Wanted: De Foute Man
zondag 25 mei 2008 om 08:34
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
maandag 26 mei 2008 om 21:31
maandag 26 mei 2008 om 21:33
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 21:30:
[...]
Ik vraag het me af. Volgens mij wacht ie gewoon zijn kans af. Dat wordt op onze hoede blijven.daar heb jij weer gelijk in, iedere keer dat ik denk dat ie toch best mee valt.........
[...]
Ik vraag het me af. Volgens mij wacht ie gewoon zijn kans af. Dat wordt op onze hoede blijven.daar heb jij weer gelijk in, iedere keer dat ik denk dat ie toch best mee valt.........
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 26 mei 2008 om 21:35
maandag 26 mei 2008 om 21:58
ëchte foute mannen zijn natuurlijk niet hier te vinden he. Hier zijn alleen mannen die de dames naar de mond praten. Een echt foute man doet dat niet......Een echt foute man doet lekker waar hij zelf zin in heeft wanneer hij er zin in heeft, En trekt zich van niemand iets aan, geniet van het leven en al het goede dat het leven biedt.
maandag 26 mei 2008 om 22:06
quote:Channtie schreef op 26 mei 2008 @ 21:58:
ëchte foute mannen zijn natuurlijk niet hier te vinden he. Hier zijn alleen mannen die de dames naar de mond praten. Een echt foute man doet dat niet......Een echt foute man doet lekker waar hij zelf zin in heeft wanneer hij er zin in heeft, En trekt zich van niemand iets aan, geniet van het leven en al het goede dat het leven biedt.Een echte foute man praat de vrouwen hier naar de mond...
ëchte foute mannen zijn natuurlijk niet hier te vinden he. Hier zijn alleen mannen die de dames naar de mond praten. Een echt foute man doet dat niet......Een echt foute man doet lekker waar hij zelf zin in heeft wanneer hij er zin in heeft, En trekt zich van niemand iets aan, geniet van het leven en al het goede dat het leven biedt.Een echte foute man praat de vrouwen hier naar de mond...