De W van...
vrijdag 19 april 2013 om 11:38
Waardeloos,
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 19 april 2013 om 14:08
Het officiële koningslied was vrijdag ongeveer 20 minuten niet te zien op het videokanaal YouTube. Er verscheen een melding dat de video was verwijderd 'wegens een schending van het beleid op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud'. Na 13.00 uur was het nummer weer te bekijken op YouTube.
Een woordvoerder van de organisatie liet weten dat er contact is opgenomen met YouTube om te achterhalen wat er aan de hand was.
Wel is bekend dat weblog Geenstijl lezers opvroeg om voor de 'spam knop' op YouTube te klikken.
Een woordvoerder van de organisatie liet weten dat er contact is opgenomen met YouTube om te achterhalen wat er aan de hand was.
Wel is bekend dat weblog Geenstijl lezers opvroeg om voor de 'spam knop' op YouTube te klikken.
vrijdag 19 april 2013 om 14:09
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:42:
Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.Helemaal eens!
Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.Helemaal eens!
vrijdag 19 april 2013 om 14:11
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Ik neem er even een alinea uit, want ik snap het even niet. Zingen wij dit aan de Koning, of zegt hij dit tegen het volk?
Ik kan hem helemaal niet beschermen, want ik heb ook mijn nachtrust nodig. En als dit vanuit WA komt, dan is het een ware God dat hij dit allemaal beloofd......
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Ik neem er even een alinea uit, want ik snap het even niet. Zingen wij dit aan de Koning, of zegt hij dit tegen het volk?
Ik kan hem helemaal niet beschermen, want ik heb ook mijn nachtrust nodig. En als dit vanuit WA komt, dan is het een ware God dat hij dit allemaal beloofd......
vrijdag 19 april 2013 om 14:13
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:42:
Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.
Zou dat komen omdat Ewbank die tekst eigenlijk gejat heeft, dat de melodie dus wel mooi is?
Verder eens met Starshine...
Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.
Zou dat komen omdat Ewbank die tekst eigenlijk gejat heeft, dat de melodie dus wel mooi is?
Verder eens met Starshine...
vrijdag 19 april 2013 om 14:15
quote:bankje schreef op 19 april 2013 @ 14:08:
Het officiële koningslied was vrijdag ongeveer 20 minuten niet te zien op het videokanaal YouTube. Er verscheen een melding dat de video was verwijderd 'wegens een schending van het beleid op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud'. Na 13.00 uur was het nummer weer te bekijken op YouTube.
Een woordvoerder van de organisatie liet weten dat er contact is opgenomen met YouTube om te achterhalen wat er aan de hand was.
Wel is bekend dat weblog Geenstijl lezers opvroeg om voor de 'spam knop' op YouTube te klikken.
ik heb het niet zo op GS, maar dit is wel een goeie grap
Het officiële koningslied was vrijdag ongeveer 20 minuten niet te zien op het videokanaal YouTube. Er verscheen een melding dat de video was verwijderd 'wegens een schending van het beleid op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud'. Na 13.00 uur was het nummer weer te bekijken op YouTube.
Een woordvoerder van de organisatie liet weten dat er contact is opgenomen met YouTube om te achterhalen wat er aan de hand was.
Wel is bekend dat weblog Geenstijl lezers opvroeg om voor de 'spam knop' op YouTube te klikken.
ik heb het niet zo op GS, maar dit is wel een goeie grap
vrijdag 19 april 2013 om 14:16
quote:Maleficent schreef op 19 april 2013 @ 14:12:
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 6168_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 6168_n.jpg[/img]
vrijdag 19 april 2013 om 14:19
quote:zoembaya schreef op 19 april 2013 @ 14:16:
Ik word plots overvallen door een flash-back naar mijn prille jeugd. Als ik me goed herinner hebben wij dit op school ingestudeerd.
Werkelijk alles aan dit filmpje is van een briljante knulligheid:
Kinderen van Holland - Juliana
ach wat schattig.
(ik had ook zo'n gebreide beige met bruine trui )
Ik word plots overvallen door een flash-back naar mijn prille jeugd. Als ik me goed herinner hebben wij dit op school ingestudeerd.
Werkelijk alles aan dit filmpje is van een briljante knulligheid:
Kinderen van Holland - Juliana
ach wat schattig.
(ik had ook zo'n gebreide beige met bruine trui )
vrijdag 19 april 2013 om 14:41
quote:zoembaya schreef op 19 april 2013 @ 14:16:
Ik word plots overvallen door een flash-back naar mijn prille jeugd. Als ik me goed herinner hebben wij dit op school ingestudeerd.
Werkelijk alles aan dit filmpje is van een briljante knulligheid:
Kinderen van Holland - Juliana
Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...
Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?
Nee echt, ik vind het een gemiste kans!
Ik word plots overvallen door een flash-back naar mijn prille jeugd. Als ik me goed herinner hebben wij dit op school ingestudeerd.
Werkelijk alles aan dit filmpje is van een briljante knulligheid:
Kinderen van Holland - Juliana
Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...
Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?
Nee echt, ik vind het een gemiste kans!
vrijdag 19 april 2013 om 14:43
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:41:
[...]
Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...
Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?Nee echt, ik vind het een gemiste kans! ja dat is verwarrend. En hij wordt onze koning, dan moet hij ons toch zeker beschermen?
[...]
Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...
Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?Nee echt, ik vind het een gemiste kans! ja dat is verwarrend. En hij wordt onze koning, dan moet hij ons toch zeker beschermen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 19 april 2013 om 15:37
vrijdag 19 april 2013 om 15:48
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:11:
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Ik neem er even een alinea uit, want ik snap het even niet. Zingen wij dit aan de Koning, of zegt hij dit tegen het volk?
Ik kan hem helemaal niet beschermen, want ik heb ook mijn nachtrust nodig. En als dit vanuit WA komt, dan is het een ware God dat hij dit allemaal beloofd......Eigenlijk was die tekst voor Mega Mindy geschreven, maar die is op de plank blijven liggen toen ze dit nummer schreven: http://www.youtube.com/watch?v=hOHzbpJdwKI
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Ik neem er even een alinea uit, want ik snap het even niet. Zingen wij dit aan de Koning, of zegt hij dit tegen het volk?
Ik kan hem helemaal niet beschermen, want ik heb ook mijn nachtrust nodig. En als dit vanuit WA komt, dan is het een ware God dat hij dit allemaal beloofd......Eigenlijk was die tekst voor Mega Mindy geschreven, maar die is op de plank blijven liggen toen ze dit nummer schreven: http://www.youtube.com/watch?v=hOHzbpJdwKI
vrijdag 19 april 2013 om 15:50
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:41:
[...]
Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...
Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?
Nee echt, ik vind het een gemiste kans!Gewoon niet aan beginnen. Gewoon zeggen dat er geen lied is (wat ook een soort van waar is, dit kun je geen lied noemen, dit een samengeraapt zooitje bombarie met vlagen muziek) en dat ze lekker met een vlaggetje moet zwaaien en "hoezee!" moet roepen. Dat is voldoende.
[...]
Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...
Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?
Nee echt, ik vind het een gemiste kans!Gewoon niet aan beginnen. Gewoon zeggen dat er geen lied is (wat ook een soort van waar is, dit kun je geen lied noemen, dit een samengeraapt zooitje bombarie met vlagen muziek) en dat ze lekker met een vlaggetje moet zwaaien en "hoezee!" moet roepen. Dat is voldoende.