Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit van gehoord van die beertjes! Zo leer je weer eens wat.

Ik kreeg vandaag een brief van de geneticus met bloedprikformulieren voor het volg. onderzoek. Met een door de VU ingevulde vragenlijst erbij, wel confronterend. Er staat in dat CG een brede neusbrug heeft, dat had ik nooit opgemerkt. Ben eerst maar eens gaan kijken waar de neusbrug zit. Ik begrijp dat kindjes met Down het ook hebben.
He bah, dat is niet leuk. Kan het kwaad een verbrede neusbrug? en hoe kan je dat zien?

Ik heb geen idee of kindjes met down dat ook hebben.
Ook raar compu, dat ze dat dan zo neerzetten. Ik weet ook niet of down kindjes dat hebben.

Gatver, dooie lippen. Gaat lekker hier. Ik heb het nog liever over het trekken van slijmdraden bij Compu
Ik niet! Vriend was gisteren niet in da house. Dus ik baal(de)! Maar misschien is het nog niet te laat haha. Ben nog steeds slak.

Kan geen kwaad hoor, het is alleen een uiterlijk kenmerk.

Als je Down googled, dan zie je dat het bovenste gedeelte van de neus breder is.

Haar neus was in haar gezicht het enige waar ze nog niks over hadden opgemerkt. Nu dus wel.

Nouja, het is voor mij toch het mooiste neusje ter wereld. Met sproetjes erop!
Zo is het maar net Compu, jouw mooiste meisje!!

Gatver, slak. Doet me denken aan een mop:

Waarom heeft een vrouw benen?

Omdat ze anders net zo'n spoor na laat als een slak.....
Precies, Compu
quote:amalia schreef op 30 mei 2008 @ 19:55:

Zo is het maar net Compu, jouw mooiste meisje!!

Gatver, slak. Doet me denken aan een mop:

Waarom heeft een vrouw benen?

Omdat ze anders net zo'n spoor na laat als een slak.....Fijn, zie compu nu zonder benen een spoor achterlaten ...
goedenavond dames

We zijn weer terug van een heerlijke vakantie!!

We hebben heerlijk kunnen uitrusten (schoonouders en schoonzus + vriend waren ook mee). Mark liet ons vaak slapen tot een uur of half 8/8 uur. Het bed stond bij het raam en hij kon dus het gordijn een stukje opzij schuiven om zo naar buiten te kijken. En we zaten aan de weg naar de plaza, dus er kwamen heel wat mensen voorbij. Was echt een geweldig zwembad (we zaten op Bispinger Heide van Centerparcs) en leuke binnen speeltoestellen, hoewel we die dus niet nodig hadden; hebben geen drup regen gehad. We zijn met zijn 3tjes nog naar Soltau geweest en daar hadden ze echt zo'n gaaf park!! Rodedenderons van bijna 3 meter hoog, vol in bloei, en na elke bocht een andere speeltuin. Ben dol op DL!!

Nog even over het thuisbevallen, las dat daar wat vraagjes over waren. Ik had bij Mark totaal ruptuur. En de dokter is nu dus (weer) aan het uitzoeken hoe groot de kans op herhaling is en of het daardoor een verplichte zh-bevalling moet worden (Als het weer gebeurd, moet ik naar het zh om gehecht te worden). We hadden het hem in het begin ook al gevraagd, toen kon ik gewoon thuis bevallen, maar het protocol schijnt op sommige punten veranderd te zijn, vandaar dus nog even onzeker....

Nou nu moet ik echt even 3 tassen vuile was uitzoeken.... Jakkes, dat vind ik altijd zo jammer van de vakantie.

Kom snel terug, heb nu lekker verlof, dus na het weekend moet ik zeker meer tijd hebben . Morgen moeten we echt eerst het kamertje afmaken en geboortekaartjes maken.

Heel fijn weekend allemaal!!

x maris
Welkom terug Ris! Klinkt ook al helemaal goed. Volgens mij was het een supermaand wb vakanties, die zijn nl allemaal helemaal goed bevallen. Heerlijk.

Ha ha ha, na de poezenpijn hebben we nu ook het slakkenspoor. Nog andere dieren in de aanbieding hier?
Oke, op de valreep. Ik heb jullie gemaild en de poule is opgezet. En Bam, dan moet je wel meedoen he haha.

Rissie, leuke vakantie zeg! Heerlijk! Succes met de was.

Mickey, gefeliciteerd nogmaals. Fijn dat het zo goed met je gaat. Mis je ons een beetje?

Bam, poezepijn slik, krijg spontaan jeuk....

Mal, wat heb jij het uiteindelijk toch fijn gehad. Gelukkig is Mr J weer beter. Leuk dat je er weer bent!

Kokos, haha een broekrok, dat had ik dan verkeerd gelezen. Kon me er al niks bij voorstellen!

Compu, wat vervelend dat sommige dingen zo "hard" zwart op wit staan. En net wat Amalia zegt, het is jullie mooie meisje en sproetjes zijn heel erg lief! Heb je al schoenen gevonden?

Bridges, wat leuk zeg naar zwemmen! Dat wilde ik ook met Simon gaan doen, maar hij heeft een eczeemhuidje en nu mag het nog niet. Ik hoop later wel! En ja, ik krijg hoog bezoek in juni!

Suze, gefeliciteerd met het huis! Gaaf zeg. Ik ga straks even spieken. En je bent niks lomp met de bewoordingen joh, dat kan ik me van jou al helemaal niet voorstellen. Knuf van hier!
Zo, vent is naar de kroeg en ik ben wat aan het rommelen, maar voelde aan mijn water dat ik hier even moest spieken.

Het is hier nog tegen de dertig graden en morgen wordt het tweeendertig graden! Mijn "vriendin" komt hier morgen de hele dag met de kindjes spelen en de grote mannen gaan naar een groot evenement hier vlakbij.

Juud, keukentje en duplo is hier ook erg geliefd. Doe je wel een beetje rustig aan? Ik ben zo benieuwd naar je meubeltjes!
Lekker Jinny, maak me gek met je 30 graden.... Het is hier maar suf weer. Heel erg bewolkt, wel warm maar het kan ieder moment gaan regenen zeg maar. Leg je gezellig alle kussens op de stoelen neer buiten, kan je weer naar het schuurtje rennen om alles terug te leggen

Heeft Simon zo;n eczeem? Balen zeg! Heeft ie er ook jeuk van? Berend had het heel erg op zijn hoofd en soms trok het naar zijn wangen. Toen hij zich wat van zijn armen bewust werd zag ik hem soms ook krabben, zo zielig. Uiteindelijk kreeg ik per Gods gratie van de ha een hormoonzalfje, maar eigenlijk was hij daar geen fan van want er zitten dus hormonen is en eczeem gaat uiteindelijk in de meeste gevallen vanzelf over. Maarja die jeuk vond ik echt zielig! Al die goedbedoelde adviezen van mensen om me heen stoorde me minder.

Anyway, ik heb die hormoonzalf 1x flink gesmeerd en daarna nog 4x (verspreid over een maand ofzo) een heeeeel klein beetje zodra ik zag dat het opkwam. En hij heeft nu zo;n mooi gaaf huidje!

Nu geef ik dus ongevraagd ook advies, sorry. Maar mss heb je er wat aan. Maar wellicht is het bij hem geen optie en heeft hij sowieso een ander soort eczeem.

Jouw 'vriendin' is dat Nederlandse meisje waar je met Kerst ook was, of zit ik verkeerd?
En mijn vent is ook naar de kroeg, lekker dan...
Oooh, dat slangenmeisje moet toch winnen bij Holland;s got Talent???? Zo knap!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 1x heb gezien en toen haar zag + dat meisje dat Let's get Loud nu zingt en dat ik net weer inval bij dat slangenmeisje, dus verder niets anders heb gezien.
Gezellig zo in mn uppie
Ben er nog Amalia! De Arzt wil geen hormoonzalf voorschrijven. Ik kreeg eerst andere zalf en dat hielp geen ene mallemoer. Toen wam mijn Duitse "vriendin" met een ander zalfje en dat gaat iets beter, maar het is niet weg. Fijn dat het met Berend zijn huid beter gaat. Lekker weertje he? Ik drijf hier wel weg, maar dat heb ik er wel voor over. Het is dezelfde als van de kerst ja, dat heb je goed onthouden!
Poezepijn Maar afgezien daarvan klinkt de vakantie erg geslaagd Bam, leuk hoor!

Nog een fles bubbels gescoord vandaag Suus?! Waanzinnig hoor, zomaar even een huis gekocht (en ik die getuige mocht zijn van HET telefoontje)! He meis toch. Wees maar zo kort door de bocht als je wilt hoor (niet dat 'r me was opgevallen trouwens).

Amalia, ik vond het onwijs gezellig bij je gister! Mare vond 't ook leuk, heeft het nog steeds over Berend z'n zachte haartjes en Baby Fieke 'dr speentje, haha!

En, heeft Fieke al gerold Bridges?!

CD, Mare kijkt uit zichzelf ook niet erg naar speelgoed om, "echte" dingen vindt ze veel interessanter. Ik vind dat eigenlijl wel stoer. Maar met z'n doerak als Kevin lijkt het me idd wel heel vermoeiend...
Ha Hel! Tja, als Mare het zo gezellig vond met Berend en Fieke....Do I have to say more....? Naw, echt flauw.

Jin, zal ik anders even zoeken naar de naam van de zalf? Maar ik weet niet of ze dat ook in D hebben en zo wel; of dat dan het zelfde heet. Ik kreeg het ook pas toen ik zei dat het zo jeukte hoor. En hij krabte zichzelf dan ook met die scherpe nageltjes. Ik bleef knippen, niet te doen. Hoe oud is Simon nu? (sorry dat ik het allemaal niet kan onthouden--> hou oud de baby's zijn, hoeveel weken zwanger iedereen is, wie er een huis heeft gekocht, wie er op vakantie is....)
Allemaal naar bed??
O ja, en een slakkespoor kan er ook nog wel bij zo op de vrijdagavond Maareh, dat klinkt aardig serieus Compu!

Doet me denken aan die kadodoos van prenatal. Mag je na je bevalling een Blije Doos ophalen. Fijn. Hoe komen ze erop...

Mal, welkom terug! Wat een schrik hebben jullie gehad zeg met die ambulance... Gelukkig daarna nog fijn genoten en ook gezwommen. Jee, al 6 dagen geen aanvallen, wat fijn! Kan dat door het klimaat komen?

Star, aparte tijden houdt je meissie erop na Half 10, wow, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo laat wakker ben geworden....

Ow, laat alweer. Ik ga te bedde...
Ik denk niet dat de arts het zal voorschrijven Amalia. Simon is bijna vijf maanden (geeft niks hoor, het is ook zoveel allemaal hier op ons topic). Vent alweer uit de kroeg?
Vent uit de kroeg?? Tis pas 11 uur. Neee, nog niet. Die van jou nog in de Stube?

5 mnd, dat gaat alweer snel! Schrijft de artz het ook niet voor als je het zelf wilt? Suf zeg. Nouja, mocht je geïnteresseerd zijn dan zoek ik de naam op voor je. Lief bestelt ook wel eens bij een apotheek online, mss kan dat bij jou ook. Maar mss wil je dat niet, kan ik me eigenlijk ook zo voorstellen. Je gaat niet zomaar wat smeren bij een baby.

Ja, ik ga het hondje eens uitlaten en mijn hoofd te rusten leggen.

Trusten allemaal.
Je moet m'n man hebben Amalia Neh, ik heb zelf ook geen kriebels hoor. Zou heel graag het hele zwangerschaps en bevallingsgebeuren nog een keer meemaken, maar dat is natuurlijk iets anders dan een kinderwens.

Maar idd, als ik Mare zo in de weer zie met babytjes, dan is dat toch altijd wel een beetje dubbel.
Mijne nog in de kroeg ja. Die vermaakt zich vast prima.

Hel, jij dan een keer zwanger worden en bevallen, neem ik de baby wel. Is dat wat?
Hoe laat was je man thuis Jin? Die van mijn 4 uur!!!!????!!! Nouja, dat zou ik nou nooit meer doen als moeder, toch gek....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven