topic voor zielige mensen
zaterdag 6 april 2013 om 09:40
en nou ben ik echt zielig
donderdag begonnen met keelpijn en nou lig
ik strontsnipperverkouden in mn bedje...(alhoewel ik dat niet echt ziek vind, maar ik denk dat het handig is om me ff rustig te houden aangezien ik volgende week een paar daagjes naar Berlijn ga...)
dat vind ik nutteloos en NIET leuk!
nog meer zielige mensen of span ik de kroon
en mag ik de laatste brownie
donderdag begonnen met keelpijn en nou lig
ik strontsnipperverkouden in mn bedje...(alhoewel ik dat niet echt ziek vind, maar ik denk dat het handig is om me ff rustig te houden aangezien ik volgende week een paar daagjes naar Berlijn ga...)
dat vind ik nutteloos en NIET leuk!
nog meer zielige mensen of span ik de kroon
en mag ik de laatste brownie
zaterdag 6 april 2013 om 09:46
Ik heb een paper cut.
En die is zwaar ontstoken, en zit precies op mijn knokkel.
Elke keer als ik mijn vinger beweeg dan doet het pijn.
En ik haalde net mijn hand door mijn haar en toen kwam er een haar pijnlijk in die snee terecht, en gleed er zo doorheen.
Ik heb er nu een overdreven grote pleister op geplakt.
Vanwege de kans dit even te delen, mag jij de laatste brownie.
En die is zwaar ontstoken, en zit precies op mijn knokkel.
Elke keer als ik mijn vinger beweeg dan doet het pijn.
En ik haalde net mijn hand door mijn haar en toen kwam er een haar pijnlijk in die snee terecht, en gleed er zo doorheen.
Ik heb er nu een overdreven grote pleister op geplakt.
Vanwege de kans dit even te delen, mag jij de laatste brownie.
zaterdag 6 april 2013 om 09:52
aaaaaaah gezellig, lotgenoten!
houston, chocola helpt altijd.
al heb ik daar nu geen r**t aan want ik proef nie zo goed...
ja ben idd. wel erg zielig, want verkouden is niet ziek vind ik maar erg jovel voel ik nou ook weer niet.....
hoeveel van die smerige ranzige hete grogjes mot ik nog achterover slaan? joepie...
houston, chocola helpt altijd.
al heb ik daar nu geen r**t aan want ik proef nie zo goed...
ja ben idd. wel erg zielig, want verkouden is niet ziek vind ik maar erg jovel voel ik nou ook weer niet.....
hoeveel van die smerige ranzige hete grogjes mot ik nog achterover slaan? joepie...
zaterdag 6 april 2013 om 10:07
zaterdag 6 april 2013 om 10:26
ja das idd. wel heel erg mali!
aaaahh wat zijn jullie lief, thanks!!!
het is allemaal geen drama hoor maar strontverkouden
door Berlijn strompelen lijkt mij niet handig...
voor de katermensen: sufferds!!
(was paar weken terug nog de klos...)
bootje: das wel errug zielig....... (en bedankt, daar
gaat mn brownie )
aaaahh wat zijn jullie lief, thanks!!!
het is allemaal geen drama hoor maar strontverkouden
door Berlijn strompelen lijkt mij niet handig...
voor de katermensen: sufferds!!
(was paar weken terug nog de klos...)
bootje: das wel errug zielig....... (en bedankt, daar
gaat mn brownie )
zaterdag 6 april 2013 om 10:39
quote:mclean72 schreef op 06 april 2013 @ 10:33:
[...]
Mijn papercut was niet ernstig genoeg om je brownie op te offeren?
Ik voel me onbegrepen...
klacht indienen is mogelijk, schriftelijk in driefout .
en nee, zo makkelijk kom je er niet van af, zo snel offer ik MIJN brownie niet op, kom nou...
aaaaaaaaarrrggghhh ik word horensdol van die loopneus.
kan iemand even een vrachtwagen tissues bij mij komen afleveren?
[...]
Mijn papercut was niet ernstig genoeg om je brownie op te offeren?
Ik voel me onbegrepen...
en nee, zo makkelijk kom je er niet van af, zo snel offer ik MIJN brownie niet op, kom nou...
kan iemand even een vrachtwagen tissues bij mij komen afleveren?
zaterdag 6 april 2013 om 10:42
Ik vind mezelf ook zielig. Zoontje net twee weken ziek geweest waardoor ons paasweekend aan zee in het water viel. En nu ven ik ook al een halve week ziek, keelpijn, moe, koorts, overgeven en vandaag aks klap op de vuurpijl ook nog diarree. Klaaaaarrr ben ik ermee.
Ben al twee weken niet buiten geweest door zorg voor zoon en nu mezelf. Enige uitstapje was een crematie
Ben al twee weken niet buiten geweest door zorg voor zoon en nu mezelf. Enige uitstapje was een crematie
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
zaterdag 6 april 2013 om 10:44
Ik heb vanavond misschien een afspraakje met jongen.
Ik wil alleen niet weer degene zijn die als eerste contact opneemt zoals de afgelopen twee weekenden.
Ik ben bang dat als ik niks van me laat horen, hij dat ook niet doet en we elkaar niet zien vanavond. Aan de andere kant wil ik ook niet daten met iemand die mij niet leuk genoeg vind om iets van zich te laten horen.
Dus ik moet afwachten en de dag duurt nog heeeeel lang!
Bovendien weet ik nou ook niet of ik mijn benen moet scheren. En wat moet ik aan vanavond als het doorgaat? Welke schoenen? Moet ik na het douchen mijn haar 'bewerkelijk' laten drogen zodat het vanavond super mooi zit, of kan ik mezelf deze moeite besparen vandaag?
Pfff zwaar leven.
Ik wil alleen niet weer degene zijn die als eerste contact opneemt zoals de afgelopen twee weekenden.
Ik ben bang dat als ik niks van me laat horen, hij dat ook niet doet en we elkaar niet zien vanavond. Aan de andere kant wil ik ook niet daten met iemand die mij niet leuk genoeg vind om iets van zich te laten horen.
Dus ik moet afwachten en de dag duurt nog heeeeel lang!
Bovendien weet ik nou ook niet of ik mijn benen moet scheren. En wat moet ik aan vanavond als het doorgaat? Welke schoenen? Moet ik na het douchen mijn haar 'bewerkelijk' laten drogen zodat het vanavond super mooi zit, of kan ik mezelf deze moeite besparen vandaag?
Pfff zwaar leven.
zaterdag 6 april 2013 om 10:49
zaterdag 6 april 2013 om 10:52
quote:phoebe82 schreef op 06 april 2013 @ 10:39:
[...]
kan iemand even een vrachtwagen tissues bij mij komen afleveren?http://www.youtube.com/watch?v=0zZA2mAksoY
[...]
kan iemand even een vrachtwagen tissues bij mij komen afleveren?http://www.youtube.com/watch?v=0zZA2mAksoY