December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Laura heeft ook maat 80 en is 11kg. Dat is volgens mij heel mooi gemiddeld voor deze leeftijd.

Mainecoon, rustig aan doen hoor.
Ainhoa; jeetje wat vervelend. Sterkte meid !!!!
Goedemorgen dames,

Ik wilde alleen even laten weten dat de baby nog IN mijn buik zit! Ik lees wel mee, maar heb weinig puf om te reageren... Zodra het erop lijkt dat de bevalling begonnen is, dan meld ik me weer

Voor alle zieken, heel veel beterschap!! En voor iedereen een hele dikke

Veel liefs
Ainhoa hele dikke knuffel en heel veel sterkte meid!

Indian ook een hele dikke knuffel en succes alvast! Ben zo benieuwd hihihi.

Mette hele dikke knuffel voor Nova! Hopelijk is ze snel weer haar vrolijke zelf en heeft ze er geen last meer van.

Floddertje/Sannie mijn 2de huisarts is een wat oudere vrouw heel erg aardig maar wel een beetje van de oude stempel. Zij vind 4 dagen werken voor een "gezonde vrouw" al teveel als zij kinderen heeft hihihi. Verder zei ze wel dat als ik heel goed op mijn lichaam lette en alles en op tijd rust nam dat het wel zou kunnen, maar dan moest ik dus wel heel goed opletten. Ze had het verder ook nog over een of ander centrum waar ze over had gelezen dat in Eindhoven zou zitten en dat had een trainingsschema ontwikkeld en dan was het na een jaar een heeeeel stuk beter. Ze wist de naam niet meer dus ik moest maar even googlen (maar kan het niet vinden hihi wel de sint maartenkliniek maar ja die zit in Nijmegen ....). Gelukkig denkt ze nu in ieder geval wel met me mee want de vorige keer dat ik bij haar was schoof ze al mijn klachten nog heel vakkundig onder de noemer depressie. En deze keer begon ze er weer over, maar gelukkig liet ze dat nu varen nadat ik stellig beweerde niet meer depri te zijn.
Pfffffffff meiden, ik heb het eventjes retedruk met de verjaardag van vriendin en aankomende trouwerij...

Vandaar dat jullie me niet zo vaak zien nu.

Ainhoa:

Heel veel sterkte meid.. denk aan jullie...

Mette:

Dikke knuffel voor Nova, wat sneu.... slim bedacht trouwens!

Tinus:

Hopelijk wordt Manuel niet ziek!

Moet nu echt gaan, Roxanne ligt dr nog in, Yasmine in de wipper dus ik heb heel even mn handen vrij

Roxanne kan trouwens mee zingen met 'Poesje miauw, kom eens gauw...'

Denk aan jullie!

xx
Oh jah Dames ik wou ook nog even melden dat toen ik vanmorgen op de weegsschaal ging staan deze 63 kg aangaf!!!! Ik ben dus alle 10 de zwangerschaps-kilo's kwijt en dus ook al 1 kilo van de stoppen-met-roken-kilo's. En het gaat echt super makkelijk, heb niet eens het gevoel dat ik echt op dieet ben ofzo. Heb simpelweg een gezond/goed eetschema nu die makkelijk is vol te houden en de kilo's vallen er vanzelf af (niet in hoog tempo maar dat hoeft ook niet). Ik zat vorige week nog met een vriendin de filmpjes van Thailand te kijken toen ik nog 74 kg woog. Men wat een waggelende walvis was ik toen en wat een dikke kont hahahaha echt erg. Ik ben blij als ik weer onder de 60 zit. Ik ben maar klein en dan ga je die kilo's zo snel zien vind ik. Bovendien was ik altijd 53 kilo dus dan is het helemaal zo'n verschil.

Hoe gaat het met de andere meiden die aan het afvallen zijn? Houden jullie het nog een beetje vol?
Mainecoon; 74 kilo een waggelende walvis? Whahaha, ik zou mezelf uberslank vinden als ik dat zou wegen

Wat goed van je dat je zo goed gaat met afvallen!

Hier gaat het ook goed, er is in totaal nu 10 kilo af! (maar dat is wel gezien vanaf die keer dat ik bij een vriendin op de weegschaal stond,dat was in eind feb., nu ben ik echt zo'n 4 weken streng bezig en is er 4,5 af)

Ainhoa; sterkte meis!

Flodder; hoe is het met Floortjes oren?

Sannie; Hoe was de ouderavond geweest? Leuk om te doen?

Nursie; succes met het regelen van alle feestjes!

Nova was pas om 8.30 wakker Had in de tussentijd al drie keer gekeken of ze het nog wel deed

De koorts is al wat gezakt, dus dat is mooi!

x
Wat is het hier ruuuuuuustig!

Gets wat saai!

Oef; ik hoop dat het allemaal goed gegaan is, en je snel weer thuis bent!
Nou, laat nog maar even rustig zijn hier, is anders niet bij te lezen, laat staan reageren op iedereen over een tijdje.

xx
Tsja Mette das maar net wat voor jezelf je normaal gewicht is denk ik. Als jij 20 kilo zwaarder zou zijn dan normaal zou je jezelf ook een waggelende walvis voelen denk ik hihihihi. En zow 4,5 kilo in 4 weken is erg netjes hoor! Veel harder dan dat moet het ook niet gaan dan is het niet gezond meer volgens mij.
Sorry heb ook weinig tijd om te kleppen hier. Morgen wel weer denk ik, dan ben ik thuis bij mijn kleine mannetje.

Hij is trouwens niet verder ziek geworden, geen diarree meer gezien gisteravond, vannacht en vanmorgen. En als het vanmiddag nog gebeurd is hebben ze gewoon pech op het kdv...!

Ainhoa: Ik wilde nog even tegen je zeggen dat ik vaak aan je moet denken over hoe moeilijk het voor je moet zijn om je leven op te pakken zonder je moeder. Ik denk aan je...

Mette: Hoe gaat het met Noofje vandaag? Ik las al dat de koorts wat ws gezakt. Gelukkig maar...

Mainecoon: Goed hoor, zoveel afgevallen!! Ik zou ook wel 10 kilo kwijt willen maar ben te lui om er wat aan te doen. (die zaten er trouwens al voor mijn zwangerschap, ik ben nu lichter. wonder boven wonder!!)
Grmbl, ik ga ff een topic openen hoor, Yasmine bijt vort elke voeding...

Morgen kom ik wellicht socialer doen

xx
meiden ik ben dr weer. Nou ja nog wel wat duf en afwezig maar ik typ alweer!

Operatie is goed gelukt, mn stem doet t nog. Wel nog heel voorzichtig praten en hard praten gaat nog niet.

Bloeddruk blijft continu heel laag wat irritant is maar verder gaat het best goed met me. Schildklierwaarden geen idee dat duurt nog wat weken

Bij mn vader is t ook goed gegaan die krijgt donderdag de uitslag, ik volgende week donderdag.

Ons huis is ook verkocht maandag, was allemaal erg vaag en onduidelijk voor me en Peet had het zo druk met Brian, werk, huis verkopen, ik in t ziekenhuis dat hij het gewoon bij de makelaar heeft neergelegd met de boodschap 'regel t' En dat is gelukt. Natuurlijk nog wel de 3 dagen bedenktijd afwachten. Maar er staat al weer een lijstje met kijkers klaar als t niet zou lukken.

Nou lekker ego ik ben nog niet helder genoeg om mee te kletsen. Las dat Nova en Amber ziek zijn beterschap!

YORA!

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!

XX
Oef:

Fijn dat je er weer bent!

Wat geweldig dat het goed is gegaan

Rust maar uit en sterk maar weer aan!!

xx
Maincoon, ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt dan en inderdaad maar rustig aan doen dan!

Amber is gelukkig weer helemaal opgeknapt en het was goed gegaan op het kdv.

Wat goed zeg dat je zo goed afvalt, ik moet ook, maar kan me er nog niet echt toe zetten...

Mette, succes weer met je meisje...

Floddertje, nee de kids zijn allebei weer helemaal fit gelukkig!

Ainhoa, beterschap! En kan me voorstellen dat je nog lang niet over de klap heen bent, sterkte er mee, ik denk aan je!

Indian rose, ik hoop dat je snel wat te melden hebt hier!

Oef, wat goed dat je er al weer bent en dat het bij allebei goed is gegaan! En gefeliciteerd met de verkoop van het huis!!

Doe het rustig aan he!

Yora, gefeliciteerd!

Ben vanmorgen op het cb geweest, ze waren helemaal teveden!

Metingen: 10,5 kilo en 83 cm

marloes
O een jarige Yora dus, meis van harte gefeliciteeeeeerd!!

En Oefie; yeahh alles goed gegaan! Balen van die lage bloeddruk, doe maar lekker rustig aan.

Ik ga Noof straks de late antibioticadosis geven. Sannie, kan het ook om 7.00-13.00-19.00 of zit er dan te kort tijd tussen? (als je geen zin hebt om een werkvraag te beantwoorden, snap ik het helemaal hoor ) Nu geef ik het zoals op het flesje staat om 10.00- 15.00-22.00.

Nursie; nog even; knap van het poesje miauw!! Noof kan het liedje van Bassie&Adriaan in Griekenland; Ia ia ia ia (gaat over een ezel)
Oef, fijn dat je er weer bent en dat het goed gaat. Gefeliciteerd met de verkoop van je huis.

Nurse, Laura heeft dat ook een tijdje gedaan. Ik kneep haar neus dan altijd even dicht. Op een gegeven moment maakte ze daar helaas wel een spelletje van. Ze keek me dan heel uitdagend lachend aan terwijl ze beet. Toen ik doorkreeg dat ze er een spelletje van maakte mocht ze niet meer drinken als ze beet (natuurlijk mocht ze dan daarna nog wel een keer in de herkansing).

Yora, gefeliciteerd.

Tinus, lief van je. Nog bedankt voor je kaartje trouwens. Hij lag hier toen we thuis kwamen uit Nederland. Het valt inderdaad niet mee om de draad weer op te pakken. Normaal belde ik heel regelmatig met mijn moeder. Met mijn vader doe ik dat ook wel hoor, maar het is toch anders.

Wel heb ik nu het idee dat de band met mijn vader nu nog sterker is geworden.

Mijn keel gaat helaas nog steeds niet erg fijn, nog steeds erg pijnlijk.
Hallo allemaal

even ego hieperde piep.. Ik doe met de auto-kopers mee.. Ik heb een V50 gekocht... helemaal hip... (mijn hele familie heeft v50 en ik reed altijd in de aftandse 440..) voor de niet kenners, volvo... volgende week klaar... Kom maar om met de 30 graden, ik heb dan airco (en elektrische raampjes, wat ik graag wilde..)

Yora, gefeliciteerd met je verjaardag

oef, fijn dat het is meegevallen. Kan me voorstellen dat je blij bent om in ieder geval je stem weer te horen. DOe even lekker rustig aan.

ainhoa, misschien is het ook wel een signaal van je lichaam dat je even roofbouw hebt gepleegd. Neem de rust en herstel, heel veel sterkte.

maincoon, je hoeft je niet te verdedigen. Toen je nog voor de keuze stond heb ik mijn mening gegeven. Maar het is jouw keuze. Tuurlijk valt het me op, wanneer je de opmerking van de huisarts kaal opschrijft, maar nog. Jij mag doen wat je wil. Ik kan het nooit van deze afstand inschatten, want ik lees alleen wat je schrijft...

Mette, vragen staat vrij, maar antwoord ik niet te laat? Antibiotica moet je mooi over de dag verdelen. Wat ik altijd adviseer: 's morgens de eerste, 's avonds voor het slapen de laatste en halverwege de derde. En dan is het soms nog even aanpassen, bv juist met of juist niet met voeding.

En soms kies ik ook voor heel praktisch, ontbijt, lunch, diner. Want het is belangrijker dat het wordt ingenomen op 3 momenten, dan dat je 3 onmogelijke tijden kiest, met als gevolg dat men het vergeet... (gebeurd over het algemeen veel met medicatie)
Yora gefeliciteerd!!

Oef ben blij dat te horen dat beide operaties goed zijn gegaan! Ik hoop dat jullie dan ook beiden spoedig zullen herstellen van de ingreep en dat julie beiden goed nieuws mogen ontvangen over de uitslagen!!

Marloes fijn dat het goed is gegaan op het kdv. En ik denk niet dat je dieeten heel streng hoeft te doen het scheelt volgens mij al als je wat minder aardappels bij je avond eten neemt.

Sannie ik had ook niet het gevoel mij te verdedigen. Ik waardeer jou/jullie mening en daarom verschafte ik extra informatie die ik belangrijk acht voor het vormen van een mening. Ik vind het erg prettig om een hoop meningen te horen zodat ik een besluit van vele kanten kan bekijken voor ik een wel overwogen beslissing neem. Maar dan wil ik wel dat die meningen gebasseerd zijn op de juiste informatie anders zijn ze van "mindere waarde" binnen mijn overwegingen. Natuurlijk is het besluit inmiddels allang genomen, maar soms twijfel ik nog wel eens of ik het wel aan zal kunnen. En dan is het fijn alles nogmaals te overwegen en tot dezelfde conclusie te komen dat ik er voor wil gaan. Ik besef heel goed dat het zwaar zal zijn, maar ik ben er wel van overtuigd dat het me zal gaan lukken en dat het allemaal de moeite waard is.
Zo ff lekker broodje kaas + salami en tijd voor Viva! Wat een vies weer he? Manu en ik zijn net eventjes boodschappen wezen doen en ik kon net tussen de druppels heen wandelen. Bij Appie een zak krentenbollen gekocht dus bij thuiskomst had Manu al gegeten en kon zo met een schone luier zijn bedje in. Zus komt vanmiddag even op visite en verder weinig boeiends te melden.

Ainhoa: Graag gedaan, meid. Een kaartje is een kleine moeite voor een groot verdriet. Toen JP's vader was overleden deed het ons ook zoveel goeds om een kaartje en een telefoontje te krijgen van mensen.

Beterschap met die keelontsteking. Ik denk dat je inderdaad sneller vatbaar bent voor virussen als je niet lekker in je vel zit.

Oef: Oh wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je je eigen stem nog gewoon hebt. En geweldig dat je huis al is verkocht zeg!! Jeetje mina, dat is nog eens snel!!! Wel even anders als bij ons, maar je had altijd al gezegd dat je je geen zorgen maakte daarover. Gefeliciteerd joh!

Yora: Sorry, helemaal vergeten. Ik zag op Hyves dat je jarig was gisteren. Gefeliciteerd nog!

Mette: Hoe is het met Nova vandaag? Al een beetje opgeknapt door de ab?

Mainecoon: Goed dat je voor jezelf weet dat je het aankan die baan. Als het straks helemaal bevalt die baan, dan krijg je daar ook weer veel energie uit. Maar het zal wel flink pittig zijn als je ook al kampt met gezondheidsproblemen... Veel succes strakjes in ieder geval!
nou, even rap dan (de server van mn werk ligt er uit, en sja... dan telewerkt het een beetje lastig he!)

Niet normaal wat een pokkeweer het hier is! Het gutst nog net niet de drempel over maar ik hoef iig de komende tijd niet bang te zijn dat de tuin verdroogt haha!

Hier verder maar matig, gisteren van de arboarts gehoord dat hij toch vindt dat ik niet meer op lokatie moet werken. Ik wist het eigenlijk al langer, moest mijn been in de auto echt van het gas op de rem "zetten", erg onveilig dus en ook wel onverantwoord. Maar ja, met dit soort pijn is het zo'n glijdende schaal, elke dag een beetje erger, dus als het gisteren nog ging, gaat het vandaag ook nog wel. Merk wel dat ik het erg zwaar vind, zo met een dreumes die erg mijn grenzen opzoekt en ook niet meer een lichtgewichtje is...

straks meer, moet nu naar fysio!
[quote]Tinus1977 schreef op 29 mei 2008 @ 12:13:

Zo ff lekker broodje kaas + salami en tijd voor Viva! Wat een vies weer he? Manu en ik zijn net eventjes boodschappen wezen doen en ik kon net tussen de druppels heen wandelen. Bij Appie een zak krentenbollen gekocht dus bij thuiskomst had Manu al gegeten

Jeetje! hij heeft dus een hele zak krentebollen op!?

Verder niet veel nieuws hier.

xx
Iedereen bedankt voor de felicitaties.

Nurse: Kreeg gisteravond toch een smsje van Henk om mij even te feliciteren.

Heb mijn laatste tentamen gemaakt net. Moet toch wel mogelijk zijn dat ik dat gehaald heb. Vroeg beginnen met leren is toch echt een beter methode.

Gisteren had ik filosofie en geheel volgens wat Sartre zegt ik zie ineens overal glazenwassers in films, op straat. Vanochtend werden op de VU de ramen eens gelapt.

(Ik denk laat ik weer eens wat nuttigs te melden hebben )

Anissa: Ik heb nog wel een zaagverhaal voor je over meertaligheid als je daar op zit te wachten. En is dat dan echt mogelijk een kind van 3 maanden dat begint met praten? (Sannie?) Ik ga de teacher eens lastig vallen hier op school. Oh ga nu even leuk verder met gespreksanalyse. Om eens een Mainecoon berichtje te hebben over mijn 'werkbezigheden'
Ojaa ik ga morgen naar de sportschool om ook eens aan mijn b.b.b. te gaan werken. En Yora kan ik daar in de kinderopvang planten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven