Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi huis Suze!!! Ik ga ook weg uit de stad als ik het zie.

Mag de glijbaan blijven?

Gefeliciteerd!
JAAAAAAAAAAAAAA SUZE, GEWELDIG!!! Gefeliciteerd!!!

Compu, Laurens zit nu bij op schoot heel aandachtig naar jou poppetje op de wc te kijken, ha ha. Wat is dat eigenlijk een plaatje? Doet me denken aan de miniatuurmoordenaar van CSI, ha ha. Ken je die?

Bridges, ik zal even kijken of ik de foto's van Laurens en Ties kan plaatsen hier, maar ik stuur ze ook nog op hoor.

Laurens ging mooi niet slapen hier Hij heeft wel een uur in bed gelegen hoor, ik wilde even rust.
Bridges, dit is ook de leukste. Dus mss kan je 'm hieruit kopiëren. Zo niet, dan stuur ik je 'm alsnog.

oh, foto weer weggehaald, zie dat Hel er een stukje op staat en ik weet niet of ze dat fijn vindt. Eerst even permissie vragen.

Hel, mag dat????
Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve felicitaties!!

Ik voel me redelijk. De eerste maanden wel erg misselijk en beroerd, nu alleen nog erg moe. Sam die snapt er nog niks van, en wil geen broertje of zusje zegt hij dus dat beloofd wat, hihi. Maandag 20 wk echo gehad, en alles gaat prima. Wel wonderlijk hoor om al zo'n klein mensje te zien met alles er op en eraan.

Liefs, Mickey
Fijn Mickey dat alles o.k. is. Een goed vervolg van je zwangerschap!

Haha Amalia, de huurmoordenaar ken ik niet!!

Dit is Knofje, uit een tv serie. Enig!! Google het maar eens.
oja, dat ken ik wel. Met Yvon Jaspers toch?
Ja!

En jouw avatar is toch van het boekje Grote beer Kleine beer?
Suze: Wow geweldig gefeliciteerd! Mooi huis zeg, gaaf ook met dat bijgebouw erbij.

Amalia: Ik denk dat dat nijlpaardje met hartje van mij afkomstig is.

Compu; Nog bruikbare tips gekregen voor de braces?
Oh sorry Bam, dan dank ik jou er nogmaals voor ha ha! Tja, dat heb je met die bevallingshorror en naweeën. Dan weet je het allemaal niet zo goed meer.

Ja, Weltrusten Kleine Beer idd. Ik lees Laurens vaak daaruit voor. Zo schattig!!!
Heerlijk Star dat uitslapen, daar knap je van op he!

Suze gefeliciteerd!

Compu je mag hier alles melden hoor! Was je vorige bevalling zo naar dat je nu voor pijnbestrijding gaat?

Cd ik zou gewoon voor iets lichts gaan, ik denk wit met een licht kleuraccent ofzo. Kostuums vind ik echt vreselijk voor die kleintjes dus daar zou ik niet voor kiezen.

Mickey fijn dat alles goed gaat en weten jullie wat het wordt?
Ook hier gefeliciteerd Suze!!! Super!
Mal volgens mij zijn jullie nu weer thuis. Ging de terugreis goed? En thuis al internet?

Jinny leuke dingen om te spelen zet je voor Thomas klaar. Hier vermaakt meneer zich prima met de duplo en zijn keukentje.

lekker weertje hebben jullie daar zeg! Zeker weer lekker in de tuin gezeten . Binnenkort nog bezoek uit NL?

Bam klinkt goed jullie vakantie! En jullie zaten in een chalet, hmm dan is het het overwegen voor hier ook nog wel waard. Zo toe maar zo'n end fietsen, geen zadelpijn .

Leuk Naat een nieuwe voortuin. Is de krentenbaard al over?

Mart is nu een weekje thuis en dan gaat hij 2x wennen en dan gaat hij naar de creche. Dus ik hoop dat hij goed gewend is voordat de baby er is, maar dat denk ik eigenlijk wel.

Gister zijn de meubels geleverd en bijna alles staat. Is echt heel gaaf geworden! Wat een luxe zo'n mooi huis nu. Nu 33 weken zwanger en ik moet het eigenlijk wat rustiger aan gaan doen maar er is nog zoveel te doen. Het begint nu wel allemaal wat ongemakkelijker te worden dus mijn lichaam geeft ondertussen zelf al aan dat het niet meer gaat. Maar ik wil nog de woonkamer verven en de babykamer gaan behangen, kijken maar even hoe ver ik kom. Morgen weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho en de voorbereiding op de bevalling. Dan nog een weekje werken en dan heerlijk met verlof .
Klinkt lekker energiek Juud! Wat kun je dan genieten van alle mooie spullen he. Foto? Veel plezier met de echo morgen.

Beetje vreemde overgang, maar ik heb een gemiddelde bevalling gehad. Door verschillende dingen is het toch een afschuwelijke ervaring geworden (achteraf geanalyseerd). Vandaar dat ik het van tevoren wil doorspreken.

Bam, bedoel je als reactie op het topic van de braces? Ik heb van Star winkeltips gehad. En Lelliebellies passen helaas het beste! Ze vindt ze ook mooi. Maar van deze mama...mogen ze niet! Het zoekcircus gaat dus verder.
Oja Bam, nog kleine olifantjes gezien in Emmen?
Compu: Ohh, de lelijkste schoen zo ongeveer die lellibellies, snap wel dat kinderen ze mooi vinden, maar hier ook geen fan, gelukkig heb ik een jongen ;)

Het gaat je vast lukken om ene paar prachtexemplaren voor de kleine meid te vinden. ( bedoelde idd dat topic, zag het van de week in het voorbij gaan).

Waren idd kleine olifantjes (nou ja klein), zal morgen even een fotooke erbij plaatsen op Juul zijn site. Er was ook een babynijlpaardje, erg cute!!

Juud: Idd in een Chalet, goed te hendelen hoor ( hier absoluut geen campingfan), ik ben enthousiast. We hadden in de chalet een douche aan ons eigen, maar ik ging met Juul naar de waterval (zo,n ruimte waar iedereen doucht) waar ze dus ook een baby/dreumes/peuter/kleuter gedeelte hadden, die dus luxe badjes, douche, wastafels op hoogte enzo hadden. heel erg luxe en schoon. Beter te doen dan in het krappe hok in het chalet.

Leuk nieuwe meubels, hebbie fotootje? Ohhh en ik wil niet zeuren maar ik wacht nog steeds op een foto met sokken
ohh ik had poezepijn voel het nou nog als ik eraan denk
Mickey: Fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap.

Oei, Sam wil geen broertje of zusje, ik krijg een dejavu.

Als het aan mijn broer had gelegen had hij me in de kliko gegooid, wilde ook geen broertje of zusje. Hou de kliko's maar goed dicht ;)
Lieverds, ik lijkt toch weer wat last te hebben van emo-toestanden enzo. Als ik wat kort door de bocht ben en mensen op hun ziel trap: bijvoorbaad mijn excuses!

Geen idee waar dit nou weer zo vandaan komt, ik laat het maar gewoon over me heen komen maar het is wel vermoeid.

Afijn, ook daarom wel wat afwezig maar ook het reizen en sporten (dat kost toch ook 2 avonden per week) slurpen bakken energie. Ik ga dit weekend eens even goed zitten om al jullie verhalen te lezen en eens even lekker mee te kletsen.

Kus!
Maar verder ben ik wel blij met ons nieuwe huis hoor! Ik woon straks midden tussen de bomen op een steenworp afstand van de baas. Das relaxed!

Na ja, ik ben een tikkie vreemd, ik weet het
haha suze, Maf mens.

Super zo tussen de bomen, lijkt me ook een heerlijk plekje.

Komt vast allemaal goed met je

Gaat het goed met sporten?
Goedemorgen!

Is het niet leuk om een pooltje op te zetten voor de kinders met het Ek?, net als een paar jaar geleden? Jinny?
Suze, wanneer is de overdracht? 1/1 of eerder?

Bam, wat is poezenpijn? Ik stel me hier iets bij

voor maar weet niet of dat klopt
Morguh meiden, gezellig gehad gisteren?

Ik hou het kort, ben niet lekker. Mijn hele hoofd doet zeer en ik heb er sinds gisteren een vervelend hoestje bij.

Zo naar de apotheek voor neusspray en om te vragen of en hoeveel paracetamol ik mag hebben.

Oh Jin, ik heb nog wel gelezen dat je dacht dat ik een broekrok had gekocht. Moest wel lachen, ik bedoelde helemaal niet een broekrok, zou dat echt nooit, never niet dragen! Ik bedoelde een broek en/of rok met verstelbaar elastiek

Goed weekend alvast meiden!
Niet zoveel bij te lezen, dus kan nog wel snel reageren:

Suze, een voor je en een voor de koop van het huis. Gefeliciteerd!

Mickey, 20 weken zwanger? Dan heb ik iets gemiste geloof ik . Van harte gefeliciteerd meid! Mis je ons al

Juud, leuk dat de meubels er zijn! Foto's???

Bam, pooltje terwijl ik niks van voetbal weet? Ach, waarom niet. Altijd leuk om te gokken. Wat heb je in gedachten?

Mamax, waar ben je?
Goeiemorgen!!

Kokos, Dank je wel. Jij ook gefeliciteerd he!! Gaat het goed? En voel je je goed? Ik had het een paar weken geleden een keertje hier verteld. Ik mis jullie zeker wel hoor. En denk regelmatig aan jullie!! Sterkte met je hoofdpijn!!

Bam, hihi ik zal de kliko's dicht houden maar hopelijk draait hij strax een beetje bij.

Nee we weten nog niet wat het wordt. Ik kwam wel in de verleiding hoor toen ik die echo kreeg, maar we laten ons strax verrassen.

Suze gefeliciteerd met je huis!!!

X voor jullie allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven