Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
dinsdag 16 april 2013 om 09:29
quote:missy_Acy schreef op 16 april 2013 @ 09:16:
Inderdaad deeds.
Hoe is t trouwens? Nog aan t scharrelen of daten?Nog aan t scharrelen. Precies t zelfde nog als 3 maanden geleden Twijfel nog dagelijks of ik nou meer voor m voel of niet. Best verwarrend. Maar aan de andere kant is t nu wel prima.
Inderdaad deeds.
Hoe is t trouwens? Nog aan t scharrelen of daten?Nog aan t scharrelen. Precies t zelfde nog als 3 maanden geleden Twijfel nog dagelijks of ik nou meer voor m voel of niet. Best verwarrend. Maar aan de andere kant is t nu wel prima.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 16 april 2013 om 10:26
quote:Peacy schreef op 16 april 2013 @ 10:15:
WDR, wees maar niet bang. M'n vader, ooms en tantes (en neefjes en nichtjes) waren erbij.
Ik had hem wel even mee naar buiten gesleurd :DStel je voor dat je het gewoon in de kerk zou doen waar iedereen bij was. Zou je wel een paar sociale ongeschreven regels mee overtreden
WDR, wees maar niet bang. M'n vader, ooms en tantes (en neefjes en nichtjes) waren erbij.
Ik had hem wel even mee naar buiten gesleurd :DStel je voor dat je het gewoon in de kerk zou doen waar iedereen bij was. Zou je wel een paar sociale ongeschreven regels mee overtreden
dinsdag 16 april 2013 om 10:29
quote:wdr schreef op 16 april 2013 @ 10:26:
[...]
Stel je voor dat je het gewoon in de kerk zou doen waar iedereen bij was. Zou je wel een paar sociale ongeschreven regels mee overtreden
Tja, Weetje.. In zo'n geval was dat toch wel te verantwoorden aan God toch?
En zo nauw nemen priesters t toch ook niet?
[...]
Stel je voor dat je het gewoon in de kerk zou doen waar iedereen bij was. Zou je wel een paar sociale ongeschreven regels mee overtreden
Tja, Weetje.. In zo'n geval was dat toch wel te verantwoorden aan God toch?
En zo nauw nemen priesters t toch ook niet?
dinsdag 16 april 2013 om 19:09
quote:wdr schreef op 18 maart 2013 @ 15:41:
Ik ben voor ADO maar ik gun het Feyenoord op zich wel met hun aandacht voor jeugdige spelers.
Vraag: wat zijn de 'mannelijkste' / stoerste (kan ook vrouwelijk zijn dus) dingen die je ooit hebt gedaan/nog wel eens zou willen doen?
Gedaan: kilimanjaro beklommen, surfen, in mijn eentje door verre landen reizen, halve marathon gelopen
Wil nog doen: ik zou wel eens willen parachute springen, met zo'n bmx fiets stunten lijkt me ook leuk maar gaat niet gebeuren denk ik.
Gedaan:
- peuterdochter het leven gered
- ultra light vliegcursus
- parasailing
- delta vliegcursus (2 x)
- motor circuit training (3 x)
- motor offroad training in Pyreneëen
- introductie duiktraining
- vervelende rotjongens de bus uitgegooid
Nog te doen:
- ballonvaren
- duiken in tropisch zeewater
- route 66 met een Harley
- wereldreis maken
- vliegen boven de Grand Canyon met een ultralight
Ik ben voor ADO maar ik gun het Feyenoord op zich wel met hun aandacht voor jeugdige spelers.
Vraag: wat zijn de 'mannelijkste' / stoerste (kan ook vrouwelijk zijn dus) dingen die je ooit hebt gedaan/nog wel eens zou willen doen?
Gedaan: kilimanjaro beklommen, surfen, in mijn eentje door verre landen reizen, halve marathon gelopen
Wil nog doen: ik zou wel eens willen parachute springen, met zo'n bmx fiets stunten lijkt me ook leuk maar gaat niet gebeuren denk ik.
Gedaan:
- peuterdochter het leven gered
- ultra light vliegcursus
- parasailing
- delta vliegcursus (2 x)
- motor circuit training (3 x)
- motor offroad training in Pyreneëen
- introductie duiktraining
- vervelende rotjongens de bus uitgegooid
Nog te doen:
- ballonvaren
- duiken in tropisch zeewater
- route 66 met een Harley
- wereldreis maken
- vliegen boven de Grand Canyon met een ultralight
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 19 april 2013 om 10:00
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 april 2013 @ 23:38:
Wat vinden de echte mannen van het nieuwe Barbie-forum?
ik wilde t net vragen!
Mannen, durven jullie je nog wel hier te begeven in dit roze poppenhuis? Zelfs ik huil diep van binnen om dit afgrijselijke design. En ik houd nog wel van roze. Maar niet hier. Mijn god...
Wat vinden de echte mannen van het nieuwe Barbie-forum?
ik wilde t net vragen!
Mannen, durven jullie je nog wel hier te begeven in dit roze poppenhuis? Zelfs ik huil diep van binnen om dit afgrijselijke design. En ik houd nog wel van roze. Maar niet hier. Mijn god...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 19 april 2013 om 12:07