Wat moet ik nu doen
zaterdag 6 april 2013 om 13:17
Ik ga vanavond naar een verjaardag in Groningen, dat is ongeveer 2 uur met de trein reizen. Maar ik moet werken, en de eerste trein die ik kan nemen is al te laat volgens de jarige. Dan is ze namelijk al in de club (ze moet daar aanwezig zijn, club is namelijk door haar afgehuurd). Niemand kan of wil ons verder daar ophalen. Ik heb de neiging om het af te zeggen, maar aan de andere kant: ze is wel naar mijn verjaardag geweest. Ik voel me nu al schuldig. Wat moet ik nu doen?
Some flies are too awesome for the wall
zaterdag 6 april 2013 om 15:17
Ze heeft me net zelf al voorgesteld of we niet een ander keertje konden stappen, omdat het zo teveel gedoe was. Probleem heeft zichzelf dus opgelost, al voel ik me behoorlijk schuldig. Naja, krijgt ze mijn cadeautje een andere x. Bedankt voor advies en Naara, ik forum niet tijdens mijn werk. Alleen pauze natuurlijk.
Voor een hele hele hele goede vriendin had ik zonder twijfelen na mijn werk naar de trein gesjeesd, maar dit is een klasgenoot waar ik wel goed mee overweg kan. Doordat ze zelf al aangaf dat het beter een andere keer kan, denk ik dat ze het eigenlijk wel best vindt.
Voor een hele hele hele goede vriendin had ik zonder twijfelen na mijn werk naar de trein gesjeesd, maar dit is een klasgenoot waar ik wel goed mee overweg kan. Doordat ze zelf al aangaf dat het beter een andere keer kan, denk ik dat ze het eigenlijk wel best vindt.
Some flies are too awesome for the wall
zaterdag 6 april 2013 om 15:18
Tuurlijk draait het feestje om jouw vriendin maar er word geen rekening gehouden met jouw omstandigheden. Zonder adres kom je niet ver, als nu al gevraagd word hoe laat je komt (ondank veel te laat) is er nu al een bepaalde druk op jou gelegd.
Kunnen jullie niet eventueel een keer samen op stap? om de schade in te halen.
Kunnen jullie niet eventueel een keer samen op stap? om de schade in te halen.
zaterdag 6 april 2013 om 15:52
quote:redband schreef op 06 april 2013 @ 13:32:
Ik vind het ook raar dat mensen die iets organiseren totaal geen rekening houden met mensen van ver buiten de stad of openbaar vervoer.
Als de ''club'' in het centrum is van Groningen dan is het in principe wel te lopen hoor vanaf het station. En voor zover ik weet heeft Groningen geen clubs buiten de stad.
Aangezien zij de club toch heeft afgehuurd kan ze je slaapspullen vast wel achter de bar of ergens anders veilig opbergen!
Ik vind het ook raar dat mensen die iets organiseren totaal geen rekening houden met mensen van ver buiten de stad of openbaar vervoer.
Als de ''club'' in het centrum is van Groningen dan is het in principe wel te lopen hoor vanaf het station. En voor zover ik weet heeft Groningen geen clubs buiten de stad.
Aangezien zij de club toch heeft afgehuurd kan ze je slaapspullen vast wel achter de bar of ergens anders veilig opbergen!