Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
hoera bee-tje, 0,7 kg! Die te strakke broek gaat helemaal goedkomen hoor.

Jetfreggel, morgen weer een dag! Deze baaldag is bijna voorbij.

Ik ben blij over iets enorm sufs, maar ik weet dat jullie het zullen begrijpen. ik zag vandaag in de spiegel eindelijk weer het litteken van mijn keizersnee! Dat betekend dat mijn buik daar langzaam maar zeker voor vandaan verdwijnt!
Follow your heart, but take your brain with you....
Addison, wat een mooi iets dat je buikje daar al bijna langzaam weggaat.

Bee-tje, strakke broek komt echt goed al iets in zicht.

Vivagirl, kracht in de armen mmm geen idee wat dat is.
Weer al geshred vandaag 2/30

Die push ups lukken voor geen meter, de rest lukt wel prima!
Jeetje wat schrijven jullie veel, haast niet bij te houden hier...

Gister rot geslapen, had spierpijn in mijn armen en kon daardoor niet in slaap komen Gister daarom erg moe na mn werk, dus lekker een rustdag ingelast.

Vanavond ga ik er weer voor, 19/30, bijna naar level 3.

Merk inmiddels wel dat mn broeker losser zitten, wel jammer eigenlijk want heb juist van die leuke broeken Ik kan het dan weer niet terugzien in cm buikomvang, maar denk eigenlijk dat ik bij de start iets teveel mn buik in heb gehouden tijdens het meten

Shredse allemaal en op naar een zonnig weekend, kan niet wachten!
Gister had ik echt een baalavond en ondanks alle motiverende verhalen hier niet geshred. En het zou nog wel de laatste keer zijn (30/30).

Normaal doe ik op vrijdag niets maar dan ga ik het vanavond proberen.

En daarna Ripped ! Ik ben heel benieuwd.

Shred ze allemaal vandaag.
Ik ga meteen Rippen als m'n zoon straks op bed ligt. Ik beloof het vast want anders doe ik het weer niet. Ik ben moe, ongesteld en motivatieloos op het moment..

Misschien helpt het als meer mensen met Ripped gaan beginnen! Voel me nu een beetje een eenzame ripper whaha
Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan. Die cardio vind ik goed te doen, maar alles waar een beetje kracht voor nodig is...

Als gewichtjes heb ik duikerslood, ging ook prima.
Cum non tum age
quote:jetfreggel30 schreef op 12 april 2013 @ 09:13:

Ik ga meteen Rippen als m'n zoon straks op bed ligt. Ik beloof het vast want anders doe ik het weer niet. Ik ben moe, ongesteld en motivatieloos op het moment..

Misschien helpt het als meer mensen met Ripped gaan beginnen! Voel me nu een beetje een eenzame ripper whaha

Haha Jet de ripper

Wat is iedereen goed hier!!! De een haar broek zit losser, de ander valt af! Goed BEZIG!!

Na het hardlopen van woensdag had ik ineens weer erge spierpijn in rug en bovenbenen (binnenkant). Tjonge, dat was wel weer even confronterend. Te lang niet hardgelopen,dus.

Nou ben ik toch gisterennacht keihard met m'n tenen in het donker tegen het traphekje geknald Heb de kinderen wakkergevloekt....

Geheel blauwe teen gisteren. Was bang dat ik er vandaag last van zou hebben met het shredden, maar zo zie je maar weer hoe belangrijk goede schoenen zijn, geen centje pijn (aan mijn teen dan).

Joehoe, 28/30 gedaan!! We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal!

Morgen 29 en hardlopen, zondag de laatste keer!

Jet, is ripped te vergelijken met shred of is het zwaarder (of makkelijker )?
Net de 29e keer geshred, het eind is in zit zicht jeej! Vond het tweede gedeelte zelfs lekker! De cardio met de gewichten en de doodgewone sit-ups gaan me goed af en dan voel ik me heel wat, maar dan komen die kl*te push-ups en plankoefeningen nog en dan voel ik mee weer een kluns.

Toch vanochtend heel blij met mijn buik! In mijn rol onder mijn navel zie ik ook een lijntje verschijnen! Van mijn navel naar beneden loopt een lijn die aan de onderkant van mijn rol doorloopt. Het lijkt een beetje op een teddyberensnuit

Was vanmorgen heel moe doordat ik 2 nachten slecht geslapen had en had echt geen zin. Maar ja ik wil me toch melden op dit topic en dat wil ik dan niet met een uitvlucht doen, maar met resultaat. Dus allemaal, bedankt voor de stok achter de deur!
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Zojuist 4/30 gedaan + 150 kb hipswings. Shredden in de ochtend bevalt mij eigenlijk wel.

Voor degene die vandaag nog moeten: succes!
quote:Flower007 schreef op 12 april 2013 @ 10:48:

Zojuist 4/30 gedaan + 150 kb hipswings. Shredden in de ochtend bevalt mij eigenlijk wel.

Voor degene die vandaag nog moeten: succes!Damn.. lees ik toch 150 chickenwings ik heb honger..
Whahaha Miepie die houden we dr in Jet de Ripper whahahaha..

Ik ga NU rippen! O en Miep, rippen is vergelijkbaar met level 3 intensiteit. Ik vind alleen 1 cardio gedeelte zoooo zwaar. Ze noemt het ' runningman' daar ga ik elke keer stuk op. De rest is goed te doen. Maar level 2,3,4 schijnt echt heel zwaar te zijn. Zucht.
Ik biecht op... ik heb niet het hele topic gelezen.... Maar wel een vraag. Ik loop momenteel 2x per week hard, maar het shredden trekt mij ook wel erg... Hoe doen de hardlopers dat in combi met shredden? Sla je dan een shred-dag over? Is het echt alle dagen aan de bak? Of moet je een ander ritme aanhouden?

Ik ben benieuwd! Het zou mooi aansluiten bij mijn nieuwe eetgewoonte, hard lopen en dan ook nog even shredden. Ook fijn dat je het gewoon thuis kan doen, aangezien ik niet altijd weg kan ivm kleine kinderen.
Wat is iedereen goed bezig!! En die resultaten!!!

Nou hier geen resultaten hoor

Ik HAAT mijn weegschaal!!! Zo dat is er uit. Ik sport veel en eet gezond, maar een grammetje afvallen ho maar en ook mijn kleding zit niet losser. Gister iets meer gegeten dan normaal (buffet) en hup vanochtend 1 kilo er bij!!!

Ze zeggen toch altijd dat je 7000 kcal minder moet eten om 1 kilo af te vallen...nou echt niet dat ik er gister 7000 kcal heb bijgegeten.

Ik gooi dat ding gewoon uit het raam!!

@Poffertjes ik loop een half uurtje hart en daarna dan nog shredden. Als ik een uur ga hartlopen doe ik het niet meer. Dat vind ik een beetje te veel van het goede.
quote:jetfreggel30 schreef op 12 april 2013 @ 10:55:

Whahaha Miepie die houden we dr in Jet de Ripper whahahaha..

Ik ga NU rippen! O en Miep, rippen is vergelijkbaar met level 3 intensiteit. Ik vind alleen 1 cardio gedeelte zoooo zwaar. Ze noemt het ' runningman' daar ga ik elke keer stuk op. De rest is goed te doen. Maar level 2,3,4 schijnt echt heel zwaar te zijn. Zucht.

Level 4 vind ik goed te doen, maar 3 is echt belachelijk zwaar (volgens mij hebben ze per ongeluk die levels omgekeerd of zo).

Ik heb Ripped nooit dagelijks gedaan zoals bij de shred, ik wissel ze gewoon af (maar moet stiekem bekennen dat ik level 3 zelden of nooit doe, vind hem zó erg).

Poffertjes, waaaat je hebt niet alle pagina's gelezen?? Ga je schamen!

Wb hardlopen en shredden, moet je gewoon helemaal zelf weten natuurlijk. Officieel hoor je de shred elke dag te doen, maar je kunt natuurlijk ook rustdagen inlassen of het afwisselen met hardlopen, wat je wil!
Thanks... dat stelt me gerust.. En schamen? Boehoe... moet ook nog werken hoor!
quote:Twisted schreef op 24 februari 2013 @ 17:16:

Ik heb even gegoogled op Ripped in 30 en heb alle 4 de weken gevonden op 4shared.com. De linkjes voor de liefhebber:

Week 1

Week 2

Week 3

Week 4Even de linkjes van ripped opgezocht en gequote, volgens mij zijn er veel bijna aan toe, toch?

Ik had even een leven

Jet de Ripper

Ben nu al bang voor Ripped

Straks dag 9 level 3 doen (in de middag, eerst naar psycholoog). En ook nog stomme Evy met dr stomme rennen.

Nederlandsevrouw voel me nu lullig want ik ben echt kapot moe omdat k vannacht gekaraoked heb alsof mijn leven ervan af hing en nu lig ik gewoon apatisch in bed te hangen

Ik ben gewoon bijna klaar met 30 day shred. Ik kan het zelf nauwelijks geloven.

vanochtned 2 kg zwaarder. TWEE kilo. TWO. ZWEI. DEUX.

Waarom?! Ik heb niks raars gegeten?! Moeten we alweer ongesteld worden MIepje?

ik heb net de laatste keer level 2 gedaan. En hup, morgen naar level 3! Jowo, jij ook toch? Zijn er meer die morgen met level 3 beginnen? ik ben er een beetje bang voor... maar ik heb er wel veel zin in! Level 2 met iets te veel rustdagen gedaan dus iets te lang blijven hangen. Nu weer even goed aan de slag. Ik merk ook niet veel meer op de weegschaal, maar mijn figuur zie ik wel veranderen ))

Shred ze allemaal!!
quote:Poffertjes schreef op 12 april 2013 @ 10:58:

Ik biecht op... ik heb niet het hele topic gelezen.... Maar wel een vraag. Ik loop momenteel 2x per week hard, maar het shredden trekt mij ook wel erg... Hoe doen de hardlopers dat in combi met shredden? Sla je dan een shred-dag over? Is het echt alle dagen aan de bak? Of moet je een ander ritme aanhouden?

Ik ben benieuwd! Het zou mooi aansluiten bij mijn nieuwe eetgewoonte, hard lopen en dan ook nog even shredden. Ook fijn dat je het gewoon thuis kan doen, aangezien ik niet altijd weg kan ivm kleine kinderen.Ik loop normaal ook hard en ga het weer oppakken. Hier heb ik ook al over nagedacht. Ik denk dat ik gewoon na het shredden ga hardlopen, maar dan een korte afstand. Heb ik een goede warming-up gehad. Of een keer 2x shredden na elkaar.
Cum non tum age
Aah yellow snap dat je baalt van die 2 kilo zou ik ook doen, maar laat je niet op de kop zitten door een weegschaal. Je bent goed bezig en het resultaat komt (niet vanzelf, dat dan weer niet) Maar volhouden, kom op laat je niet ontmoedigen. Vanavond ben je gewoon weer trots op jezelf, heb je geshred en gelopen.
Vrolijkemama, ik zou morgen met drie beginnen, maar gister rustdag ingelast, dus pas zondag naar level 3...
quote:yellowlove2punt0 schreef op 12 april 2013 @ 11:14:

Ik had even een leven

Jet de Ripper

Ben nu al bang voor Ripped

Straks dag 9 level 3 doen (in de middag, eerst naar psycholoog). En ook nog stomme Evy met dr stomme rennen.

Nederlandsevrouw voel me nu lullig want ik ben echt kapot moe omdat k vannacht gekaraoked heb alsof mijn leven ervan af hing en nu lig ik gewoon apatisch in bed te hangen

Ik ben gewoon bijna klaar met 30 day shred. Ik kan het zelf nauwelijks geloven.

vanochtned 2 kg zwaarder. TWEE kilo. TWO. ZWEI. DEUX.

Waarom?! Ik heb niks raars gegeten?! Moeten we alweer ongesteld worden MIepje?

[afbeelding]

Yellow, ik lig blauw hier om je post (past qua kleur mooi bij mijn teen).

Twee kilo zwaarder? Heftig! (In het turks is twee iki, kan die ook nog bij het rijtje)

Ik heb geen normale cyclus. Ik ben aan de pil en ik slik door. Nu ben ik wel afgelopen weekend aan een nieuwe strip begonnen, dus het ZOU kunnen dat je ongesteld moet worden...

Ben je dan nu weer blij?
Les 6 in the pocket ( werd vlak erna gewoon ineens heel misselijk Huh?) morgen dus les 7 en dan al naar week 2. RUA, je hebt me bang gemaakt voor week 3 IE!! Hoop dat die nog heul lang duurt.

Als het vanavond ff droog is wil ik nog rennen met Evy.

Iedereen goed bezig!!!!!! Ga door meiden!!! Straks kunnen we onze spieren showen in de zon! Of in ieder geval onze geslonken vetrollen!!!
quote:jetfreggel30 schreef op 12 april 2013 @ 11:43:

Of in ieder geval onze geslonken vetrollen!!!

that's me!

Miep, ik heb eigenlijk het idee dat het nog maar pas geleden was dat we samen ongesteld waren, dus ik weet niet wat die twee kilo moet voorstellen, maar het moet gewoon aan mijn weegschaal liggen. Dat is de ENIGE verklaring die mij blij maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven