Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
quote:Elmervrouw schreef op 21 april 2013 @ 11:20:

Kortom, op welke punten is het forum eigenlijk verbeterd??

Die roze balkjes? Doen die het?

Fijn weer wat meer leven te lezen hier. HOpelijk geniet iedereen net zo van zijn zondag als ik (heerlijke luie rommeldag. Ga nu even naar het tuincentrum om nieuwe plantjes te kopen voor mijn Minimoestuin. Fijn fijn fijn.)
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Elmervrouw schreef op 21 april 2013 @ 11:20:

Volgens mij zijn die gehaakt, toch, die paarse knutsels?

Het forum is hier zoooo traaggg.. echt irritant. En ik zie mijn plaatjes nu ook op een andere manier staan dan ik ze geplaatst heb (een hoop wit erboven). En WAAR is mijn onderschrift?!

Kortom, op welke punten is het forum eigenlijk verbeterd??

Sterkte Steph, met je gezondheid en het breien.Het is niet verbeterd. Inloggen als je elke keer op het forum komt/plaatjes plakken in drievoud per mail aanvragen enz. Oja, ik vind roze de lelijkste kleur ter wereld. En de onderschriften van iedereen zijn weg.
Deze kleur roze vind ik lelijk; maar de 'hardere' kleur roze, fuchsia heet dat geloof ik, die vind ik wel heel mooi. Zoals de letters hiernaast, in de rechterkolom (zwarte ondergrond, roze letters).

Roze balkjes zie ik wel gewoon.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nietes Steph, roze is om te zoenen:

Alleen is het ForumRoze wel een heel vies kleurtje.

En inderdaad. Waar is mijn motto???
quote:Akakia schreef op 21 april 2013 @ 17:54:

Nietes Steph, roze is om te zoenen: [afbeelding]

Alleen is het ForumRoze wel een heel vies kleurtje.

En inderdaad. Waar is mijn motto???Dat plaatje is wel weer helemaal mooi roze. Oké, alleen ForumRoze is lelijk.
Ja, dat plaatje is dus echt de kleur die ik wél leuk vind!
Wat een lekker weer vandaag! Ik heb vanmorgen al mijn gekochte planten in potten gezet, dus de hele tuin ziet er fleurig uit. En ook veel gezaaid, ben benieuwd of het allemaal opkomt.

Verder een rustige dag. De jongste is nog wat snotterig, dus we doen kalm aan. Mijn afspraak in het ziekenhuis vervalt, dus schoonmoeder hoeft ook niet op te komen passen, en ineens heb ik dus een lange 'vrije' middag. Heerlijk!
Hallo, ik ben het, bootje_op_de_golven. Ik was een paar dagen op training en sinds het nieuwe forum kan ik niet meer inloggen. Ik hoop dat de moderators het op kunnen lossen, maar tot nu toe geen enkele reactie op mijn mail. Daarom maar even een nick aangemaakt om op het moderatorstopic te kunnen posten. Verder werkt de zoekfunctie ook niet meer bij mij, is dat bij jullie ook zo?
Pfff, ik ben er weer.

Wilde nog even zeggen dat ik zaterdagochtend vroeg weer tante ben geworden van een ontzettend schattig jongetje. Morgen gaan we op kraambezoek en ik ben vanmorgen naar de winkel geweest om stof te halen voor een wikkeldoek

Sorry, ik heb verder nog geen tijd gehad om bij te lezen, het is echt knetterdruk hier.
Lekker, een fleurige bloementuin! Heb je genoten van je lange vrije middag?

Bootje, onherkenbaar en nu weer herkenbaar, gelukkig.

Gefeliciteerd met je nieuwe tante-schap! Leuk, op kraamvisite.

Hier vanmiddag bij twee oude quilt-dames geweest. De ene, over de 80, is ontzettend actief, bewonderenswaardig. De andere doet, net als ik, niets meer op dit gebied. Hoewel, volgende maand is de grote quiltbeurs weer in V, dat is wel verleidelijk..
Trouwens, dit vind ik op het topic van het nieuwe forum: Het inladen van avatars, motto's en profielinformatie loopt nog dus dat moet in de loop van begin volgende week opgelost zijn.

In de loop van begin volgende week... klinkt wat vaag.. ben benieuwd of wij ons motto ooit terugkrijgen...
Trouwens, gefeliciteerd bootje, met je nieuwe familielid. Heerlijk, babyknuffelen! Veel plezier!
Hoe was het babyknuffelen vandaag, Bootje?

*wacht nog op motto - ik zie het niet*
Dit weekend even helemaal niks aan school gedaan, alleen maar leuke dingen, waaronder geknutseld:) Leuk doosje gemaakt met van dat scrappapier. Was weliswaar kerst-print maar vond het papier zo mooi. Hij is nog niet helemaal af. Hobbywinkel had hier flink uitverkoop dus ook weer van alles gehaald. Nu begonnen aan kaartjes met bloemen en Disney plaatjes. En het schilderij staat er ook nog om afgemaakt te worden, moet nog naar Xenos om die letters te ruilen. Loop eigenlijk alweer achter op de studie maar heb er gewoon nog geen zin in dus ik blijf stug de stapel huiswerk negeren en verder knutselen:D

@ Bootje gefeliciteerd! Hoe was het vandaag?

@ Akakia: leuk die planten, hier zijn de bollen met hyacinten inmiddels uitgekomen, is een leuk gezicht. Heb je een fijne middag gehad?
O, wat was het geweldig gisteren. Je vergeet zo snel hoe klein zo'n net geboren baby is. Heerlijk om naar te kijken

Ze waren ook erg blij met het kadootje!

Wat gaaf bootje, heel erg leuk cadeau!

Hebben jullie ook zo genoten van de zon? Ik wel. Ik heb eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel werk gedaan (op mijn vrije dag, maar anders moet het straks in de vakantie en dan moet ik ook nog aan de studie ) en ben daarna in de zon gaan zitten en verkleurd...

LP, post je nog foto's van je doosje? Ben nieuwsgierig!
Wauw bootje, wat een super kraamcadeau! Leuk gedaan:)

[img]http://4.bp.blogspot.com/-E88q6wiNDVY/U ... doosje.jpg[/img]

Nou, hopen dat mijn afbeelding het doet, dit is het doosje dat ik heb geknutseld, hij is nog niet af.
Mooi gedaan LP, met die randjes. Je ziet echt niet dat het kerstpapier is. Leuk!
EV en IBI, wat een goed nieuws! En Ak, gefeliciteerd met je diploma
Wat lekker, een hoop knutselspullen, LP!

Als hier de geldboot ooit nog eens binnenloopt, ga ik weer een quilt maken, denk ik.

Ik laat jullie zeker weten wanneer het boek er is. Of wanneer de boekpresentatie is. Kan het VF komen, haha, een hele invasie. Lijkt me wel lachen, zeker omdat ik jullie niet IRL ken.
Dank bootje, voor je felicitatie!

Zeker laten horen EV.

Ik geniet van een heel rustig weekend met ook een rustige tijd voor me. Ben ik wel aan toe na de hectiek van de laatste weken. Fijn. En het weer werkt ook mee.

Fijn weekend allen!
Fijn weekend, Akakia!

En de anderen ook natuurlijk.

Heerlijk weer!
Hoera, ik doe even een dansje! Op de Arnhemse Modebiënnale kun je naar het modeatelier en daar kun je een designerpatroon uitkiezen, vervolgens meten ze je maten, maken ze het patroon op maat en voila: je loopt de deur uit met een op maat gemaakt Viktor en Rolfjurkje (oid).

Je kunt je voorstellen wat ik ga doen
Hier is je dansje bootje: Klinkt erg gaaf! Wanneer is de Modebiënnale?
Ha Bootje, wat gaaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven