30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
zondag 14 april 2013 om 12:48
Noa, voor mijn knieen had ik ook fysio, en daar zaten ook veel squats enzo in, alleen hield ik dat niet vol omdat het zo saai was (en omdat ik dan, als ik wél aan de slag ging, meteen teveel ging doen kreeg ik juist meer last van mijn knieen) en ik heb het idee dat Shred precies de goede belasting is, dus ja, ik heb goede hoop dat mijn knieen (of/en beenspieren inderdaad) van het Shredden sterk genoeg worden om weer te kunnen gaan lopen. Zou echt fijn zijn. Houden jouw knieen het shredden goed vol?
Net level 1 dus weer gedaan (31/30 ) en dat was lekker. Ging er wel zo vol in dat ik op 3kwart mijn adem haast niet meer onder controle kreeg, maar ik kan nu alles inderdaad op gevorderd en met flinke intensiteit doen. Zweet me ook een hoedje nu
Net level 1 dus weer gedaan (31/30 ) en dat was lekker. Ging er wel zo vol in dat ik op 3kwart mijn adem haast niet meer onder controle kreeg, maar ik kan nu alles inderdaad op gevorderd en met flinke intensiteit doen. Zweet me ook een hoedje nu
zondag 14 april 2013 om 13:54
Maakt het uit hoe vaak je post dan?
Door mee te lezen raak ik gemotiveerd en ook het feit dat ik hier kan melden dat ik weer een dag verder kan vind ik prettig. Had geen idee dat het niet helemaal vrijblijvend is/was.
Verder geweldig dat je 8 K kwijt bent, hopelijk gaan de andere kilo's er ook af.
Hier, post 3, niets eenmalig aan
Door mee te lezen raak ik gemotiveerd en ook het feit dat ik hier kan melden dat ik weer een dag verder kan vind ik prettig. Had geen idee dat het niet helemaal vrijblijvend is/was.
Verder geweldig dat je 8 K kwijt bent, hopelijk gaan de andere kilo's er ook af.
Hier, post 3, niets eenmalig aan
zondag 14 april 2013 om 14:02
Nee ik doelde op de poster die aan het jengelen was tegen Miep. Als je terugleest zie je dat er soms opeens mensen komen om even een post iemand af te zeiken en daarna nooit meer terugkomen. Van mij mag iedereen ook een keer iets zeggen, maar om dan speciaal hierheen te komen om alleen iets onaardigs te zeggen, dat slaat nergens o.
Ik bedoelde natuurlijk niet jou, of mensen die gewoon af en toe posten omdat ze geshred hebben! Sorry als het zo overkwam!
Ik bedoelde natuurlijk niet jou, of mensen die gewoon af en toe posten omdat ze geshred hebben! Sorry als het zo overkwam!
zondag 14 april 2013 om 14:18
Ik wil er toch even op reageren. Het is een PUP, ook al is ie dan al groot. Aan zijn opvoeding wordt heel hard gewerkt. Maar soms gaat er nog wel eens wat mis, hij is nog maar 6 maanden. Ik heb zelf ook een enorme hekel aan onopgevoede honden. Ik heb de jongen uitgebreid uitgelegd dat het nog een pup was en dat ie nog veel moet leren. Hij kon er zelf ook om lachen.
En ik ben KLAAR met shredden!! De zon staat hier op punt van doorbreken, dus ik ga gauw de laatste was opruimen en dan de zon in!
En ik ben KLAAR met shredden!! De zon staat hier op punt van doorbreken, dus ik ga gauw de laatste was opruimen en dan de zon in!
zondag 14 april 2013 om 14:25
quote:steph schreef op 13 april 2013 @ 20:21:
Addison, komt er dan nog meer spierpijn na level 1? Aii.
Miepje, jemig als je het nog gaat doen na de café wat knap zeg.
Ik dacht dat ik het vandaag niet zou doen omdat ik morgen veel moet doen en met spierpijn liever niet. Maar voelt toch lekker.
Bij mij wel.
Maar dat komt denk ik meer van de donderdag. Toen heb ik niet geshred, maar twee ab-filmpjes van Jillian gedaan.
Mijn abs zijn nl duidelijk mijn grote probleemzone. In de zin van dat ze niet aanwezig zijn
Addison, komt er dan nog meer spierpijn na level 1? Aii.
Miepje, jemig als je het nog gaat doen na de café wat knap zeg.
Ik dacht dat ik het vandaag niet zou doen omdat ik morgen veel moet doen en met spierpijn liever niet. Maar voelt toch lekker.
Bij mij wel.
Maar dat komt denk ik meer van de donderdag. Toen heb ik niet geshred, maar twee ab-filmpjes van Jillian gedaan.
Mijn abs zijn nl duidelijk mijn grote probleemzone. In de zin van dat ze niet aanwezig zijn
Follow your heart, but take your brain with you....
zondag 14 april 2013 om 15:21
zondag 14 april 2013 om 15:39
Vandaag voor het laatst geshred Geen dieet wel wat minder gesnaaid, want is toch jammer om je in het zweet te werken en dan een pak koekjes leeg te eten. En wel ongeveer een kilootje kwijt. Hoefde niet mag natuurlijk wel
Morgen voor het eerst rippen nu genieten van
Welkom aan alle nieuwe shredders en rippers, leuk om te merken dat dit topic voor meer mensen een reden is om te beginnen en vol te houden.
Welkom aan alle nieuwe shredders en rippers, leuk om te merken dat dit topic voor meer mensen een reden is om te beginnen en vol te houden.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
zondag 14 april 2013 om 15:47
quote:nederlandsevrouw schreef op 14 april 2013 @ 15:39:
Vandaag voor het laatst geshred Geen dieet wel wat minder gesnaaid, want is toch jammer om je in het zweet te werken en dan een pak koekjes leeg te eten. En wel ongeveer een kilootje kwijt. Hoefde niet mag natuurlijk wel
Welkom aan alle nieuwe shredders en rippers, leuk om te merken dat dit topic voor meer mensen een reden is om te beginnen en vol te houden.Ik had dankzij jullie dat filmpje gezien en dacht kijk dat moet ik ook kunnen,na lang zoeken hee ik dan eindelijk iets gevonden wat resultaat qua lijn oplevert en ondanks mijn fibryo goed te doen is
Welkom aan alle nieuwe shredders en rippers, leuk om te merken dat dit topic voor meer mensen een reden is om te beginnen en vol te houden.Ik had dankzij jullie dat filmpje gezien en dacht kijk dat moet ik ook kunnen,na lang zoeken hee ik dan eindelijk iets gevonden wat resultaat qua lijn oplevert en ondanks mijn fibryo goed te doen is
zondag 14 april 2013 om 16:23
Ronnie, de linkjes voor ripped staan een paar bladzijden terug.
En ik heb les 1 week 1 gedaan van ripped! De zon blijft maar niet komen, dus tijd genoeg voor een extra les.
Het ging goed! Is goed te doen! Dit hou ik wel een weekje vol.
Alles op "Nathalie" gedaan (hoe heet deze mevrouw, kon het niet goed verstaan).
Makkie, Yellow, heb jij m al gedaan?
En ik heb les 1 week 1 gedaan van ripped! De zon blijft maar niet komen, dus tijd genoeg voor een extra les.
Makkie, Yellow, heb jij m al gedaan?
zondag 14 april 2013 om 16:30
quote:miepje1971 schreef op 14 april 2013 @ 16:23:
Makkie, Yellow, heb jij m al gedaan?Dank je ik heb het opgezocht, hier ( Heerlen) schijnt de zon volop .
Makkie, Yellow, heb jij m al gedaan?Dank je ik heb het opgezocht, hier ( Heerlen) schijnt de zon volop .
zondag 14 april 2013 om 16:44
Dag 9/30 is een feit joehoe nog 1x level 1. Ik heb alleen erg last van zijkant van m'n knieën, vooral bij de jumping jacks. Het voelt iig niet aan als spierpijn dus die oefening en het springen heb ik even geruild voor een makkelijke oefening. Ik wil geen blessures oplopen... Hopelijk morgen wat minder last. Mijn love handle voelt al minder flubberig aan. Lijkt wel alsof het heeeeeel langzaam strakker wordt. Daar ben ik al blij mee
zondag 14 april 2013 om 20:25
Wow 8 kilo eraf is echt veel!! knap hoor. Ik ben nu 1,5 kwijt na 2 levels. Ben ik ook heel blij mee. Nog 1 kilo kwijt en ik ben op streefgewicht.
Vandaag begonnen met level 3, even wennen hoor. Vooral die laatste buikspieroefening dat je op je arm steunt en omhoog moet komen, wat een rotoefening. Vraag me af of ik die ooit zonder pijn op zn Natalies ga doen.
Vandaag begonnen met level 3, even wennen hoor. Vooral die laatste buikspieroefening dat je op je arm steunt en omhoog moet komen, wat een rotoefening. Vraag me af of ik die ooit zonder pijn op zn Natalies ga doen.
zondag 14 april 2013 om 20:31
Zo voor veel mensen een mijlpaal vandaag: van shred naar ripped. Ik moet nog even maar vandaag wel 16/30 gedaan dus over de helft. Yay!
Het blijft voor mij nog steeds wel pittig. Hadden jullie dat ook. Tegen de tijd dat ik halverwege level 1 was kon ik het makkelijk volhouden. Nu blijft het aanpoten. Ben heel nieuwsgierig naar level 3.
Het blijft voor mij nog steeds wel pittig. Hadden jullie dat ook. Tegen de tijd dat ik halverwege level 1 was kon ik het makkelijk volhouden. Nu blijft het aanpoten. Ben heel nieuwsgierig naar level 3.
zondag 14 april 2013 om 20:36
quote:steph schreef op 14 april 2013 @ 20:26:
YL, een rustdag heb jij (en Miepje) wel verdient maar lopen met hondje is ook goed.
Ben de tel kwijt op welke dag ik ben 6 of 7. Straks een opzoeken.
En ook daar is dit topic ideaal voor, gewoon elke keer melden wanneer je iets gedaan hebt en je weet weer hoe vaak je nog moet.
steph, jij vroeg toch naar de spierpijn? Zelf heb ik na de eerste 2 keer niet weer echte spierpijn gehad, wel een bepaalde spanning op sommige spieren. Of een beetje ongemak bij bepaalde bewegingen, maar lang niet zoals in het begin.
YL, een rustdag heb jij (en Miepje) wel verdient maar lopen met hondje is ook goed.
Ben de tel kwijt op welke dag ik ben 6 of 7. Straks een opzoeken.
En ook daar is dit topic ideaal voor, gewoon elke keer melden wanneer je iets gedaan hebt en je weet weer hoe vaak je nog moet.
steph, jij vroeg toch naar de spierpijn? Zelf heb ik na de eerste 2 keer niet weer echte spierpijn gehad, wel een bepaalde spanning op sommige spieren. Of een beetje ongemak bij bepaalde bewegingen, maar lang niet zoals in het begin.
zondag 14 april 2013 om 20:41
quote:bee-tje schreef op 14 april 2013 @ 20:31:
Zo voor veel mensen een mijlpaal vandaag: van shred naar ripped. Ik moet nog even maar vandaag wel 16/30 gedaan dus over de helft. Yay!
Het blijft voor mij nog steeds wel pittig. Hadden jullie dat ook. Tegen de tijd dat ik halverwege level 1 was kon ik het makkelijk volhouden. Nu blijft het aanpoten. Ben heel nieuwsgierig naar level 3.Level 2 vond ik in zijn geheel het lastigste level, level 3 ben ik beter in gekomen. Al is het tussen mij en de walking push-ups en planken met gewichten en rockstar jumps nooit goed gekomen. Maar de rest lukte zo vanaf de 5e keer wel.
Het blijft voor mij nog steeds wel pittig. Hadden jullie dat ook. Tegen de tijd dat ik halverwege level 1 was kon ik het makkelijk volhouden. Nu blijft het aanpoten. Ben heel nieuwsgierig naar level 3.Level 2 vond ik in zijn geheel het lastigste level, level 3 ben ik beter in gekomen. Al is het tussen mij en de walking push-ups en planken met gewichten en rockstar jumps nooit goed gekomen. Maar de rest lukte zo vanaf de 5e keer wel.
zondag 14 april 2013 om 20:42
zondag 14 april 2013 om 20:55
Jullie zijn vandaag goed bezig geweest! Ik heb vandaag bewust niet geshred, maar een rustdag ingelast. Gister heb ik naast shredden nog eens 2 x 45 minuten en 2x 20 minuten gefietst + nog 150 kb-hipswings & nog wat losse bi- en tricepoefeningen. Vandaag 2x 30 minuten gefietst + een uur lang gewandeld. In totaal heb ik afgelopen week bijna 8 uur gesport. Volgens mij weet mijn lijf niet wat hij mee maakt.
Vanochtend op de weegschaal gestaan. +1 kg. Die extra kilo komt waarschijnlijk door mijn cyclus. Mijn verpercentage was wel 1% minder.
Op naar een succesvolle nieuwe week.
Vanochtend op de weegschaal gestaan. +1 kg. Die extra kilo komt waarschijnlijk door mijn cyclus. Mijn verpercentage was wel 1% minder.
Op naar een succesvolle nieuwe week.