X-Factor 2013
vrijdag 19 april 2013 om 16:35
Vanavond kunnen we (hopelijk) weer los met trashen, dan begint X-Factor weer! Met Ali, Anjs, Goor en Candy als juryleden, dit keer.
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
vrijdag 19 april 2013 om 21:37
vrijdag 19 april 2013 om 21:38
quote:Summerdance schreef op 19 april 2013 @ 21:36:
Whoehahahahahaha is het de bedoeling dat je je als meidengroepje echt heel stom aankleed?Ze zijn vast aangekleed door die stylist van Hotter then my dotter
Whoehahahahahaha is het de bedoeling dat je je als meidengroepje echt heel stom aankleed?Ze zijn vast aangekleed door die stylist van Hotter then my dotter
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 19 april 2013 om 21:40
vrijdag 19 april 2013 om 21:41
quote:c_estelle schreef op 19 april 2013 @ 21:37:
Wéér een veranderd forum.. . weet niet of ik hier aan kan wennen....
Heb ik wat gemist?? Jij past heel mooi!
Wéér een veranderd forum.. . weet niet of ik hier aan kan wennen....
Heb ik wat gemist?? Jij past heel mooi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 april 2013 @ 21:39:
En wat een heerlijke figuurtjes.
Ja maar zijn zijn nog jong. Ik had ook zo'n figuurtje op die leeftijd nu helaas niet meer
Hoewel er ook nog slanke dennen zijn die wat ouder zijn hoor. Mijn collega is bijna 60 en als die achter een lantaarnpaal staat dan zie je haar niet .
En wat een heerlijke figuurtjes.
Ja maar zijn zijn nog jong. Ik had ook zo'n figuurtje op die leeftijd nu helaas niet meer
Hoewel er ook nog slanke dennen zijn die wat ouder zijn hoor. Mijn collega is bijna 60 en als die achter een lantaarnpaal staat dan zie je haar niet .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 19 april 2013 om 21:42