De W van...
vrijdag 19 april 2013 om 11:38
Waardeloos,
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 19 april 2013 om 15:53
quote:Moonlight82 schreef op 19 april 2013 @ 15:51:
Is het eigenlijk niet de bedoeling dat WA het zingt en wij luisteren. Dat maakt de tekst een stuk logischer.
Ik zal je behoeden blabla en ik houd het water bij je vandaan. (idd ook gezien zijn achtergrond)Dat was Hansje Brinker, niet Willem-Alexander.
Is het eigenlijk niet de bedoeling dat WA het zingt en wij luisteren. Dat maakt de tekst een stuk logischer.
Ik zal je behoeden blabla en ik houd het water bij je vandaan. (idd ook gezien zijn achtergrond)Dat was Hansje Brinker, niet Willem-Alexander.
vrijdag 19 april 2013 om 15:55
quote:Beeldig schreef op 19 april 2013 @ 15:48:
[...]
Eigenlijk was die tekst voor Mega Mindy geschreven, maar die is op de plank blijven liggen toen ze dit nummer schreven: http://www.youtube.com/watch?v=hOHzbpJdwKI
Ja hahaha...Inderdaad, ik dacht al 'waar ken ik het van'..
Het zou toch wel leuk zijn als Gert (van Samsom) het hele Nederlandse volk zou beschuldigen van plagiaat en dat notabene Josje van K3 'bruggen moet gaan bouwen' tussen Nederland en België....
En dat de prinsesjes, uit protest, een tegengroepje gaan vormen (een soort Pussy Riot maar dan voor de kleuters).....A3.....
Oohhh...ik draaf weer door.....
[...]
Eigenlijk was die tekst voor Mega Mindy geschreven, maar die is op de plank blijven liggen toen ze dit nummer schreven: http://www.youtube.com/watch?v=hOHzbpJdwKI
Ja hahaha...Inderdaad, ik dacht al 'waar ken ik het van'..
Het zou toch wel leuk zijn als Gert (van Samsom) het hele Nederlandse volk zou beschuldigen van plagiaat en dat notabene Josje van K3 'bruggen moet gaan bouwen' tussen Nederland en België....
En dat de prinsesjes, uit protest, een tegengroepje gaan vormen (een soort Pussy Riot maar dan voor de kleuters).....A3.....
Oohhh...ik draaf weer door.....
vrijdag 19 april 2013 om 15:58
quote:Moonlight82 schreef op 19 april 2013 @ 15:51:
Is het eigenlijk niet de bedoeling dat WA het zingt en wij luisteren. Dat maakt de tekst een stuk logischer.
Ik zal je behoeden blabla en ik houd het water bij je vandaan. (idd ook gezien zijn achtergrond)
Dat vraag ik mij dus ook af....het is zo onlogisch, wan het begin kan hij echt niet zingen.
Ik ben nu in totale verwarring....
Is het eigenlijk niet de bedoeling dat WA het zingt en wij luisteren. Dat maakt de tekst een stuk logischer.
Ik zal je behoeden blabla en ik houd het water bij je vandaan. (idd ook gezien zijn achtergrond)
Dat vraag ik mij dus ook af....het is zo onlogisch, wan het begin kan hij echt niet zingen.
Ik ben nu in totale verwarring....
vrijdag 19 april 2013 om 16:01
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 15:55:
[...]
Ja hahaha...Inderdaad, ik dacht al 'waar ken ik het van'..
Het zou toch wel leuk zijn als Gert (van Samsom) het hele Nederlandse volk zou beschuldigen van plagiaat en dat notabene Josje van K3 'bruggen moet gaan bouwen' tussen Nederland en België....
En dat de prinsesjes, uit protest, een tegengroepje gaan vormen (een soort Pussy Riot maar dan voor de kleuters).....A3.....
Oohhh...ik draaf weer door.....
[...]
Ja hahaha...Inderdaad, ik dacht al 'waar ken ik het van'..
Het zou toch wel leuk zijn als Gert (van Samsom) het hele Nederlandse volk zou beschuldigen van plagiaat en dat notabene Josje van K3 'bruggen moet gaan bouwen' tussen Nederland en België....
En dat de prinsesjes, uit protest, een tegengroepje gaan vormen (een soort Pussy Riot maar dan voor de kleuters).....A3.....
Oohhh...ik draaf weer door.....
vrijdag 19 april 2013 om 16:02
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 15:58:
[...]
Dat vraag ik mij dus ook af....het is zo onlogisch, wan het begin kan hij echt niet zingen.
Ik ben nu in totale verwarring....Ik weet niet hoe de zangkunsten van Wim-Lex zijn, maar persoonlijk zou ik nog meer moeite hebben met het gerap en gehiphop tussendoor.
[...]
Dat vraag ik mij dus ook af....het is zo onlogisch, wan het begin kan hij echt niet zingen.
Ik ben nu in totale verwarring....Ik weet niet hoe de zangkunsten van Wim-Lex zijn, maar persoonlijk zou ik nog meer moeite hebben met het gerap en gehiphop tussendoor.
vrijdag 19 april 2013 om 16:06
vrijdag 19 april 2013 om 16:08
Uit protest tegen het zwakzinnige 'Koningslied' treed ik bij dezen af als Nederlands onderdaan.
http://www.petitions24.com/nee_tegen_het_koningslied
IK WILLEM NIET!
staat er bij de comments
http://www.petitions24.com/nee_tegen_het_koningslied
IK WILLEM NIET!
staat er bij de comments
vrijdag 19 april 2013 om 16:18
Marco Borsato maalt niet om kritiek Koningslied
van onze redactie
AMSTERDAM -
Zanger Marco Borsato zal vannacht niet wakker liggen van de hevige kritiek op het Koningslied.
“Als kok kun je nooit naar alle monden koken zoals je nooit een muziekstuk kan creëren dat door iedereen mooi gevonden wordt", laat Borsato weten aan Novum Nieuws.
Na de onthulling van het Koningslied voor Willem-Alexander kreeg het nummer, gecomponeerd door John Ewbank, op Twitter de nodige kritiek te verduren.
"Het Koningslied is bedoeld voor iedereen die het koningshuis een warm hart toedraagt," legt de zanger uit. "Wij, 45 artiesten en muzikanten, hebben samen met John Ewbank een positieve bijdrage willen leveren aan deze dag en naar mijn mening zijn we daar bijzonder goed in geslaagd."
Dus als je het Koningslied niet mooi vindt, dan draag je het Koningshuis geen warm hart toe?
Het bewijst maar weer eens dat Warco de woorden zelfreflectie en zelfkritiek niet op zichzelf toepast...
van onze redactie
AMSTERDAM -
Zanger Marco Borsato zal vannacht niet wakker liggen van de hevige kritiek op het Koningslied.
“Als kok kun je nooit naar alle monden koken zoals je nooit een muziekstuk kan creëren dat door iedereen mooi gevonden wordt", laat Borsato weten aan Novum Nieuws.
Na de onthulling van het Koningslied voor Willem-Alexander kreeg het nummer, gecomponeerd door John Ewbank, op Twitter de nodige kritiek te verduren.
"Het Koningslied is bedoeld voor iedereen die het koningshuis een warm hart toedraagt," legt de zanger uit. "Wij, 45 artiesten en muzikanten, hebben samen met John Ewbank een positieve bijdrage willen leveren aan deze dag en naar mijn mening zijn we daar bijzonder goed in geslaagd."
Dus als je het Koningslied niet mooi vindt, dan draag je het Koningshuis geen warm hart toe?
Het bewijst maar weer eens dat Warco de woorden zelfreflectie en zelfkritiek niet op zichzelf toepast...
vrijdag 19 april 2013 om 16:30
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 16:18:
Marco Borsato maalt niet om kritiek Koningslied
van onze redactie
AMSTERDAM -
Zanger Marco Borsato zal vannacht niet wakker liggen van de hevige kritiek op het Koningslied.
“Als kok kun je nooit naar alle monden koken zoals je nooit een muziekstuk kan creëren dat door iedereen mooi gevonden wordt", laat Borsato weten aan Novum Nieuws.
Na de onthulling van het Koningslied voor Willem-Alexander kreeg het nummer, gecomponeerd door John Ewbank, op Twitter de nodige kritiek te verduren.
"Het Koningslied is bedoeld voor iedereen die het koningshuis een warm hart toedraagt," legt de zanger uit. "Wij, 45 artiesten en muzikanten, hebben samen met John Ewbank een positieve bijdrage willen leveren aan deze dag en naar mijn mening zijn we daar bijzonder goed in geslaagd."
Dus als je het Koningslied niet mooi vindt, dan draag je het Koningshuis geen warm hart toe?
Het bewijst maar weer eens dat Warco de woorden zelfreflectie en zelfkritiek niet op zichzelf toepast...Vooruit, hij heeft 'm verdiend:
Marco Borsato maalt niet om kritiek Koningslied
van onze redactie
AMSTERDAM -
Zanger Marco Borsato zal vannacht niet wakker liggen van de hevige kritiek op het Koningslied.
“Als kok kun je nooit naar alle monden koken zoals je nooit een muziekstuk kan creëren dat door iedereen mooi gevonden wordt", laat Borsato weten aan Novum Nieuws.
Na de onthulling van het Koningslied voor Willem-Alexander kreeg het nummer, gecomponeerd door John Ewbank, op Twitter de nodige kritiek te verduren.
"Het Koningslied is bedoeld voor iedereen die het koningshuis een warm hart toedraagt," legt de zanger uit. "Wij, 45 artiesten en muzikanten, hebben samen met John Ewbank een positieve bijdrage willen leveren aan deze dag en naar mijn mening zijn we daar bijzonder goed in geslaagd."
Dus als je het Koningslied niet mooi vindt, dan draag je het Koningshuis geen warm hart toe?
Het bewijst maar weer eens dat Warco de woorden zelfreflectie en zelfkritiek niet op zichzelf toepast...Vooruit, hij heeft 'm verdiend:
vrijdag 19 april 2013 om 16:37
Ohohohoh, déze dan!quote:John Ewbank trekt zich van de kritiek op het Koningslied weinig aan: 'Ik was er al op voorbereid: een deel van de mensen vindt het oké, een ander deel denkt: gadverdamme. Ik vind het eigenlijk wel grappig', zegt de liedjesschrijver, 'Ik vind het niet hinderlijk. Met een vergrootglas zie je alle puistjes.'
Néé, John, we zien één grote puist waar met een vergrootglas nog niet het kleinste stukje huid zonder pus te zien is!
Néé, John, we zien één grote puist waar met een vergrootglas nog niet het kleinste stukje huid zonder pus te zien is!
vrijdag 19 april 2013 om 17:48
Ik kwam dit oude artikeltje opeens weer tegen: http://www.nu.nl/muziek/3 ... haken-af-koningslied.html
Dat komt opeens in héél ander daglicht te staan nu we het eindresultaat kennen...
Dat komt opeens in héél ander daglicht te staan nu we het eindresultaat kennen...
vrijdag 19 april 2013 om 18:55
quote:Beeldig schreef op 19 april 2013 @ 17:48:
Ik kwam dit oude artikeltje opeens weer tegen: http://www.nu.nl/muziek/3 ... haken-af-koningslied.html
Dat komt opeens in héél ander daglicht te staan nu we het eindresultaat kennen...
Ik kwam dit oude artikeltje opeens weer tegen: http://www.nu.nl/muziek/3 ... haken-af-koningslied.html
Dat komt opeens in héél ander daglicht te staan nu we het eindresultaat kennen...