Man-onvriendelijk..

22-04-2013 20:57 39 berichten
Ja, ik zet er maar ff een streepje tussen, want iemand met een beetje aanleg voor dyslexie denkt anders dat Manon vriendelijk is. Dat zal misschien wel zo zijn, hoewel het natuurlijk erg onwaarschijnlijk is dat alle vrouwen met de naam Manon vriendelijk zijn. En ook vriendelijke mensen schieten wel eens uit hun slof, ook als ze Manon heten. Maar ik dwaal af. De kern van de zaak is dat de opmaak van het nieuwe forum man-onvriendelijk is.

Even terzake, ik vind dit dus helemaal niks. Ik kwam altijd graag op dit forum, maar als man voel ik me niet thuis op webpagina's met teveel roze en allemaal pasteltinten. Wat was er mis met de vorige opmaak?

Stel dat je een kroeg hebt waar je graag komt. Zo'n moderne kroeg met een neutrale, strakke inrichting. En dan zijn er ook nog veel vrouwen in die kroeg! Op een dag kom je er, en er blijkt een make-over te zijn geweest, uitgevoerd door een architect die met een roze bril door het leven gaat. De barkrukken zijn vervangen door zalmroze fauteuils, overal staan bloemen, uit de tap komt alleen nog maar rosébier en op de achtergrond hoor je alleen nog maar lichte jazzmuziek. Dat is het nieuwe Viva-forum. Als de nieuwe opmaak is bedoeld om mannen te ontmoedigen hier nog veel te komen, is dat in mijn geval gelukt. Ik zeg niet dat ik hier nooit meer kom, maar de lat om nog actief te gaan posten ligt wel een stukje hoger...
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil Viva helemaal geen mannen op het forum. Dan hebben ze groot gelijk om het zo wijverig mogelijk te maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vroeger was roze trouwens juist een kleur voor jongetjes.
Qua lay-out is het forum achteruit gegaan, om het maar eens vriendelijk te zeggen. Maar aan de andere kant is de slogan "voor vrouwen met een mening" verdwenen (tenminste, ik zie hem niet meer), dus misschien zijn mannen juist wel meer welkom dan vroeger
Je moet dit forum niet met een kroeg - waar jippie! ook veel vrouwen zijn - vergelijken maar met een vrouwenpraatcentrum oid waar mannen niet geweerd worden.
Een roze layout. Je kon erop wachten dat er misandrie geroepen zou worden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het is een complot.
Als ik een man was en ik zou graag op een bepaald forum komen dan zou het mij aan mijn reet roesten of het er roze was. Dat geldt trouwens ook voor mijn man. Ik heb bij hem ook nooit hoeven nadenken over roze babyaccessoires zoals een draagdoek waar mannen zogenaamd niet mee zouden kunnen lopen, want het interesseert hem echt niks. Wel zo rustig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Is die nieuwe lay-out toch nog ergens goed voor
Tenzij je gay bent.
I believe in good
Wat een male-chauvinist-pig post weer. Alsof alle vrouwen van roze houden. Tsk.
Ik was niet echt blij met die roze toestanden, maar na het lezen van deze post van Ondernemer kan ik me er helemaal in vinden. Niet omdat hij een man is (want daar zijn er een paar hele leuke van op dit forum), maar omdat hij Ondernemer is, met wat mij betreft een aantal hele nare meningen. Bye!!
quote:sri schreef op 22 april 2013 @ 21:17:

Ik was niet echt blij met die roze toestanden, maar na het lezen van deze post van Ondernemer kan ik me er helemaal in vinden. Niet omdat hij een man is (want daar zijn er een paar hele leuke van op dit forum), maar omdat hij Ondernemer is, met wat mij betreft een aantal hele nare meningen. Bye!!
Tja, het is wel een vrouwenforum. Maar ik begrijp je ongemakkelijke gevoel. Voor een vent lijkt het me verschrikkelijk tegen dat roze aan te kijken. Als je het nou viva opent in de juiste kroeg, heb je wel veel aandacht
Ik vind het ook wat eh - eenvoudig van opmaak.
Oh ik word als vrouw zijnde echt enorm recalcitrant van dat alom aanwezige pastelroze hier. Vreselijk truttig, en truttig matcht niet met het forum. Wel met Viva-het blad

Ik snap dus sowieso wel dat iemand het niks vindt, of ie nou man is, vrouw is, gay of niet.
Ondernemer... ik sluit mij aan. T´is wel errug babyrose...Beetje terug in de tijd, Libelle/Margriet/Vriendin/Fleur-achtig. (En ja die blader ik wel s door bij de kapper/tandarts... lol
Is het een complot om ons allemaal aan Viva het blad te krijgen?
En ff off topic, waarom is mn avatar gekrompen? Ik sta dr nog maar half op...
quote:Amand schreef op 22 april 2013 @ 21:07:

Het is een complot.

Een roze dan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Overigens heeft een beetje kerel natuurlijk gewoon een roze shirt in de kast hangen (en draagt hij m ook nog regelmatig)....
quote:frans1234 schreef op 22 april 2013 @ 21:49:

Overigens heeft een beetje kerel natuurlijk gewoon een roze shirt in de kast hangen (en draagt hij m ook nog regelmatig)....
Ben je nou pokke, of alleen een wijf?

(Sorry, ik kijk cheat on me en word er zooooo flauw van)
Kan me voorstellen dat je als man hier niet echt vrolijk van word, ik als vrouw trouwens ook niet, ik bedoel roze?!
Dat met dat roze trek ik nog wel, maar die wijven die hier soms posten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven