Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Haha Kokkolientje, dat las ik ook hoor! Die zwarte katten ook altijd! ;)
Gelukkig, ik dacht al dat ik scheel was

Sterkte Flower, vervelend voor je, zeker nu je net een ukje hebt.
Monchhichi,

Bedoelde de laarsjes op de derde foto met een bruine M eraan. Helemaal leuk zijn die!

Is het een idee als ik verzendkosten betaal want woon ik Leiden en met peuter en OV is het een beetje lastig en duur..

Hoor graag van je!
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Bella, wij zouden voor onze dochter een campingbedje goed kunnen gebruiken... In welke omgeving woon je?

Hier in de aanbieding: stapel (19) dvd's, zowel vrouwen als mannenfilms (oa alles is liefde, Kill Bill 1 en 2, pan's Labyrinth). Iemand interesse? Anders wilde ik ze naar een blijf van mijn lijf huis brengen.
Haha ik las ook zwarte kattenallergie.

Jl1986, fijn dat alles past en dat je er blij mee bent.

Super!
quote:netwakker schreef op 04 april 2013 @ 22:28:

Monchhichi,

Bedoelde de laarsjes op de derde foto met een bruine M eraan. Helemaal leuk zijn die!

Is het een idee als ik verzendkosten betaal want woon ik Leiden en met peuter en OV is het een beetje lastig en duur..

Hoor graag van je!

Ik dacht dat je ze wilde halen. Als ik ze verstuur dan wil ik ze naar MamaK versturen. Zij was de eerste die reageerde.

Als zij ze niet wil stuur ik naar jou. Is dat goed?
Monchhichi, ik denk dat netwakker er nu mee aan heeft, aangezien mijn dochter ze nog lang niet aan kan. Ik vond trouwens alle schoenen leuk! Hahaha. Desnoods neem ik ze weer over van Netwakker tegen de tijd dat haar dochter ze niet meer aan kan!

'I take a bow and make way for justawake'
Oké, is goed.

Netwakker, wil je me mailen op jeldau @ hotmail . nl ?
@flower, hoe is het nu? Ik heb je pakket nog steeds niet ontvangen, heb je misschien ook iets van een track&trace gekregen daarvan?
@ ukkie:

Ik mail je zo ook even de code, maar heb zelf ook al even gekeken en ik zie daar staan dat je het pakketje vandaag zal krijgen.

Het gaat hier verder wel redelijk.
quote:ukkie21 schreef op 05 april 2013 @ 10:10:

@flower, hoe is het nu? Ik heb je pakket nog steeds niet ontvangen, heb je misschien ook iets van een track&trace gekregen daarvan?

@flower . Ik had eerder in mn post aangegeven dat je mijn pakketje maar even in de wachtstand moest zetten, maar ik lees nu dat je toch wat dingen hebt verzonden. Heb je mijn pakketje ook al verzonden?

Ik wil je in elk geval sterkte wensen met de situatie. Kijk naar de dingen die nu wel goed gaan, probeer niet te veel achterom te kijken en probeer te genieten van je zoontje. Het beste!
Ik heb binnenkort wat puzzels en videobanden weg te geven. Maar daarvoor wil ik de puzzels eerst bekijken op volledigheid (dus .... Ik ben een paar uurtjes zoet). Daarom mijn vraag.

Zijn er mensen geïnteresseerd in de puzzels (een hele oude van pippi, mickey, en nog een paar andere, van 63 tot 150 stukjes) en video's (Babe, Jungle book, pipo enz)?
http://www.mijnalbum.nl/Album=MR4HVCB7

En nog een pop in maxicosi.

Af te halen in Friesland.
* buigt terug naar MamaK* thx!

* mailen doet naar Monchhici*
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
@anna, wij wonen in het uiterste zuiden van het land, maar we zijn ook regelmatig onderweg. Waar woon je?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle, ik woon in Amsterdam en werk in Utrecht... Ben je in de komende tijd toevallig in de buurt? Wij hebben geen trips naar het zuiden gepland, helaas...
@flower, de boeken zijn binnnen. Wat een enorme doos zeg, bedankt !!
En nog wat ik zelf in de weggeef heb:

album

Daarnaast:

- DVD van de film 'Away from her'

- DVD van de film 'Shutter Island'

- boek Franz Kafka - De gedaanteverwisseling (1e deel van de volkskrant boekenserie 'Verboden boeken')

- boek Connie Palmen - De Wetten (die heb ik nu dubbel, want zat ook bij de volkskrant serie die ik van Flower kreeg)
@anna, heeft het haast? Wij komen wel vaak in die regio, maar ik kan je nu niet zeggen wanneer precies. Kan ik je per mail bereiken?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
@monchhichi, die pop en maxi cosi zou mijn dochter heel blij van worden! Ik woon alleen niet in de buurt, zou je hm ook op willen sturen? Ennuh, als ik zo vrij mag zijn, had je ook nog meisjesschoenen over? Mijn dochter zit nu in 24 mt en ik zag er leuke bij staan bij jou, of waren ze allemaal al weg? Alvast dank!
Te geef:

2 nog in cellofaan, nieuwe videobanden

Bespeelde videobanden:

Jungle book

kruimeltje

Annie

Mr. Bean (film)

Pipo en de parelridder

Pipo

Pipo en de bosbas

Babe

De Smurfen

Oranje in de finale (WK '74, WK'78, EK'88)
Woerhen ik heb na 5 plus maanden eindelijk internet en ben inmiddels verhuisd.

Veel zooi bij mijn ouders nog liggen, maar daar heb ik geen contact meer mee :s voorlopig ING

Heb nog wel de dvd liggen van there Will be blood en gone baby gone als iemand er interesse in heeft
Rara ,zou je me willen mailen op catootje1 apenendinges aol . nl

(C1000)
quote:sallie68 schreef op 05 april 2013 @ 10:34:

Ik heb binnenkort wat puzzels en videobanden weg te geven. Maar daarvoor wil ik de puzzels eerst bekijken op volledigheid (dus .... Ik ben een paar uurtjes zoet). Daarom mijn vraag.

Zijn er mensen geïnteresseerd in de puzzels (een hele oude van pippi, mickey, en nog een paar andere, van 63 tot 150 stukjes) en video's (Babe, Jungle book, pipo enz)?Hoi Sallie, waar woon je? Mijn meiske mag heeeel graag puzzelen en is wel aan wat nieuwe uitdagingen toe.....
Monchichi, kan ik je mailen over vazen en lampjes? Ik vind ze erg leuk, kan proberen of ik iets kan regelen om ze op te halen.....

wie wilde nu ook alweer de hamburger van de mini's? HIj ligt klaar.... mail me je adres maar even ayla_1973 @ hotmail.com

Marels, ik heb vandaag je rok aan, heb al veel complimentjes gehad! Hij zit super!!

Heb twee dozen verzendklaar, ben eindelijk weer zo fit dat ik aan wat anders toekom dan alleen overleven

Van de week zal ik ook foto's maken van de spullen die we gefreubeld hebben en mailen naar degene die ernaar gevraagd hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven