop dat de 24e alles goed blijkt te zijn.
donderdag 4 april 2013 om 16:43
donderdag 4 april 2013 om 18:13
Wat zijn jullie allemaal vroeg uitgerekend in december Ik zit net te prutsen met zo'n calculatieding, maar het is toch echt 10 december (met een sd van 2 dagen). Tenzij ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie aanhoud of de ovulatiedatum, maar die kloppen allebei niet. Nouja, ik wacht gewoon de echo af
Gefeliciteerd allemaal! Fijn dat het gelukt is!
Gefeliciteerd allemaal! Fijn dat het gelukt is!
donderdag 4 april 2013 om 18:29
donderdag 4 april 2013 om 18:43
Dankjewel Felice We zijn zó blij! En ik hoop heel erg dat hij deze keer blijft plakken. Het brengt wel veel stress met zich mee, eindelijk zwanger zijn. Ik ben steeds bang dat het misgaat. Ik test ook nog steeds, neurotische doos die ik ben Nouja, na anderhalf jaar mag ik wel een beetje neurotisch zijn. Als ik de cb 3+ haal, stop ik met testen
donderdag 4 april 2013 om 22:09
vrijdag 5 april 2013 om 06:31
Felice, ssstt, straks word ik met pek en veren van het forum afgejaagd! (Weet je trouwens dat ze op zwangerschapspagina net zo neurotisch zijn als ik? Heerlijk forum )
Mickey, een cb test is een clear blue test met zwangerschapsindicator. 3+ is meer dan 5 weken zwanger. Het was voor ons inderdaad niet zo vanzelfsprekend, we liepen al in de MM, maar in een afgebroken gonal f cyclus ben ik toch nog zwanger geraakt.
Charlotte, welkom en gefeliciteerd!
Mickey, een cb test is een clear blue test met zwangerschapsindicator. 3+ is meer dan 5 weken zwanger. Het was voor ons inderdaad niet zo vanzelfsprekend, we liepen al in de MM, maar in een afgebroken gonal f cyclus ben ik toch nog zwanger geraakt.
Charlotte, welkom en gefeliciteerd!
vrijdag 5 april 2013 om 07:34
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal. Wat leuk dat er een december topic is. Ik heb op 3 april positief getest met middag urine. Een kruidvat test en een cb test wie zegt of je zwanger bent en hoelang. Deze test zei zwanger en 1-2 Nu moet ik eigenlijk pas zondag ongesteld worden. Dus ben nog een beetje voorzichtig blij. Maar goed 2 testen positief is natuurlijk niet zomaar. Als ik uitga van mijn eerste ongesteldheid dag. Ben ik 14 december uitgerekend.
Ik hoop dat ik gezellig mee kan blijven schrijven.
Ik hoop dat ik gezellig mee kan blijven schrijven.