Waaaaaaaaaaaaaaaaarom?

18-04-2013 20:49 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK! WIL! GEEN! ROZE! FORUM!

Dus.

En deze wordt vast net zo snel verwijderd als hij er op stond, en er zijn vast al 300 topics, maar toch.

Ik ga er spontaan van aan de diarree, zoveel roze...

*gaat even het porselein van de pot schijten nu*
668, the neighbour of the Beast
Hoe gaat het met Ambrosia? Iemand enig idee toevallig? Of een live bevallingstopic gespot waar ik in mijn kippigheid overheen gekeken heb?

Hoop dat het goed gaat!
Kom me even melden, wat zijn hier toch een boel lieverds. Vanmiddag heeft de vk een poging gedaan om te strippen, hele dag af en aan weeen gehad, helaas niet opgeschoten in centimeters (althans, nog niet om 13:30). Ik had me voorgenomen om naar het ziekenhuis te gaan als het niet zou doorzetten. Vreemd genoeg voelt dat nu als opgeven vlak voor de eindstreep, de laatste weken waren meer dan zwaar, maar nu gaat er dan eindelijk iets beginnen en wil ik zelf afmaken als het even kan. Heel dubbel want ik wil ook uit mijn lijden verlost worden, zo uitgekeken naar vandaag, want dan zou ik mezelf toestaan om ingeleid te worden. Verloskundige heeft daar begrip voor, ze heeft me op het hart gedrukt om te bellen als ik het niet meer trek. Ik zucht af en aan die rottige maar o zo welkome weeen weg en hoop vreselijk dat mijn lichaam het snapt en de bevalling doorzet.
Moeilijk hé, die laatste dagen. Je kunt het hoor
Het klinkt zwaar Ambrosia. Hoop dat die weeën doorzetten vannacht, kan me iets bij je gevoel voorstellen. Ik ga hard voor je duimen .
Ik duim voor je Ambrosia.
Sterkte Ambrosia!
En waar zijn alle motto's?
quote:Murdoch schreef op 19 april 2013 @ 23:52:

En waar zijn alle motto's?Hé, je hebt gelijk
Hoe gaat het Ambrosia?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nog geen baby, wel weeen. Als het niet opschiet wil de verloskundige wel mijn vliezen breken morgenochtend, of vannacht als ik het niet hou.
quote:ambrosia9 schreef op 20 april 2013 @ 20:54:

Nog geen baby, wel weeen. Als het niet opschiet wil de verloskundige wel mijn vliezen breken morgenochtend, of vannacht als ik het niet hou.Ah fijn dat ik nog net op tijd ben om je succes en sterkte te wensen. Heel veel sterkte . Hoop dat je snel een prachtige baby in je armen mag sluiten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bedankt voor de lieve berichtjes!
Wat duurt het lang, red je het nog een beetje? Heb je wat kunnen slapen tussen alles door?

Ik denk aan je en duim verder .
Voor Ambrosia en baby:

Je zal haar snel in je armen hebben
Sterkte Ambrosia!
Hup Ambrosia!
Nu kan het niet lang meer duren, hup, hup, hup
Denk aan je Ambrosia. Hopelijk komt ze snel (of is ze er al) .
Ambrosia, ik hoop dat je inmiddels je baby in je armen hebt
Godskolere, nou had ik toch zomaar een echt leven.

Heeft Broos al geworpen?
668, the neighbour of the Beast
Denk aan je Ambrosia, hoop dat alles goed is met jullie .
Inmiddels ben ik bevallen van ons dochtertje, ze was er gisternacht rond 4 uur. Erg gelukkig en vreselijk moe nu Bedankt voor t duimen!
Yessssssssssss, eindelijk.

Van harte gefeliciteerd. En nu flink genieten
Gefeliciteerd!!!
quote:ambrosia9 schreef op 23 april 2013 @ 21:47:

Inmiddels ben ik bevallen van ons dochtertje, ze was er gisternacht rond 4 uur. Erg gelukkig en vreselijk moe nu Bedankt voor t duimen!Gefeliciteerd , geniet er lekker van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven