Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic Advies kadootje voor mijn vriendin.. is verwijderd ivm spam

Daarnaast is het topic Sollicitatietraject hulp gevraagd.. verwijderd ivm niet toegestane enquete.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic 'Hoe is het toch met deze forummer(s)?' is verwijderd, omdat het niet is toegestaan om andere (oud-)forummers uitgebreid te bespreken. Ook al hebben een aantal de meest goede bedoelingen, het is niet toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:impala schreef op 17 april 2013 @ 14:25:

[...]

Ik heb in dat topic een post geplaatst waarin ik vraag wat er met de reacties op dat topic gedaan wordt. Ik zou daar graag antwoord op hebben.quote:Door plaatsing van foto-, beeld-, video-, tekst- en/of ander materiaal door de deelnemer op de website Viva.nl geeft deelnemer volledige en onvoorwaardelijke toestemming aan Sanoma Media Netherlands dit materiaal onbeperkt (her) te gebruiken en te publiceren, onder meer ten behoeve van reclame-, promotionele – en andere (al dan niet commerciële) doeleinden, ten behoeve van Viva.nl en/of ten behoeve van derden, in print alsmede in elektronische vorm, onder meer via Internet en vergelijkbare netwerken en door middel van databanken en elektronische gegevensdragers zoals cd-roms, dvd’s en dergelijke.Onderdeel van de regels waar je mee akkoord bent gegaan bij aanmelding. Als men dus besluit jouw antwoorden waar dan ook hier op Viva te gebruiken in het blad, dan mag dat, daar heb je namelijk akkoord voor gegeven.
Topic Permanent modellen gezocht voor de kappersschool A'dam Rai is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

mvg,

Junior.
Mijn topic "Voorkeursbehandeling koningshuis" is verplaatst naar gezondheid. Ik vind het daar niet thuis horen, mijn intentie van dit topic is het bespreken van eventuele onrechtmatigheden.
quote:netniet schreef op 18 april 2013 @ 00:49:

Mijn topic "Voorkeursbehandeling koningshuis" is verplaatst naar gezondheid. Ik vind het daar niet thuis horen, mijn intentie van dit topic is het bespreken van eventuele onrechtmatigheden.

Zou je dit even naar forum@viva.nl kunnen mailen?

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Het topic: "Ondersteuning gynaecoloog/verloskundigen" is verwijderd ivm oproepje enquête.

Moderator Viva forum

ik heb inmiddels al 3 x mijn foto bij mijn account veranderd maar hij blijft hem iedere keer als ik inlog anders pakken.Iedere keer staat er een ander plaatje bij mijn naam. Erg vervelend, daar ik mijn eerste plaatje heb verwijderd omdat deze te herkenbaar is. Kun je deze verwijderen? Het eerste plaatje is namelijk te herkenbaar
@Faith, ik krijg mijn plaatje sowieso niet opgeslagen, hoe doe jij dat?
quote:_faith_ schreef op 18 april 2013 @ 11:59:

ik heb inmiddels al 3 x mijn foto bij mijn account veranderd maar hij blijft hem iedere keer als ik inlog anders pakken.Iedere keer staat er een ander plaatje bij mijn naam. Erg vervelend, daar ik mijn eerste plaatje heb verwijderd omdat deze te herkenbaar is. Kun je deze verwijderen? Het eerste plaatje is namelijk te herkenbaar

Beste Faith,

Je plaatje is nu verwijderd. Zou je het nu nogmaals willen proberen?

Moderator Viva forum

Bedankt. Blijft het plaatje nu verwijderd? ik voeg dan later misschien nog wel een nieuw plaatje toe...Mocht het zo zijn dat de oude toch weer terugkomt laat ik het weten
quote:_faith_ schreef op 18 april 2013 @ 12:23:

Bedankt. Blijft het plaatje nu verwijderd? ik voeg dan later misschien nog wel een nieuw plaatje toe...Mocht het zo zijn dat de oude toch weer terugkomt laat ik het weten

Als het goed is wel! Mocht het weer misgaan dan horen we het graag.

Moderator Viva forum

Mods: ik probeer al de hele tijd een profielfoto te installeren maar dat lukt niet? wat doe ik fout?

En mag ik misschien hoofdletters? DieFetteElke moet het worden

Alvast bedankt!
Hallo mod,

heel lang geleden (2 jaar geleden?) heb ik eens een avatar-foto geupload, helaas is deze nooit zichtbaar geworden voor mijzelf. Gisteren was ik stomverbaasd, toen mijn avatar mij opeens aankeek! Jeeeeee!

Hoe kan dit?

Groeten, tof
Tof, dan heb je waarschijnlijk voor het eerst in twee jaar op F5 gedrukt
Eh.. ik kan het allemaal niet zo goed lezen zo. Ik zie heeeeel vaak Vivaforum in beeld.
Ik ook...

Klopt iets niet aan het forum
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Tof, je staat toevallig in een topic vlak boven en vlak onder mij en ik zie nu ook voor het eerst een ava bij jou (zonder op F5 gedrukt te hebben, knap he).

Verder zie ik nog een heleboel meer wat er niet zou moeten zijn, ongeveer 1 miljoen keer het logo van elke pijler dwars door de berichten heen. Het is geen doen zo.
Het enige wat ik zie als ik het Vivaforum aanklik zijn rode ballen met daardoorheen een onleesbare tekst.
verba volant, scripta manent.
Heb jij rode ballen? Bij mij zijn het witte buttons met een gevouwen vliegtuigje.
Ik heb geen last van logo's of rode ballen. Maar die kleur! Vreselijk!
Apart.. heb het idee dat er verschillende bugs zijn. Beetje ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet. Das ook nieuw.
Zien jullie wel de knoppen rechtsboven ? Ik niet.

Vivaforum met een button waarin een gevouwen vliegtuigje zie ik.
Ik heb het logo van de pijler waar ik op zit heel vaak als achtergrond in beeld. Dus hier heel vaak het vliegtuigje, En het woord vivaforum. Moet echt concentreren waar de tekst staat en door wie het is geschreven. Kan er ook nu pas weer op, na een uur proberen en een onderhoudsmelding te krijgen. Hoop dat het vlug wordt opgelost, succes Mods en Juuns!
Op de beginpagina zie ik rode rondjes met witte stippen, en in een topic de vliegtuigjes.. Ik wordt er stapelgestoord van! Kan dat heel snel verholpen worden? Wat een drama..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven