Waaaaaaaaaaaaaaaaarom?
donderdag 18 april 2013 om 20:49
donderdag 18 april 2013 om 21:05
donderdag 18 april 2013 om 21:23
quote:Nouschi schreef op 18 april 2013 @ 21:07:
Ik ben nu al moe van het gezeik er over. Over 2 weken weet niemand meer hoe het oude forum eruit zag.
Over twee weken ga ik, speciaal voor jou, nog even zeiken over dit ranzig lelijke nieuwe forum. Promise.
En waar is jou ava gebleven?
De mijne is verdwenen en jou zie ik ook niet.
Ik ben nu al moe van het gezeik er over. Over 2 weken weet niemand meer hoe het oude forum eruit zag.
Over twee weken ga ik, speciaal voor jou, nog even zeiken over dit ranzig lelijke nieuwe forum. Promise.
De mijne is verdwenen en jou zie ik ook niet.
donderdag 18 april 2013 om 21:28
quote:Eleonora schreef op 18 april 2013 @ 21:23:
[...]
De mijne is verdwenen en jou zie ik ook niet.Geduld Eleonora, in het andere topic staat in de OP "Het inladen van avatars, motto's en profielinformatie loopt nog dus dat moet in de loop van de dag/morgen opgelost zijn."
[...]
De mijne is verdwenen en jou zie ik ook niet.Geduld Eleonora, in het andere topic staat in de OP "Het inladen van avatars, motto's en profielinformatie loopt nog dus dat moet in de loop van de dag/morgen opgelost zijn."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 18 april 2013 om 21:30
quote:Scamp schreef op 18 april 2013 @ 21:05:
[...]
Wow, dat is lang geleden dat ik iets van je gelezen heb. *zwaait*
Je hebt zelfs je walnootje nog Trust me, ik heb veel meegelezen! En wil vanaf nu weer actiever gaan schrijven, ook om mijn Nederlands op peil te houden! En mijn nootje is gewoon lief hoe is 't verder?
[...]
Wow, dat is lang geleden dat ik iets van je gelezen heb. *zwaait*
Je hebt zelfs je walnootje nog Trust me, ik heb veel meegelezen! En wil vanaf nu weer actiever gaan schrijven, ook om mijn Nederlands op peil te houden! En mijn nootje is gewoon lief hoe is 't verder?