Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
rijp voor de psycholoog
Nouja ik zou dit ook niet perse voor de camera willen doen nee
quote:gardening.angel schreef op 14 april 2013 @ 20:55:

Chris yum? Het zou me niets verbazen als hij op mannen valt. .NEEEEEEEEE!!!!
Chris en gezin

Inderdaad. Ik had het allang opgegeven, maar dat is 1 van de vele redenen waarom ik geen personal trainer ben ;)
OMG newimproved wat een eng plaatje. Vanaf welke leeftijd beginnen ze met tanden bleken in de USA?

Rastan. Het is geen feit, hoor! Gewoon n vermoeden.
Ik vind dit heel erg zielig voor haar. Ze heeft haar hele leven al die angst dat haar vader haar niet moest, en nu is hij gewoon dood.

Ik vind het echt heel erg voor haar.
quote:newimprovedkitty schreef op 14 april 2013 @ 20:58:

Chris en gezin

[img]http://chrispowell.com/wp-content/uploa ... family.jpg[/img]Hmm dat is wel heel erg "nutella"
Mn vermoeden blijft. Great coverup family ;)
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 april 2013 @ 21:00:

Ik vind dit heel erg zielig voor haar. Ze heeft haar hele leven al die angst dat haar vader haar niet moest, en nu is hij gewoon dood.

Ik vind het echt heel erg voor haar.Klopt. Misschien kan dit voor een doorbraak zorgen. Ze liet zo weinig emoties zien (toe)
oh dat is wel lief...
he he het kwartje is gevallen bij haar.
Zo. En nu er voor gaan, nyla!
Het is wel een wijze levensles trouwens: at je niet bang moet zijn voor een afwijzing.

Kijk hoe erg het nu afgelopen is, omdat ze beiden bang waren voor de afwijzing van de ander. Het had zo anders kunnen gaan. Heel erg dit.
Poeh, je kan het al wel goed zien hoor
Klik! Ze ziet er ook veel gelukkiger uit. Stuk minder irritant!
OMG sorry maar over gebleekte tanden gesproken, die man zijn gebit geeft bijna licht....

Ze kan wel dansen!
eh deze reclame komt ook een beetje laat he
Rijkelijk te laat. .
Ze is wel afgevallen dat zie je duidelijk. Jammer dat het niet geworden is wat ze had gehoopt
tot volgende week.
Ze ziet er in ieder geval veel gelukkiger uit. Ik hoop dat het haar lukt om nog meer af te vallen en ze geen terugval krijgt.
Wat heeft Linda eigenlijk om haar nek??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven