Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:sabje76 schreef op 07 april 2013 @ 18:18:

En OG oudere god. Minnaar is 10 jaar ouderOwww betekent dat dat ik die van mij BG moet noemen 15 jaar want ouder dan ik...
Ik ben silver 35 jaar , 2 kids en getrouwd .

Sinds een maand of 10 is er een nr 2 en ik scharrel af en toe wat rond

Nr 1 is hier niet van op de hoogte .
quote:retrobabe schreef op 07 april 2013 @ 21:12:

[...]

Owww betekent dat dat ik die van mij BG moet noemen 15 jaar want ouder dan ik...Haha, grappig. Ik heb een O1 (oude nr.1) en 2 JG's dan! Beide 10 jaar jonger..
Drie keer vallen ben ik thuis.
BG? Bejaarde God?

Hier 2 oudere goden en een jonge god. En daar voel ik niks van!
Mijn Guus is ook 9 jaar ouder! Is hij dan ook een OG? Zo voelt het helemaal niet..

Evanna, kan me voorstellen dat je dan geen schuldgevoelens meer hebt. Vind je het niet lastig, dat hij iemand anders heeft? Doet het je verdriet? Er ligt nu ook wel veel op je bordje om te verwerken, een scheiding zal eea niet makkelijker maken idd. Maar ben je niet bang dat je elkaar nu helemaal kwijt raakt? Dat je allebei zo je eigen leven gaat leiden en je richt op derden, dat je elkaar helemaal niets meer te melden hebt?

Uiltje, onze situaties lijken wel wat op elkaar, denk ik. Ben je niet bang dat jij uiteindelijk je leven lang gewacht hebt op iemand die nooit helemaal voor jou wordt? Of misschien pas over x jaar?

Ik ben ietsje ouder en heb een kind, dus wat dat betreft heb ik dat 'binnen'. Met een kinderwens zou ik toch wel, voor mijn gevoel, in een lastiger pakket zitten dan nu het geval is. Ik heb een huwelijk gehad, ik heb een kind, als ik nu alleen blijf, is dat jammer (want uiteindelijk vind ik samen zijn met een leuke man toch gezelliger) maar niet het einde van de wereld. Ik wil het niet meer voor minder doen, als ik niet voel voor een andere man voel, wat ik ook voor Guus voel. Dat is wel wat ik wil en ik weet niet of ik dat nog een keer bij iemand anders kan vinden.

Heb jij ook andere mannen in je leven?

Ted, natuurlijk veranderen mensen gaandeweg de jaren en ook worden relaties anders als ze langer duren. Na x jaren geef je een relatie ook niet zomaar op, of in ieder geval, niet iedereen.

Ik ben onwijs slecht in lange relaties, is wel gebleken, dus daar kan ik ook niet zo veel over zeggen. Daarom past deze constructie die ik nu heb, ook wel aardig goed, geloof ik . Er is geen kans dat het snel gaat vervelen, zoals het nu is.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Voel je ze niet, Roos? Dan doe je toch echt iets fout hoor! Moeten we je dat ook nog leren, zeg?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Rooss4 schreef op 07 april 2013 @ 21:31:

BG? Bejaarde God?

Dat bedoelde ik ja.

Ow en mbt voorstellen, 39, 3 kids, getrouwd, leuke baan en diverse nevenactiviteiten .
Heidi, ja! Kom jij mij even eea leren? **wappert met wimperharen**
Ja, geil sexy natuurlijk kom ik je dat graag leren. Ben onderweg!

Oh, vergeet ik bijna... nodig je dan nog snel die drie G's ook uit. We moeten natuurlijk wel oefenen met het juiste materiaal! en dan kan ik die BG's van jou ook eens testen
Oei, dat is een lastige. IK vrees dat ik ze dan nu as we speak bij de pappot van moeder de vrouw ruw weg moeten rukken, Kweetniet of dat gaat lukken!

Misschien moeten we als alternatief wat leuke vivamannen achter de hand houden?

Weet jij er één?
Mijn goden zijn trouwens niet Bejaard!

O maar jij bent wel een jong blommetje hè.. eeeeeh.
Hahahaha.. BG's idd!

Ik zei het toch.

Das misschien niet zo'n goed idee. Ze moeten wel goed eten en thuis moet ook blij blijven. Leuke vivamannen.. even denken hoor..
quote:Rooss4 schreef op 07 april 2013 @ 21:55:

Mijn goden zijn trouwens niet Bejaard!

Ik neem aan dat je dat relatief bedoelt?

*duikt weg*
Nee, dat bedoel ik niet relatief!

Voel je je aangesproken?
Nee hoor, ik ben de archetypische foute veertiger mid-life man.

Wordt jij daar geil van?
Ow, dit is helemaal niet de doorgeefvraag... Excuus....
Hahahaha, ik wilde nog schrijven of Ted dan ook een BG zou zijn. Ja dus!
Eg nie, dat mocht Ted willen!
En Ted, het is word zonder T!

Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen?
Voor mij wel, voor jou niet. Jij bent zelf een BGodin!
Ar joe tokkin toe mie? Ik ben een jonge blom, in de bloei van mijn leven! En jij hebt een brilletje nodig. Lekker puh.
quote:Rooss4 schreef op 07 april 2013 @ 22:27:

Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen?Heb jij al een beetje teruggelezen op de klets?? hmmm
quote:heeeidi schreef op 07 april 2013 @ 22:24:

Hahahaha, ik wilde nog schrijven of Ted dan ook een BG zou zijn. Ja dus! Zeg Heidi, ga je eens even snel voor mij en Roos 2 van die grote bierpullen halen. Dank je!
Ik ben gek op BGoden of BGodinnen, kom maar gezellig even tegen mn boezem!
quote:

Rooss4 schreef op 07 april 2013 @ 12:17:

Maar zonder man betekend voor mij niet per definitie manloos.

Roos, Roos, Roos........

:-o

Bedoel je deze? Moet betekend met een t ofzo? Ja, dat weet ik nooit hoor. Is dat met het kofschip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven