Centraal Moderatortopic deel 6
woensdag 30 januari 2013 om 21:43
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
woensdag 17 april 2013 om 20:21
Het topic 'Hoe is het toch met deze forummer(s)?' is verwijderd, omdat het niet is toegestaan om andere (oud-)forummers uitgebreid te bespreken. Ook al hebben een aantal de meest goede bedoelingen, het is niet toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 17 april 2013 om 21:03
quote:impala schreef op 17 april 2013 @ 14:25:
[...]
Ik heb in dat topic een post geplaatst waarin ik vraag wat er met de reacties op dat topic gedaan wordt. Ik zou daar graag antwoord op hebben.quote:Door plaatsing van foto-, beeld-, video-, tekst- en/of ander materiaal door de deelnemer op de website Viva.nl geeft deelnemer volledige en onvoorwaardelijke toestemming aan Sanoma Media Netherlands dit materiaal onbeperkt (her) te gebruiken en te publiceren, onder meer ten behoeve van reclame-, promotionele – en andere (al dan niet commerciële) doeleinden, ten behoeve van Viva.nl en/of ten behoeve van derden, in print alsmede in elektronische vorm, onder meer via Internet en vergelijkbare netwerken en door middel van databanken en elektronische gegevensdragers zoals cd-roms, dvd’s en dergelijke.Onderdeel van de regels waar je mee akkoord bent gegaan bij aanmelding. Als men dus besluit jouw antwoorden waar dan ook hier op Viva te gebruiken in het blad, dan mag dat, daar heb je namelijk akkoord voor gegeven.
[...]
Ik heb in dat topic een post geplaatst waarin ik vraag wat er met de reacties op dat topic gedaan wordt. Ik zou daar graag antwoord op hebben.quote:Door plaatsing van foto-, beeld-, video-, tekst- en/of ander materiaal door de deelnemer op de website Viva.nl geeft deelnemer volledige en onvoorwaardelijke toestemming aan Sanoma Media Netherlands dit materiaal onbeperkt (her) te gebruiken en te publiceren, onder meer ten behoeve van reclame-, promotionele – en andere (al dan niet commerciële) doeleinden, ten behoeve van Viva.nl en/of ten behoeve van derden, in print alsmede in elektronische vorm, onder meer via Internet en vergelijkbare netwerken en door middel van databanken en elektronische gegevensdragers zoals cd-roms, dvd’s en dergelijke.Onderdeel van de regels waar je mee akkoord bent gegaan bij aanmelding. Als men dus besluit jouw antwoorden waar dan ook hier op Viva te gebruiken in het blad, dan mag dat, daar heb je namelijk akkoord voor gegeven.
donderdag 18 april 2013 om 10:24
quote:netniet schreef op 18 april 2013 @ 00:49:
Mijn topic "Voorkeursbehandeling koningshuis" is verplaatst naar gezondheid. Ik vind het daar niet thuis horen, mijn intentie van dit topic is het bespreken van eventuele onrechtmatigheden.
Zou je dit even naar forum@viva.nl kunnen mailen?
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Mijn topic "Voorkeursbehandeling koningshuis" is verplaatst naar gezondheid. Ik vind het daar niet thuis horen, mijn intentie van dit topic is het bespreken van eventuele onrechtmatigheden.
Zou je dit even naar forum@viva.nl kunnen mailen?
Moderator Viva forum
donderdag 18 april 2013 om 11:59
ik heb inmiddels al 3 x mijn foto bij mijn account veranderd maar hij blijft hem iedere keer als ik inlog anders pakken.Iedere keer staat er een ander plaatje bij mijn naam. Erg vervelend, daar ik mijn eerste plaatje heb verwijderd omdat deze te herkenbaar is. Kun je deze verwijderen? Het eerste plaatje is namelijk te herkenbaar
donderdag 18 april 2013 om 12:15
quote:_faith_ schreef op 18 april 2013 @ 11:59:
ik heb inmiddels al 3 x mijn foto bij mijn account veranderd maar hij blijft hem iedere keer als ik inlog anders pakken.Iedere keer staat er een ander plaatje bij mijn naam. Erg vervelend, daar ik mijn eerste plaatje heb verwijderd omdat deze te herkenbaar is. Kun je deze verwijderen? Het eerste plaatje is namelijk te herkenbaar
Beste Faith,
Je plaatje is nu verwijderd. Zou je het nu nogmaals willen proberen?
Moderator Viva forum
Beste Faith,
Je plaatje is nu verwijderd. Zou je het nu nogmaals willen proberen?
Moderator Viva forum
donderdag 18 april 2013 om 12:42
quote:_faith_ schreef op 18 april 2013 @ 12:23:
Bedankt. Blijft het plaatje nu verwijderd? ik voeg dan later misschien nog wel een nieuw plaatje toe...Mocht het zo zijn dat de oude toch weer terugkomt laat ik het weten
Als het goed is wel! Mocht het weer misgaan dan horen we het graag.
Moderator Viva forum
Bedankt. Blijft het plaatje nu verwijderd? ik voeg dan later misschien nog wel een nieuw plaatje toe...Mocht het zo zijn dat de oude toch weer terugkomt laat ik het weten
Als het goed is wel! Mocht het weer misgaan dan horen we het graag.
Moderator Viva forum
donderdag 18 april 2013 om 13:08
donderdag 18 april 2013 om 14:50
Tof, je staat toevallig in een topic vlak boven en vlak onder mij en ik zie nu ook voor het eerst een ava bij jou (zonder op F5 gedrukt te hebben, knap he).
Verder zie ik nog een heleboel meer wat er niet zou moeten zijn, ongeveer 1 miljoen keer het logo van elke pijler dwars door de berichten heen. Het is geen doen zo.
Verder zie ik nog een heleboel meer wat er niet zou moeten zijn, ongeveer 1 miljoen keer het logo van elke pijler dwars door de berichten heen. Het is geen doen zo.
donderdag 18 april 2013 om 15:07
Ik heb het logo van de pijler waar ik op zit heel vaak als achtergrond in beeld. Dus hier heel vaak het vliegtuigje, En het woord vivaforum. Moet echt concentreren waar de tekst staat en door wie het is geschreven. Kan er ook nu pas weer op, na een uur proberen en een onderhoudsmelding te krijgen. Hoop dat het vlug wordt opgelost, succes Mods en Juuns!