Vogels van het balkon houden

23-04-2013 12:10 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Heeft iemand een oplossing voor het volgende: op mijn balkon loopt een buis van de geiser. Logisch, maar het probleem is dat er continue vogels op gaan zitten en dat maakt een vreselijk irritant geluid.

Nou kwam mijn schoonmoeder met de tip om plastic zakken of ballonnen op te hangen om de vogels weg te jagen, maar dat vind ik niet echt een geweldige oplossing. Heb namelijk geen zin om de hele zomer het gevoel te hebben dat ik op een kinderfeestje ben als ik op mijn balkon zit.

Heeft iemand een tip om de vogels van mijn balkon te houden. Mijn balkon heeft wel het formaat van een postzegel dus ik kan geen grote dingen kwijt. Ik wil er zelf immers ook nog zitten.
quote:lilalinda schreef op 24 april 2013 @ 15:44:

Ik zou zelf geen pinnen op mijn balkon willen, mezelf kennende zou ik vooral mezelf verwonden.

En het oogt zo 'oost blok'.Dat verwonden ben ik ook een beetje bang voor moet ik zegen, maar ik zie mezelf ook niet tussen de ballonnetjes en waaidingen zitten..
Kan je er niet gewoon prikkeldraad omheen wikkelen?
quote:MissMartine schreef op 24 april 2013 @ 17:19:

Kan je er niet gewoon prikkeldraad omheen wikkelen?Geen idee? Ik heb er echt de ballen verstand van eigenlijk... Zet hem ook op het lijstje voor de welkoop-meneer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven