Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
@Inez. Ik kan enorm veel zeggen en tegelijkertijd ook oesteren hoor. Niet alle zaken hoeven wat mij betreft openlijk neergelegd te worden, niet ten opzicht van nr2 in ieder geval. Realistisch blijven en alles in het juiste perspectief blijven zien. Wat niet wil zeggen dat zaken die een eigen leven kunnen gaan leiden niet uitgesproken zouden moeten worden. Maar dat is het andere uiterste weer, het moet vooral heel prettig blijven.
Engel, van mij hoeft ook niet alles besproken te worden (hoewel, liever wel ). Maar als je je gedrag aan gaat passen op aannames en je licht een ander niet in over de oorzaak van je gedrag, dan gaat dat niet werken. Zeg dan gewoon wat er aan de hand is. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
quote:engel68 schreef op 09 april 2013 @ 12:21:

@Inez. Ik kan enorm veel zeggen en tegelijkertijd ook oesteren hoor. Maar wat ik me dan afvraag, waarom in godsnaam oesteren? Als het al duidelijk is dat er wat aan de hand is (zie definitie Roos), waarom dan niet gewoon aankaarten waar je mee zit? Dat werkt toch zoveel beter?
Sluit me volledig bij je aan! Desondanks denk ik dat een zeker spanningsveld zal blijven bestaan, wat zowel positief als negatief kan doorwerken tussen nr2's.
quote:SweetInez schreef op 09 april 2013 @ 12:26:

[...]

Maar wat ik me dan afvraag, waarom in godsnaam oesteren? Als het al duidelijk is dat er wat aan de hand is (zie definitie Roos), waarom dan niet gewoon aankaarten waar je mee zit? Dat werkt toch zoveel beter?

oei, wat een lastige om te beantwoorden zonder details! Soms is het niet verstandig zaken ter discussie te stellen. Omdat je weet dat het antwoord dat je krijgt niet bevredigend zal zijn, niet volledig, misschien niet 100% waar of omdat je weet dat je geen antwoord mag verwachten. Ik heb mezelf aangeleerd die onderwerpen (waar ik overigens echt wel graag over in discussie zou gaan) niet meer aan te halen. Het levert je niets op, anders dan meer vragen.

Bij sommige mensen weet je dat je exact dat kunt zeggen dat je op je hart hebt, ongeacht of ze er iets mee doen. Er zijn ook mensen die van nature een geslotener karakter hebben en die dus het achterste van hun tong niet zullen laten zien, hoe zeer je er ook aan 'wilt trekken'.

Als andere factoren echter dermate leuk zijn dat sommige oesters gesloten kunnen blijven is het dus een keuze dat zo te laten. Niet altijd een even makkelijke overigens.

volg je mijn gedachtengang?
Ja, die volg ik. En dat is ook prima zolang dat oesteren geen gevolgen heeft voor de relatie. Ieder heeft recht op zijn privacy en eigen leven. Maar zodra het gevolgen heeft voor de relatie die je hebt en je rekent de ander aan wat gebaseerd is op je eigen hersenspinsels, dan kan je dat toch beter bespreken?

Ik bedoel, ik ga ook niet meer aankaarten waarom hij vreemd gaat. Ik snap zijn reden, ik hoef het daar niet mee eens te zijn. Het mag best ter sprake komen, maar ik hoef daar niet aan te trekken omdat dat mijn zaak niet is. Maar als hij problemen heeft met iets van ons, of met mijn gedrag of juist zijn gedrag, dan wil ik dat wel graag weten. Want dan kan ik daar ook over nadenken en veranderen/mijn eigen plan trekken. Dat overduidelijk er wel iets zijn maar gewoon maar laten hangen, dat vind ik killing. En dan ben ik wel degene die aan de bel gaat hangen en zeggen dat het voor mij in ieder geval niet werkt.
En dan nog maar een keertje in deel 20!

@Anna, ik heb me prima vermaakt met de spatel. Kletst heerlijk op blote billen

Wie heeft er ervaringen met een massagekaars?

Ik lees vanavond ff rustig bij! Lekker dat er zoveel wordt geschreven!
@Meis: ik had nog geantwoord in 19.

Massagekaars is een aanbeveler! Het is heel even heet en daarna heerlijke massageolie. Maar als zo'n druppeltje op sommige delen valt, is het wel even wat heftiger. Maar jij houdt ook wel van wat stevigers toch? Misschien dan ook nog afwisselen met gewoon kaarsvet ;)?
@Inez: tot op zekere hoogte moet je elkaar kunnen zeggen wat je dwars zit ja, in ieder geval als het de leuke omgang beinvloed. Na enige tijd weet je echter wel welke dingen beter uit de communicatie kunnen blijven.

@ Meis/Anna: ik vind zo'n massagekaars juist een verschrikkelijk geklieder. Geef mij maar goede olie! Kaarsvet prima, maar dan niet van de 'normale' kaarsen die hier 's avonds gebrand worden overigens
Lang geleden dat ik heb staan dansen bij een negatieve test. En nog een. En morgen nog maar eentje voor de zekerheid....

Oh en hier geen ervaringen met een massagekaars... xD
Dans lekker door Daantje_w! en misschien de les hieruit leren?
Wat fijn Daantje!! Ik herken de opluchting!
Dank jullie wel... Poeh ben echt super blij :-)

Bedankt dat ik even mijn stress kon dumpen hier.

Is het dan potverdorie toch gebeurd... heb ik gewoon een user aangemaakt op het viva forum :P
pffff Daantje.. dat is inderdaad een dansje waard.
Drie keer vallen ben ik thuis.
quote:daantje_w schreef op 09 april 2013 @ 13:10:

Dank jullie wel... Poeh ben echt super blij :-)

Bedankt dat ik even mijn stress kon dumpen hier.

Is het dan potverdorie toch gebeurd... heb ik gewoon een user aangemaakt op het viva forum :PBlijf nog ff hangen, ik ben er ook net, wel prima hier!
Massagekaars kende ik ook nog niet. Maar even voorstelletje doen..
Wat al gezellig tegen mijzelf aan het kletsen in deel 19. Maar inmiddels deel 20 gevonden.
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Haha Anna! Ik hou wel van wat stevigers? Maaruh ja, het mag van mij wel wat steviger

Ook niet weer te gek hoor... Maar ik ga die massagekaars ff googlen!
zo deel 20 alweer !!

die massagekaars ken ik wel, ik vind het wel een leuk dingetje, dat hete vet wat dan verandert in heerlijke olie hmmm.

Kan nog wel zeggen Have fun Rooss maar die is nu vast de tips van het forum aan het uittesten nu

Heftig verhaal Daantje,lijkt me verschrikkelijk zeg om zo in de rats te zitten...
ik heb van Roos een keer zo'n massage kaars gekregen , was leuk om te gebruiken. ik zal hem voor morgen weer eens in mijn tas gooien!
quote:daantje_w schreef op 09 april 2013 @ 11:50:

Hallo,

Na heel wat meegelees wil ik zelf ook maar eens reageren.

Ik ben Danielle, 26 jaar en al bijna 3 jaar getrouwd nu met een heerlijke lieve man. R. is overigens 31.

We wonen samen in een leuk huisje, we hebben allebei leuk werk, een fijn sociaal leven en fijne hobbies.

We zijn al 2 jaar proberen zwanger te worden, maar dat lijkt maar niet te lukken. Dat ligt aan hem overigens en daar zit ook het probleem in onze relatie. Mijn man voelt zich daar erg slecht onder, voelt zich minder man bij en probeert te compenseren door veel te werken (hij moet gemiddeld 1 keer per maand voor een week naar Londen) en veel mannelijke dingen te doen. Darten op donderdagavond, stappen met zijn maten en leren motorrijden. Als hij 10 jaar ouder was, zou ik hem van een midlife crisis betichten

Maar goed, ik kan het allemaal behoorlijk goed relativeren doordat ik er goed over praten kan. Met mijn nr 2. Hij is alles een tegenstelling van mijn man. Echt een metromannetje en voor de buitenwereld homo. Ik weet wel beter. xD

Mijn man weet dat K. wel eens blijft slapen als hij in het buitenland is (vanochtend heb ik hem uitgezwaaid) en vind het wel een fijn gevoel dat er iemand op zijn "vrouwtje" let. Ook de man van K. heeft er verder geen problemen mee dat hij blijft overnachten.

Ik geniet er ook erg van. Heerlijk ongedwongen een hele middag/avond keuvelen en vervolgens een hele nacht alle hoeken van de slaapkamer / woonkamer / keuken / badkamer te zien.

Maar nu het volgende waar ik dus heel erg mee zit...... en wat ik even bij niemand kwijt kan.... ik zit met een positieve zwangerschapstest in mijn handen. En ik heb zwaar paniek.

Het was de laatste, dus ik moet zo naar de kruitvat voor een paar nieuwe... hopen op een false positive.... bah bah...En nu maar hopen dat je 'homo' geen andere huidskleur heeft dan jouw man! Anders moet je hem nog de werking van zijn toverballen uit gaan leggen....
Mientje, als je hier post neem dan ook even de moeite om alles te lezen. Het kleurtje van haar minnaar is al besproken.

Sense, veel plezier op je date en met je kaars!
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Mag ik me bij Heidi aansluiten?

Sense: veel plezier morgen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven