Wanted: De Foute Man

25-05-2008 08:34 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )

Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Kijk fout evolueert.. toen waren die broekjes stoer en nu kan je er alleen de gay-parade mee in. naast de mannen met strings aan.
quote:Channtie schreef op 28 mei 2008 @ 00:02:

Toen droegen ze tenminste nog écht korte broekjes he. Heerlijk 25 mannen zich in het zweet zien werken.....25?
2 x 11 ; een scheidsrechter en 2 lijnrechters.
Stout jij gaat mij niet vertellen dat je niet weet hoeveel mannen erop zo'n veld rondlopen....

Of wil je zeggen dat er stiekem nog meer mee geteld moeten worden?
2 x 11 mannen

zijn scheid- dan wel lijnrechters ineens ook mannen?
Pearl Opticiens schijnen best goed te zijn en zelfs jij kan hun prijs betalen.
Of Hans Anders. Die hebben regelmatig kinderkorting.
quote:stout1975 schreef op 28 mei 2008 @ 00:24:

2 x 11 mannen

zijn scheid- dan wel lijnrechters ineens ook mannen?Nouuu volgens mij nogal dominante mannen (even die kale buiten beschouwing gelaten). Ze weten gewoon 22 man in bedwang te houden en naar ze te laten luisteren. Grrrrrrr
Er is ten minste nog 1 poesje nog wakker Ik vond Catwoman wel een beetje foute (om het nog iets on topic te houden ) film maar ja...Halle Berry .....sorry dat ik een beetje kwijl... (stond zij al in het Very Fuckable-topic?)
Dit poesje gaat haar mandje ook opzoeken. Dromen van al die foute voetballers die gecorrigeerd moeten worden. Neem ik mijn fluitje en kaarten ook wel mee.......
quote:eleonora schreef op 25 mei 2008 @ 10:30:

[...]

Geleefd hebbende met (10 jaar) en hier lezende (6 jaar) en postende (4 jaar) ben ik er achter gekomen dat het synoniem voor 'foute man' niets meer en niet minder is dan 'egocentrische, gevoelsarme eikel'.

Dat uitgevonden hebbend zeg ik op mijn beurt, als het mij toch gevraagd wordt dus yuck.

De foute man zelf ziet zichzelf meer als de wonanizer, de onschuldige, bijna deugnieterige, avontuurlijke eeuwig jonge, hond die het ook niet kan helpen dat hij zo van de vrouwtjes houdt en nu eenmaal zijn eigen hormonen niet onder controle heeft. Kan hij er wat aan doen dat hij met testosteron in zijn lijf geboren is? Kan hij er iets aan doen dat 'die wijven' hem allemaal meteen willen hebben, houwen strontje kauwen? Kan hij ook allemaal niet helpen. Gezeik ook altijd....

De foute man denkt het allemaal niet zo slecht te bedoelen en is daarvan ook overtuigd. Als het misgaat is het de schuld van die stomme wijven die hem maar moeten nemen zoals hij is en vooral niet aan zijn kop moeten zeuren. Als het ingewikkelder wordt dan casual seks en makkelijk contact dan is de foute man snel verdwenen, of gaat hij zijn nood kagen bij een andere vrouw, over die ene vrouw die hem het leven zuur maakt.

De foute man is een man die je nooit echt hebt en als je hem hebt gehad en je bent over hem heen dan wil je hem nooit meer terug.

Ik heb er niet (meer) zo'n behoefte aan nee....\\:-)// On the spot!!!!
Jee, het is net alsof ik mijn lieve zus hoor over haar laatste ex
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Hahaha, ja Xander is het toppunt van de foute man. Ik weet nog dat Wendy lang geleden in een interview zei dat hij een man was met een heel sterk karakter want dat kon je zien aan zijn mooie kaaklijn. Ik heb nog nooit zo'n slapjanus gezien als deze vent!
Eleonora, ik print je posting uit, copieer het een aantal keren, leer het uit mijn hoofd en hopelijk helpt het me om af te kicken van mijn foute-man-minnaar

Hallo allemaal
Gelukkig ben ik een goeie man, dat scheelt weer.

Overigens blijft dit een zeer vermakelijk topic.
Ik ben een erg foute man, ik zeg: blijf bij mij uit de buurt!
Schijnt toch vrij populair te zijn, jezelf als foute man te positioneren.
erg overtuigend ook die oproep
Nou, Ted is inmiddels wel een begrip hoor. Wat zeg ik: een instituut bijna Dus ik zou maar uitkijken met het voorstellen van je vriendin aan 'm. Of je moet haar natuurlijk wel een pleziertje gunnen :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
oef iedereen op de zaak vind mij wel fout maar niet kwaadaardig

misschien is dit een nieuwe typering van de metrofouteman ?

En ik ? ik kan het ook niet helpen, ik heb nu eenmaal de gave van het woord..
"De gave van het woord".

Dat is idd wel een mooie manier om te zeggen dat je elke vrouw het bed probeert in te lullen...

Ja, dat zou moeten werken.
Toen ik dat las dacht ik eigenlijk meteen: o, die werkt zeker bij de BCC: "Ik heb 'm thuis ook hoor!"
Is er dan geen enkele hoop meer voor de brave deugdzame huisman met iets te wilde krullen?
Wie bedoel je nu Stout?

Heb jij dit soort zeldzame exemplaren in je kennissenkring?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven