Entertainment alle pijlers

De W van...

19-04-2013 11:38 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos,

Walgelijk,

Week-in-de-knieën,

Waanzinnig,

etc.

Het Koningsriedeltje

Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.

De W van

Totaal aantal stemmen: 125

Waardeloos (92%)
Wonderschoon (8%)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Maar Sylvia steekt op twitter lekker de draak met verwensingen aan haar adres. Zo kan het ook.
Ik denk dat jij de spijker op de kop sloeg Joe Egg. Die zogenaamde bedreigingen waren een mooie uitvlucht voor JE om het mislukte lied terug te trekken zonder de verantwoordelijkheid voor deze mega-fail te hoeven nemen.

Ik begrijp ook niet dat blijkbaar niemand ergens tijdens de voorbereidingen heeft gezegd dat dit lied gewoon bagger was. Het moet toch op zijn minst één persoon die erbij betrokken was zijn opgevallen?
Nou ja, Ali B zei toch ook dat hij er niet achter stond, maar omdat Ewbank zei dat hij dat stukje moest rappen omdat het Comite dat zo wilde, heeft hij zijn ego maar opzij gezet. Zo werkt dat met groepsdruk, blijkbaar.

http://www.telegraaf.nl/p ... stukje_Koningslied__.html

De W van Wortel enzo
De W van Willie Wartaal, die hadden ze moeten vragen.
Het is de enige juiste beslissing. Vergelijk de pocahontas-bagger van JE nou eens met de krönungsmesse van Mozart of die van Liszt, dan schaam je je toch de ogen uit de kop en kan je alleen maar spreken van verregaande culturele achteruitgang.

Het is goed zo, de W van Wijs besluit. Als we de klassiekers niet kunnen evenaren, dan kunnen we ze beter afstoffen en hergebruiken en geen rotzooi toevoegen.
Spreuken 18:2
Ewbank bewees dat hij geen kunstenaar maar een prutser is
quote:Starshine schreef op 22 april 2013 @ 09:27:

wat voor statement? Omdat het kan?Dat dreigen en schelden via de sociale media gewoon niet ok is. Het is je goed recht om het niet mooi te vinden, maar om iemand zo af te branden gaat echt te ver. En dat vonden Mattie en Wietze dus ook. Vandaar 12 keer het koningsnummer
quote:evelynsalt schreef op 22 april 2013 @ 15:47:

[...]

Dat dreigen en schelden via de sociale media gewoon niet ok is. Het is je goed recht om het niet mooi te vinden, maar om iemand zo af te branden gaat echt te ver. En dat vonden Mattie en Wietze dus ook. Vandaar 12 keer het koningsnummer Wow, wat een goed statement, dat zal ze leren
Spreuken 18:2
quote:zoembaya schreef op 22 april 2013 @ 12:53:

Ik begrijp ook niet dat blijkbaar niemand ergens tijdens de voorbereidingen heeft gezegd dat dit lied gewoon bagger was. Het moet toch op zijn minst één persoon die erbij betrokken was zijn opgevallen?Omdat het van die hielenlikkers zijn denk? Niemand zegt dat 't bagger is, kijk maar op JE z'n facebook.. O,o,o wat zijn ze begaan met 'm...
Maar dat is dan mijn mening...
Tja alles is eigenlijk al gezegd, daarom wilde ik jullie dit stukje niet onthouden.

http://www.dailydot.com/p ... ngs-song-het-koningslied/

.... het gaat de wereld reeds over
Kunnen ze niet een kroningslied-journaal maken iedere dag?

Nu gaat het weer wel door. Straks misschien toch weer niet. Gewoon met Dieuwertje Blok en dan JE op bezoek en Marco B, Ali B of Paul de Leeuw. Best spannend toch allemaal?
Jezus wat een gekweld gejank door kwalbert bij boulevard. Vecht je strijd met de publieke omroep lekker elders uit.
En, nee Kwalbert, we hebben niet 'met z'n allen' bedacht dat het lied op deze manier geschreven moest worden (laat staat dát het geschreven moest worden)...

En het terugtrekken van het lied heeft alleen JE zelf gedaan.

Wat een gezeik.
'wat er allemaal met John gebeurt'

Kwalbert kan helemaal in z'n eentje een k(r)oningslied schrijven...
Verlinde zit gewoon dat wanstaltige RTL eigen lied te pluggen
Onder het motto: de een zijn dood...
quote:coolpack2 schreef op 22 april 2013 @ 18:44:

'wat er allemaal met John gebeurt'

Kwalbert kan helemaal in z'n eentje een k(r)oningslied schrijven...Helaas gaat het koningslied gewoon door. En hopelijk houd het getreiter richting John Ewbank eens op, dat heeft hij niet verdient.
quote:joe_egg schreef op 22 april 2013 @ 18:48:

Verlinde zit gewoon dat wanstaltige RTL eigen lied te pluggen Nou idd zeg. Schaamteloos!
E|n nu, zingen ze hem toch.... wat een nonsens. Hoe veel geld gaat er naar dat oranje comité? Ik ga gewoon niet kijken, hopelijk doen meer mensen dat. Wat een meuk!
quote:joe_egg schreef op 22 april 2013 @ 18:50:

Onder het motto: de een zijn dood... Nou, inderdaad...
MEEN je niet dit. Alsof het nu nog van harte is.

Oh oh oh, wat een flater en wat een onnoemelijk gezeik de laatste dagen, van alle partijen.
http://www.nu.nl/muziek/3 ... udt-vast-koningslied.html
En Joop van den Ende is baas van het Nationaal Comité. Lachertje dit.
quote:miloo schreef op 22 april 2013 @ 19:44:

En Joop van den Ende is baas van het Nationaal Comité. Lachertje dit.Dan komt er een musical van (net als van Bram M.)
quote:Ste_ schreef op 22 april 2013 @ 19:21:

MEEN je niet dit. Alsof het nu nog van harte is.

Oh oh oh, wat een flater en wat een onnoemelijk gezeik de laatste dagen, van alle partijen.Nou, inderdaad. Als ik Alex was zou ik geloof ik maar helemaal afzien van de festiviteiten en ergens in een zompig achterafzaaltje in Kuttenkrabbenveen die kroon op mijn kop zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven