Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:

1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?

Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
ik vind nepsjors er eng uitzien met die lippen enz en ze is nog irritanter dan sjors!
Ik heb liever één waarbij je in één oogopslag ziet dat het een neppert is. Net als bij Tim tijdje terug.

Deze Nepsjors komt binnen en dan denk je: daar is Sjors. En dan zoomen ze in en dan whaaaaaaaaaaaaah dan schrik ik van dr.
Ik snap het niet. Wil Schors Bing nog steeds terug? Ik dacht dat ze nu geobsedeerd was door Mike.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 17 april 2013 @ 23:20:

ik vind nepsjors er eng uitzien met die lippen enz en ze is nog irritanter dan sjors!Inderdaad en dat vind ik toch best knap van het castingburo iemand vinden die nog irritanter is dan echte Sjors.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Moonlight82 schreef op 17 april 2013 @ 23:24:

Ik heb liever één waarbij je in één oogopslag ziet dat het een neppert is. Net als bij Tim tijdje terug. Dus als Bing een keer vervangen moet worden, graag een blonde lilliputter met lang haar en een witte krulsnor.
Wat erger ik mij momenteel aan de volledige cast van gtst. Ongelooflijk, wat een irritante mensen bij elkaar. 't Zouden je dorpsgenoten maar wezen...
Ik zou me verhangen, NYC, en wel direct.
Vroeger zat er nog wel een sympathiek persoon tussen, maar op 't moment zou ik niemand kunnen opnoemen die ook maar enigszins leuk of normaal op mij overkomt. Denk Anton nog 't meest... (op de losse handjes na)
Ik vind Anton ook wel leuk.

Noud vond ik altijd leuk, maar hij begint een behoorlijk watje te worden.

Maxime vond ik ook te pruimen, maar sinds die haar overwinning heeft binnengehaald, ben ik haar eigenlijk ook spuugzat.
UP

Gezellig, in huize Sanders.
En die muziek...
Vooral die stem van 'Sjors' klopt niet. Veel lomper.
Door omstandigheden kijk ik wat minder, ik mis alleen jullie commentaar
Heb ik wat gemist? Ik zat effe in een roze wolk.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Soulcats schreef op 18 april 2013 @ 21:21:

Heb ik wat gemist? Ik zat effe in een roze wolk.

en je avatar
Hij is leuk he Cat
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Lotte35 schreef op 18 april 2013 @ 10:30:

[...]

Dus als Bing een keer vervangen moet worden, graag een blonde lilliputter met lang haar en een witte krulsnor.Ja idd. Zolang hij kijkt alsof hij heel nodig moet, snappen we wel wie hij moet voorstellen.
quote:Moonlight82 schreef op 18 april 2013 @ 22:45:

[...]

Ja idd. Zolang hij kijkt alsof hij heel nodig moet, snappen we wel wie hij moet voorstellen.
sinds wanneer bemoeit 'sjors' zich met iedereen? Eerst was t alleen bing, toen mike en bing en aysen. Bah, wat irritant. Ik vond het goed dat nuran zei dat ze maar eens moest focussen op haar eigen leven. En lorena is zo naief bezig pffff...
Ik krijg altijd het idee dat iemand die een nieuwe acteur krijgt, meteen heel anders gaat doen.

Sjors gaat zich idd nog meer met alles bemoeien (nola, naud) en lijkt ineens veel directer.

Of de vorige sjors het dan subtieler deed, ik weet niet...

Die nieuwe Tim van een tijdje terug had ook ineens de hele dag ruzie met Sjoerd. (Sjoerd vind oude tim kennelijk leuker)
Ik wil Nina verhangen wat een k*twijf
Hahahaha ik vind Lucas geweldig.
Er komt dus toch nog een vervolg op het 'ongeluk' van Danny zie ik net op de reclame...ben benieuwd.
Oh, gaan ze 'm opgraven voor nader onderzoek?

Prima, dan kunnen ze meteen Bing, neppe Sjors, Rikki en Nina in het gat flikkeren en levend begraven.

Lijkt me gewoon lollig.
Goeienavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven