Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
In oktober Bentetje.

Bloes, jemig...

Als Breiblad bij jeugdzorg werkt, dan toch hoop ik niet bij de locatie die zich hier mee moet/gaat bemoeien?
Alle reacties Link kopieren
Nee, zij werkt in ex-Mims-stad. Gelukkig.
Oeh, bijna vergeten....

Lil, van harte!!!

Wil je zoiets?

Of liever zoiets als variatie op hutje op de hei en dan met goed boek. En wijn.

Nee, Lil is záterdag jarig!

( ik wist het niet)

HARTELIJK GEFELICITEERD LIL!!!!

Later is nu
Bloes, fijn dat de huisarts zo 'koel/cool' reageerde. Als hij oudste bloesje ziet, zal hij het ook vast met jou eens zijn

(f)
Later is nu
Wanneer is Lil nou jarig dan? Vandaag of zaterdag? Ik dacht ook zaterdag?

Bloes, fijn dat de huisarts zo reageerde. Beetje jammer alleen dat wanneer Aso eindelijk eens wat daadkracht toont, hij het op zo'n manier moet doen.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Volgens mijn kalender op de wc vandaag (en check check dubbelcheck) volgens het lijstje in de ak ook.
Nou, in dát geval: van harte gefeliciteerd, Lil!! Heel veel dikke zoenen en veul wijn en tapas enzo. Zoenen zijn van mij, maar de rest ga je vást zelf wel al regelen
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
ja maar ze viert het vast zaterdag (misschien zoon niet aanwezig?) en wil het daarom zaterdag. Toch maar vast zachtjes: gefeliciteerd lieve lil....misschien vergeet ik het zaterdag.

Wauw bloes, wie is er in Moscow of ben ik nu heel blont? Super reactie van huisarts, fijne vent (of vrouw?)

Oktober al? Wauwie!
quote:bentetje73 schreef op 28 mei 2008 @ 18:28:

ja maar ze viert het vast zaterdag (misschien zoon niet aanwezig?) en wil het daarom zaterdag. Toch maar vast zachtjes: gefeliciteerd lieve lil....misschien vergeet ik het zaterdag.

Wauw bloes, wie is er in Moscow of ben ik nu heel blont? Super reactie van huisarts, fijne vent (of vrouw?)

Oktober al? Wauwie!

spijker op kop.

De Date zit in Moskou. En die heeft tot nu toe al elke dag gebeld en mailt de godgansche dag met de Blackberry. Wel handig hoor, zo'n Zwartbesje.

Maar ik ben niet verliefd hoor. Heus.

Toetje zelfvoldaan en blij? Goed gegaan?

Eén van mijn klanten is een hele irritante eikel van een vent, zo een die je eronder trekt als ie kan, zonder moeite de schuld in een anders schoenen schuift van zijn eigen fouten en heel arrogant zit te doen. Hij probeert me ook te imponeren met zijn kennis enzo en daar moeten Mims en de Baas en ik erg om lachen. Lil denkt ook dat ie een heel klein pikkie heeft, kan niet anders.

En nou had ie weer een probleem vandaag dus bood ik aan te helpen. Nou, dat hoefde niet; we drinken wel een borrel na afloop. Did he just ask me out???

Misschien toch maar doen en een geodriehoek meenemen.
Heet hij Delano Bloes?
Later is nu
quote:dreamer schreef op 28 mei 2008 @ 19:05:

Heet hij Delano Bloes?
VAST!

Jij niet verliefd? Wat een leukerd zeg, dat hij zo enthousiast is en je bloemen stuurt!
Goedenmorgen!

Koffie en Thee voor een ieder..

Het is hier lekker weer. Ietsje benauwd, maar in elk geval droog en geen wind. Kan ik wel aan wennen. Nu nog onbewolkt, niet benauwd en 28 graden, zijn we helemaal klaar

Fijne dag iedereen!

Later is nu
Hee Dream, zonnetje in huis

Goedemorgen, overigens. Geen nieuws verder, dus snaai alleen even een bak koffie van Dream van de bar. Bedankt, lekker!

Lil, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, gisteren, maarreh.... we doen net alsof het zaterdag is. Dus feliciteer ik je dan gewoon weer!

Bloes, jij weet ze altijd wel te vinden he, die leuke aardige attente mannen. Komt natuurlijk vanwege je charmante verschijning en babbel, maar toch! Mocht ik vrijgezel zijn, geloof ik niet dat ik zoveel mannen geintereseerd in me kon krijgen! Geniet er maar van

Fijn trouwens dat huisarts de zaak in enen doorzag. Dat had ik ook nog willen schrijven, trouwens. Dat zulke paranoia figuren als jouw Ex met zijn borduurseltje toch door de meeste intelligente mensen met enige mensenkennis direct doorzien en doorgeprikt worden? En dat mag je toch van de meeste hulpverleners, artsen enz. wel verwachten... (dat ze intelligent zijn en enige mensenkennis bezitten, bedoel is....)

Nah ja, kan het niet uitleggen, maar wie weet snappu ut
Jahoor, ik snapput Xopje!

En aan jouw zelfbeeld ontbreekt wat; realiteitszin bijvoorbeeld? Je bent een prachtige meid, als jij los zou lopen zou je het elk weekend druk hebben! Tsk, gek mens.....

Heb gisterenavond Rust ingebouwd. Om half tien in mijn bed gaan zitten met een knabbel en een drankje, inspector Frost en de laptop. Op tijd gaan slapen en diep geslapen. Was even nodig denk ik. Nu dus wel uitloggen en aan de slag, anders moet ik het weekend veel doen.

~grist ook wat koffie van de bar~
Hee, ik heb ook Frost gekeken. Was leuk, vond ik! By the way; ik heb me dinsdagavond verbaasd over die Gerard Joling die tot driemaal toe House uit beeld schoof. Letterlijk. Bijzondere en bijzonder dure reclame ook, denk ik?!

Je hebt gelijk hoor, mijn zelfbeeld en realiteitszin zijn niet oke. Maar ach, ik leef er al jaren prima mee, dus ik ga er ook niets aan doen. Erg he?!
die xop, beauty!

Inderdaad,m die reclame heb ik me ook over zitten verbazen. Vooral toen ik de eerste keer opston dom te gaan plassen en het eigenlijk gelijk weer doorging. Tuuuuupisch!

Lekker koffie! Manmanman wat ben ik ijverig....heb de beide kinderkamers uitgemest (het is vuilnisdag en heb dus een hoop zooi weggegeooid) en stofgezogen. Het zweet droop van me af, blegh. Hier is het miezerig en benauwd, mooi weerom nu dus achter de peecee te kruipen. Helaas moet ik ook nog iets doen met kleding en water ofzo en moet GG zijn winterkleding nog uitgezocht. Al besluit ik nu terplekke dat dat wel een andere ker kan. Kijk, dat schiet lekker op!

Gisteren nog even gauw wat in elkaar geflanst voor juffendag, dat moet vandaag aan 30 kleuters uitgedeeld zonder dat de juf het ziet.lastig.

Lekker bloes, zo`n rustige avond, die ga ik vanavond houden heb ik bedacht....Gisteren te laat gaan slapen door lekkere sex en vannacht 3 keer een KK aan mijn bed.Grrrrrr, hoe breng ik die meid aan het hoofd dat ze me moet laten slapen `s nachts, iemand nog tips?
Hier ook al ijverig! (Maar bij mij is het ontwijkgedrag, want ik moet dringend iets anders doen...) Gisteren heb ik Loentjes kamer uitgemest en gesopt, daar ben ik 2 uur(!!) mee bezig geweest, was werkelijk een varkensstal.

Nu samen met schoonzusje de hele bovenverdieping aan het doen. (ook varkensstal) wel erg fijn dat alles straks netjes is.

Bentetje, had je mijn mailtje nog gehad over de 7e?
En Xop, jij bent niet helemaal lekker bij je paasei, je bent echt supermooi! Gek mens.

Wat een leuke Date Bloes... ben benieuwd wat dit wordt...

Nou, flux weer verder..
Jep Toet tevreden en voldaan. Gisteren laat thuis, want vergadering waar ik mocht komen presenteren liep uit en toen nog naar huis, uurtje thuis en door naar schoolkrantvergadering. Lang leve mijn moeder dus, want die "deed" de kinderen omdat manlief in Barcelona zat.

Nu weer hard aan werk. We hebben wel wat over voor de klanten he, net beloofd om op verjaardag van BJ eindpresentatie te geven. Voordeel is wel dat die presentatie in mijn eigen woonplaats is. Moet ik nu alleen nog wel even oppas scoren die die dag twee uurtjes op BJ wil passen....

Aso-ex gedoe van Bloes blijft me verbazen en vond het zo heftig voor de bloesjes ook. Bah.

Heulemaal vergeten Lil te feliciteren maar dat doe ik dan gewoon wel lekker in het weekend wanneer ze jarig is

Van Buzzer trouwens excuses gekregen voor miserabele voorbereiding van de Jilzzbuzz. Maar helaas geen compensatie gekregen in vorm van nog meer gratis drankjes. Doen we nog een keer de boel over? Wanneer kon Dream nou?

GerardJoling reclame vond ik reuze irritant.

En nu moet ik fluks weer werken!
die toet, harde werker!!

Ja pim, vergeet alleen steeds in de agenda te kijken (bloos smiley), ga het echt echt echt vandaag doen! Wat ontwijk jij dan?
Xop, ik heb jou natuurlijk maar 1 keer gezien, maar ik vind je echt heeeeeeel erg mooi.

Bloes, wat een ontzettend leuke aktie van de date zeg.

Echt niet verliefd

Ja, Bentetje, oktober al! Twee weken na het Slempweekend, om precies te zijn.

Zaaltje wat we hebben uitgekozen is leuk, er zit een apart 'hokje' bij, waar we de kinderen kunnen laten slapen. Top.

Ik heb zo'n leuk kadootje voor Zorro gekocht voor vaderdag.

Een i pod (zo'n kleintje hoor)met daarin gegraveerd ' voor de liefste papa'

Ik hoop dat hij het leuk vindt.

Pim en Bentetje, dus hartstikke goed bezig, huishoudelijk gezien dus. Goed hoor.

Ik ga vandaag helemaal geen ruk doen, dat is ook best een kunst vind ik
zeker! Zeer belangrijk!

Wauw elyane, leuk hoor. Heb je ook al een jurk? Ga je trouwen in je woonplaats?
Nope, geen jurk nog. Ga ik eind juni uitzoeken. Ga 1 winkel (in Meavetown) bezoeken en daar moet ik slagen.

Wil namelijk wel een mooie jurk, maar zie mezelf nog niet van winkel tot winkel gaan.

Kleren voor de kinderen, bestel ik in september online. Dan heb ik wat meer zicht op hun maat tegen die tijd.

Trouwen gebeurt in dorpje nabij woonplaats. Heel mooi een kerkje uit 1700. Romantische locatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven