Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
donderdag 18 april 2013 om 09:23
quote:Miss_Marvellous schreef op 17 april 2013 @ 23:20:
ik vind nepsjors er eng uitzien met die lippen enz en ze is nog irritanter dan sjors!Inderdaad en dat vind ik toch best knap van het castingburo iemand vinden die nog irritanter is dan echte Sjors.
ik vind nepsjors er eng uitzien met die lippen enz en ze is nog irritanter dan sjors!Inderdaad en dat vind ik toch best knap van het castingburo iemand vinden die nog irritanter is dan echte Sjors.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 18 april 2013 om 10:30
vrijdag 19 april 2013 om 11:37
Ik krijg altijd het idee dat iemand die een nieuwe acteur krijgt, meteen heel anders gaat doen.
Sjors gaat zich idd nog meer met alles bemoeien (nola, naud) en lijkt ineens veel directer.
Of de vorige sjors het dan subtieler deed, ik weet niet...
Die nieuwe Tim van een tijdje terug had ook ineens de hele dag ruzie met Sjoerd. (Sjoerd vind oude tim kennelijk leuker)
Sjors gaat zich idd nog meer met alles bemoeien (nola, naud) en lijkt ineens veel directer.
Of de vorige sjors het dan subtieler deed, ik weet niet...
Die nieuwe Tim van een tijdje terug had ook ineens de hele dag ruzie met Sjoerd. (Sjoerd vind oude tim kennelijk leuker)