Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Ow, daar doe ik het ook voor hoor. Twee van die heerlijke jongedame units...
quote:Tedvrpl schreef op 07 april 2013 @ 22:35:

[...]

Zeg Heidi, ga je eens even snel voor mij en Roos 2 van die grote bierpullen halen. Dank je!

Het is Rooss4. Dank!

En ik zit aan de rosé!

Die van Heidi zijn groot genoeg voor ons twee, Ted. Ieder één tiet!
Oh, hahahaha! Das een crosspost!

Dan kom jij maar, Ted, Roos moet nog haar NL lesjes lezen vanavond.

Pulletje dan maar?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ben al weg, ben al weg!!
Leuk om nog eens te lezen van iedereen.

Noa, 35 jaar, getrouwd en 2 kinderen. Sinds kort een leuke nr 2 (hiervoor 10 maanden een agent gedate en wat gescharreld) en ook krijg ik het heel erg warm van een collega sinds kort...

Inmiddels is Silver mijn uitlaatklep en andersom denk ik hihihi

Bij deze even een knuffel voor jou x
Ahhh knuffel terug !!!!!
zo,.. kwasten zijn bijna opgeborgen.. en we wonen weer zonder puinhoop in de kamer. Nog 1 meubeltje voorzien van een likkie verf en dan zit deze klus er op!

Hier een bietje trubbles in minnaarsland... Elkaar ruim 6 weken niet zien en veel te veel dingen die ons nog al heftig beinvloeden doen ons geen goed...

en mopperen en miezeren via chat, mail en whatsapp gaat ons niet zo goed af...

Woensdag een date.. En dan maar eens beslissen of ik mijn Berlijnse muur maar weer eens overeind ga zetten en mijn hartje in beton ga gieten..
Handig, zo'n korte voorstelronde:

Almost, eind 30, met eerste vriendje al 20 jaar samen, geen kids, geen seks, en sinds 3 maanden een jongere nr2 waar ik niet bewust naar op zoek was gegaan.
Ik lees eigenlijk ook al een tijdje mee hier, en heb in Oktober al eens wat geplaatst over een date dat ik toen had.

Inmiddels kan ik zeggen dat ik ook sinds 6 weken een vaste minnaar heb? Iemand die ik al 5 jaar ken van werk, en opeens vlam in de pan. Zijn echt verliefd, ja hoever kan je dat zeggen na zo'n korte tijd. Maar het is bij ons allebei zo idioot hevig , nog nooit meegemaakt. Ik ben getrouwd, hij zit ook in een relatie. Maar alles komt nu wel in een ander daglicht te staan.

Proberen elkaar toch wel minstens 1x per week te zien, WA de hele dag door. Facetime af en toe.

Weet niet of ik hier fanatiek mee ga schrijven, maar wilde toch even mijn verhaal kwijt..
Oh en ja mn username is geboortejaar. Minnaar is 23 jaar ouder. Dus wat is de overtreffende trap van BG ?
Sense, wat rot! Denk dat je dat kunt, je hart in beton storten? En waarom zou je dat doen, jullie hebben zoveel basis en al zoveel ups en downs overleefd, het komt altijd weer goed. Waar komt de behoefte tot zelfbescherming nu vandaan?

Boefje, dat klinkt heftig. Overwegen jullie samen verder te gaan? Merkt jouw 1 niet dat je met je kop in de wolken loopt? O en eeeh 23 jaar ouder, dat is gewoon een ouwelul of een ouwebok. Jij mag kiezen
@ Roos, ik weet niet of ik het kan.. maar voel dat ik dit niet veel langer zo ga trekken.. In dit soort situaties is oppervlakkigheid beter, maar dat past niet bij ons. Of ik het kan weet ik niet...maar de destructieve Sense piept al weer om het hoekje..
Heeft het ook te maken met dat je ontzettend druk bent? En dat LD gaat oesteren en je niet meer doordringt? Dat je daardoor het gevoel krijgt dat er aan je eigenwaarde gepulkt wordt? Ik noem maar wat, ik ken je een beetje. En ik ken je destructieve kantje want het is ook mijn kantje. Kut hè?

Je weet me te vinden.
Dat destructieve kantje is velen van ons niet vreemd denk ik. even afzetten en voelen dat je leeft? Diep ademhalen en proberen de fijne dingen te blijven zien! Dag later ben je blij met de pas op de plaats!
Hai lieve Engel, hoe is het met je? Is Hij nog in beeld?
Hi schone Roos . Laten we het er maar op houden dat ik mijn destructieve kantje als geen ander ontdekt heb! details hoor je wel via een ander circuit mocht je nieuwsgierig zijn.
@ Rooss

Ga dan toch voor ouwebok, want als er iets niet oud is dan is het wel zn ... ;)

Ja het is ook ontzettend heftig! Nr 1 heeft niks door, laten we het erop houden dat ik vrij goed toneel kan spelen.

We hebben niet echt concreet tegen elkaar gezegd dat we met elkaar verder willen, het is meer op een punt dat we allebei zo volledig in de war zijn dat we even niet weten wat we moeten.
ook kleine voorstelronde van mij dan maar: 40+, zootje kids, meer dan 25 jaar samenwonend met nr1.

Al een paar jaar geleden aangegeven dat ik wel alleen wil daten. Geen positieve reacties op gehad. Daarna gaan swingen samen. Was leuk, maar op den duur.... vond ik het toch allemaal wat 'gevoelloos'.

Nu ruim een jaar een minnaar waar ik nog lang geen afscheid van wil nemen... Het is not just sex....
Engel, ja graag! Ben zeer benieuwd naar de update!

Boefje, bij in de war zijn is het niet handig een keuze te maken. Even wachten nog maar dan!

Oyeah, zootje kids?

Swingen jullie nog? En hebben jullie wel eens geswongen met een vast koppel? Zo ja, vind je het dan nog steeds gevoelloos? Hoe werkt dat?
Handig het voorstelrondje, hierbij dan mijn bijdrage:

Evertl, 29 jaar, getrouwd met mijn eerste liefde en bedpartner, geen kids, open relatie, nr2 en nr3 sinds een dik half jaar waarvan de relatie met nr2. best intens is, met nr3. pure lust en een stuk lagere frequentie.

Leeftijden van nr2 en nr3? tsss age is just a number; ze voelen zich beide mid 20
Rooss: ja zootje kids meer dan gemiddeld iig lol.

Swingen hebben we een half jaar voor het laatst gedaan. Met ons favo koppeltje. Die hebben we een paar keer gezien (en geneukt ). Maar toch.... het is gewoon sex en daarna is het bedankt en tot de volgende keer. Tussendoor kontakt is er zelden. En nu zijn ze (tijdelijk?) gestopt met swingen.

Dus nee, niet een echt vast koppel. Zou zeker leuk zijn, maar ik denk dat dat lastig te realiseren is. De meeste swingers zijn (volgens mij) niet op zoek naar echte vaste swing koppels.

Kortom: met gevoel vind ik veel fijner. En met persoonlijke aandacht ook
quote:Rooss4 schreef op 08 april 2013 @ 12:08:

Heeft het ook te maken met dat je ontzettend druk bent? En dat LD gaat oesteren en je niet meer doordringt? Dat je daardoor het gevoel krijgt dat er aan je eigenwaarde gepulkt wordt? Ik noem maar wat, ik ken je een beetje. En ik ken je destructieve kantje want het is ook mijn kantje. Kut hè?

Je weet me te vinden.

Yups.. ik mopper, en LD oesterd.. en dan ga ik harder mopperen, en hij harder oesteren.. Heb hem al gevraagd bepaalde onderwerpen te mijden.. om bij mij geen gemopper boven te halen, met als gevolg dat het chit/chat gesprekken worden waar geen diepgang meer in zit, hoi, doei.. en zodra hij aanvoelt dat het moeilijk wordt sluit hij af.. (om te voorkomen dat hij met een rotgevoel achter blijft... )

Daarnaast heeft hij me een aantal beloftes gedaan, maar totaal niet nagekomen. Ik merk dat me dat veel doet.. Normaal kan ik dat redelijk handelen.. zoveel mensen doen zoveel beloftes. Maar deze waren nu juist om elkaar meer te zien, al is het soms maar kort..
Ah, Sense, wijsheid gewenst!

Ik besef ineens dat ik nu een 'swinger' ben, met een vast koppel, met gevoelens. Wat leuk eigenlijk. Heb ik gewoon weer een grens verlegd. Alleen hebben we nog nooit met zijn allen onder een dak gevreeën, iedereen stel op een ander plekkie. En ik hoop dat dit nog heel lang blijft!
als ik de leeftijden lees en verschil met minnaars hoor , voel ik me eigenlijk weer een jonge god haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven