Harde rocknummers
woensdag 10 april 2013 om 19:56
quote:fleurige schreef op 10 april 2013 @ 19:45:
Okay, ons plan is: we gaan binnenkort trouwen en we hebben op stijldansen gezeten. Nu willen we niet stijldansen en dat de muziek dan 'misgaat' en vervolgens gek dansen (dat is niet origineel meer), we willen beginnen op een KEIHARD nummer waarbij we meteen de aandacht van iedereen hebben en iedereen ook wel verbaasd toe zal kijken. Op dat harde nummer willen we stijldansen dus het moet ook wel iets zijn waar je een dans op kan doen... Maar ik vind het zooooo lastig om iets te vinden!
Ik houd trouwens wel van harde muziek hoor, dus het hoeft niet soft-hard te zijn.Origineel. Toen mijn vrouw en ik trouwden schreden we de trouwzaal in onder de klanken van 'Mein Herz brennt..."
Okay, ons plan is: we gaan binnenkort trouwen en we hebben op stijldansen gezeten. Nu willen we niet stijldansen en dat de muziek dan 'misgaat' en vervolgens gek dansen (dat is niet origineel meer), we willen beginnen op een KEIHARD nummer waarbij we meteen de aandacht van iedereen hebben en iedereen ook wel verbaasd toe zal kijken. Op dat harde nummer willen we stijldansen dus het moet ook wel iets zijn waar je een dans op kan doen... Maar ik vind het zooooo lastig om iets te vinden!
Ik houd trouwens wel van harde muziek hoor, dus het hoeft niet soft-hard te zijn.Origineel. Toen mijn vrouw en ik trouwden schreden we de trouwzaal in onder de klanken van 'Mein Herz brennt..."
woensdag 10 april 2013 om 19:57
woensdag 10 april 2013 om 19:59
woensdag 10 april 2013 om 20:00
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:57:
Is Rob Zombie al genoemd? Vrij hard, maar wel dansbaar. Alleen niet echt bekend, en ook niet heel feestelijk
Superbeast
Dead City Radio
Ik vond Rob Zombie live anders een fraai feestje
Iets van Twisted Sister doet het ook altijd leuk trouwens.
We're nog gonna take it ofzo.
Is Rob Zombie al genoemd? Vrij hard, maar wel dansbaar. Alleen niet echt bekend, en ook niet heel feestelijk
Superbeast
Dead City Radio
Ik vond Rob Zombie live anders een fraai feestje
Iets van Twisted Sister doet het ook altijd leuk trouwens.
We're nog gonna take it ofzo.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 10 april 2013 om 20:03
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 20:00:
[...]
Ik vond Rob Zombie live anders een fraai feestje
Dat is hij ongetwijfeld (en hij staat op mijn lijstje van mensen die ik ooit nog eens wil zien), maar ik visualiseer een feestzaal vol kleine neefjes en nichtjes en oudere tantes voor me. Geen idee of die Rob kunnen waarderen...
[...]
Ik vond Rob Zombie live anders een fraai feestje
Dat is hij ongetwijfeld (en hij staat op mijn lijstje van mensen die ik ooit nog eens wil zien), maar ik visualiseer een feestzaal vol kleine neefjes en nichtjes en oudere tantes voor me. Geen idee of die Rob kunnen waarderen...
woensdag 10 april 2013 om 20:04
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 20:03:
[...]
Dat is hij ongetwijfeld (en hij staat op mijn lijstje van mensen die ik ooit nog eens wil zien), maar ik visualiseer een feestzaal vol kleine neefjes en nichtjes en oudere tantes voor me. Geen idee of die Rob kunnen waarderen...Zonder beeld moet het kunnen, toch?
[...]
Dat is hij ongetwijfeld (en hij staat op mijn lijstje van mensen die ik ooit nog eens wil zien), maar ik visualiseer een feestzaal vol kleine neefjes en nichtjes en oudere tantes voor me. Geen idee of die Rob kunnen waarderen...Zonder beeld moet het kunnen, toch?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 10 april 2013 om 20:08
woensdag 10 april 2013 om 20:15
woensdag 10 april 2013 om 20:16
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 20:12:
Ook gij, Cateau?
Ik ben mijn jeugdliefdes qua gothic aan het downloaden en ik luister naar Zeppelin nu Oh, de man met de meest sexy voice ever. Als ik luister naar since i've been loving you, komen er gedachten en gevoelens naar boven die ik hier niet mag bespreken.
Ook gij, Cateau?
Ik ben mijn jeugdliefdes qua gothic aan het downloaden en ik luister naar Zeppelin nu Oh, de man met de meest sexy voice ever. Als ik luister naar since i've been loving you, komen er gedachten en gevoelens naar boven die ik hier niet mag bespreken.