Mode & Beauty alle pijlers

BB Crème Vichy

09-04-2013 08:05 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de nieuwste BB Crème van Vichy al uitgetest en is het wat?

Welke BB crèmes zijn goed. Ik zoek een goed dekkende BB crème/foundation in een zeer lichte tint. Vandaar de vraag.
Oh ik heb de mijne gekocht toen het net een beetje opkwam, die standaard die ze toen in twee kleuren hadden. Geen idee dat er nieuwe waren intussen!
Ik heb de BB cream van Nivea. Kost maar een tientje en ik vind hem perfect. Hij is alleen niet heel erg licht.
Ik ben net als diaantje benieuwd of iemand ook weet hoe die van de Hema is en er is als het goed is ook een van Oil of olaz, weet iemand daar ook iets van. Ik heb wel gehoord in Kassa dat je in ieder geval beter een kunt hebben met een pompje, dan dat je met je vingers in een potje moet. Ik wil er misschien ook een, want mijn dagcreme is op. Maar ik wil een die weinig dekt omdat ik niet veeel oneffeheden heb. Helaas wel een beetje zakjes onder mijn ogen, daar gebruik ik concealer voor .Maar ja ik loop ook tegen de 50
Je kunt hem nu ook gratis uitproberen via facebook

https://www.facebook.com/ ... 60?sk=app_480075728726086
ik heb meerdere bb creams die van gosh vind ik echt het fijnste, de bb cream van rimmel is ook wel oke. die van olaz vind ik te vet en ik heb een droge huid.

die van nivea heb ik ook liggen en ga ik morgen uitproberen , ik krijg bijna van alle producten van nivea uitslag dus ben heel benieuwd.
Ik heb vandaag die van Rimmel gehaald. Ben benieuwd.
Banaantje wat is ongeveer de prijs van die van Gosh. Ik heb een hele gevoelige huid, is die ook daarvoor geschikt,denk je?.
Gosh is bij de kruidvat nu 10 euro.

Ik heb ook een hele gevoelige huid en ik kan er heel goed tegen. Je kan m eerst op je gezicht testen in de winkel,heb ik ook gedaan en m toen een dag later gekocht. Hij is er in 4 of 5 tinten van licht tot heel donker, ik ben niet heel licht ik heb de nr 3 warm beige. Nr 1 was echt vrij licht. Bij andere bb creams vind ik t vaak storend dat er maar 2 tinten zijn. Die van rimmel laat wel een beetje een wit waasje achter bij mij, maar als ik m afpoeder is dat niet meer te zien. De gosh is echt heel mooi zonder poeder.
Banaantje, wat vind je van nivea?

Ik heb eerst Garnier gebruikt (vóór de vette-huid-versie), die glom bij mij behoorlijk en ik mis een kleurtje. In de winter is de lichte versie perfect, maar in de zomer is die voor mij te licht, terwijl de donkerdere versie me oranje maakt.

Nu heb ik Nivea, die is matter en 'lichter' dan Garnier, maar smeert niet heel lekker vind ik. Ruikt wel lekker :-) Ik ben alleen benieuwd of er mensen ervaring hebben met B&B's die nog beter dekken? Ik had het idee dat Garnier dat weer beter deed dan Nivea, maar misschien smeer ik gewoon te dun... heb verder niet zoveel vergelijkingsmateriaal, dus ben benieuwd wat anderen ervan vinden.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ik vind Lumineuse van Vichy een fijne creme. Is dagcreme met een kleurtje en vitamines en fruitzuren. Er zijn twee soorten en die zijn er in verschillende tinten. Ziet er heel natuurlijk uit.

Ik ken alleen de creme voor de normale/vette huid.

http://www.vichy.nl/lumineuse/lijn/r287.aspx
quote:janiet schreef op 11 april 2013 @ 15:42:

https://www.facebook.com/ ... 60?sk=app_480075728726086Volgens mij is dat weer zo'n 'like ons en je maakt never nooit kans' op een sample-actie.
Van de Vichy produkten kun je altijd bij de apotheek gratis samples halen. Doe ik vaak.
Ik heb een Aziatische BB Cream, van het merk Missha.

Ik ben er tevreden over, hij dekt goed en je hebt geen dikke laag nodig om m goed en mooi dekkend te krijgen.

Hij is rond de 13 euro op Ebay dus niet erg duur.
Action! En dan de lichtste kleur. Hij bevalt verrassend goed en kost iets van 2 euro ofzo.
Ik vind hier dingen van.
Ik heb een BB creme van MUA (via een engelse website). Koste geen drol en ben er erg tevreden over! Niet al te dekkend, niet glimmend. Was een gok, maar pakte goed uit.
Ik heb deze week de BB creme van de Hema geprobeerd. Ik verwachte er niet veel van voor 4 euro maar hij bevalt me prima.

Zeker in de zomer heb ik vaak geen zin in dikke foundation dus ik ben blij dat ik deze heb geprobeerd.
quote:janiet schreef op 11 april 2013 @ 15:42:

https://www.facebook.com/ ... 60?sk=app_480075728726086Dank voor het link Ik wil het graag uitproberen
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 april 2013 @ 23:08:

Action! En dan de lichtste kleur. Hij bevalt verrassend goed en kost iets van 2 euro ofzo.Ik heb de donkerste kleur en het is idd een fijne crème, meer een foundation dan bb maar heel prettig.
quote:lilyofthevalley schreef op 12 april 2013 @ 11:34:

[...]

Volgens mij is dat weer zo'n 'like ons en je maakt never nooit kans' op een sample-actie.

Nee, ik heb m zo gekregen, op die manier. Er zat ook een sample in een tijdschrift.

Het is een fijne crème ook.
de bb cream van nivea is echt verschrikkelijk, hij is veel te dik en light is bij mij nog te licht en ik ben echt aardig gekleurd

hij laat een lelijke creme achtige witte waas achter, voor de hele hele hele droge huid is hij misschien wel geschikt.

maar voor mijn droge huid zeker niet.

ik ben ook wel benieuwd naar de vichy bb cream, ik heb ooit vichy aquathermalia ofzo gehad en daar hele lelijke uitslag van gehad,vichy is gewoon te zwaar geparfumeerd, maar wil de bb cream wel proberen.
quote:bewitched555 schreef op 09 april 2013 @ 08:05:

Heeft iemand de nieuwste BB Crème van Vichy al uitgetest en is het wat?

Welke BB crèmes zijn goed. Ik zoek een goed dekkende BB crème/foundation in een zeer lichte tint. Vandaar de vraag.

Als je wil dat het goed dekt, zonder dat je het ziet zitten en in een lichte kleur, dan kan ik de foundation Lasting Performance van Max Factor aanraden. Die smelt weg in je eigen huidkleur.

Ik heb de BB van Garnier ook (light), die is iets donkerder (maar dat valt op je huid niet op), veel vetter en dekt een stuk minder goed. Maar dat is logisch, want een BB en geen foundation. Rode vlekjes krijg ik met de BB niet weg.
.
http://www.girlscene.nl/p/9857/loreal_c ... n_bb_blush

Misschien is dit wel iets.
Als je een echte goede dekkende foundation zoekt kan ik je de double wear van estee lauder aanraden,die heeft zeer lichte kleuren, ik heb voor de winter de double wear light, en de zomer de double wear gewoon de gewone blijft mega goed zitten..

Ook revlon colorstay is echt geweldig maar die is bijna nergens in de winkel te koop. Het is een dupe van de double wear. Ik heb hem bij de etos in haarlem gekocht. En bestel hem nu als ie op is steeds bij bol.com.

Estee is rond de 45 euro geloof ik en de colorstay 15 euro. Voordeel van beide is dat je wel heel weinig nodig hebt. Mijn zomer double wear heb ik nu al 3 jaar en ben nog niet eens op de helft. Met de double wear light doe ik 1 winter,zit minder in de tube.
Dank jullie allemaal voor de fijne tips. Ik ben nu proefjes gaan halen van de vichy BB creme en laat jullie later weten hoe die bevalt. Heb nu foundation van catrice en die bevalt me wel goed.

Nog een bijkomende vraag, vroeger droeg ik enkel op feestjes make-up en heb nog veel spulletjes liggen. Hoe lang houdt bijvoorbeeld foundation. Heb er nog eentje van clinique.
quote:-no-nick- schreef op 09 april 2013 @ 09:23:

[...]

Berend Botje

Btw, ik gebruik de BB creme van Garnier en ik ben er wel heel tevreden over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven