doorgeefvraag
vrijdag 30 mei 2008 om 22:10
Nou, niets is zeker (en nee, ik verkoop geen verzekeringen) maar mocht ik ooit in mijn leven nog eens met twee leuke dames in de koffer belanden, mwah.... daarna verzin ik wel weer een ander ding, dit is voorlopig al genoeg te wensen 
Zou alles per stapje gaan of zijn er ook mensen die meteen voor het ultieme en bijna onbereikbare gaan?
Zou alles per stapje gaan of zijn er ook mensen die meteen voor het ultieme en bijna onbereikbare gaan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 30 mei 2008 om 22:24
quote:nachtvlinder29 schreef op 30 mei 2008 @ 22:19:
Roland, omdat je zo jaloers deed
Wat moet ik tegen jou zeggen om je te doen smelten?
Huh? Jaloers? Ik trok alleen de kraan in mijn waterhoofd even open
Maar zag het gewoon voor me: "alles wat je zegt is dan al goed" Ja, da's vragen om moeilijkheden natuurlijk, dat moet je noooooooit zeggen tegen een vrouw
Okee, back on topic dan maar weer?
Roland, omdat je zo jaloers deed
Wat moet ik tegen jou zeggen om je te doen smelten?
Huh? Jaloers? Ik trok alleen de kraan in mijn waterhoofd even open
Maar zag het gewoon voor me: "alles wat je zegt is dan al goed" Ja, da's vragen om moeilijkheden natuurlijk, dat moet je noooooooit zeggen tegen een vrouw
Okee, back on topic dan maar weer?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 30 mei 2008 om 22:34
quote:nachtvlinder29 schreef op 30 mei 2008 @ 22:26:
Wat zou ik tegen je moeten zeggen om je te doen smelten Roland?
Het is niet alleen wat je zegt, maar hoe....
Wie gaat er dit weekend nog op visite bij de schoonouders?
(vraag aangeleverd door de Algemene Topic Karakterbewaking...)
Wat zou ik tegen je moeten zeggen om je te doen smelten Roland?
Het is niet alleen wat je zegt, maar hoe....
Wie gaat er dit weekend nog op visite bij de schoonouders?
(vraag aangeleverd door de Algemene Topic Karakterbewaking...)
vrijdag 30 mei 2008 om 22:56
Beetje watterig misschien, maar een dekentje: dat liever. Ik wil met bijvoorbeeld 69'en graag jeuk krijgen op de goeie manier en niet van een nest mieren
Wel eens een sloot ingelopen bij je zoektocht naar een lekker plekje in het donkere bos?
Wel eens een sloot ingelopen bij je zoektocht naar een lekker plekje in het donkere bos?
vrijdag 30 mei 2008 om 23:07
Strand, absoluut. Bij het laatste licht van de ondergaande zon, alle toeristen al lang en breed vertrokken en het zand nog lekker warm van de hele dag zonnewarmte....
Duitsers die Frans spraken, het moet niet gekker worden. Heb je ze ook een lesje French Kisses gegeven?
Duitsers die Frans spraken, het moet niet gekker worden. Heb je ze ook een lesje French Kisses gegeven?
vrijdag 30 mei 2008 om 23:30
Ik was vroeger altijd al kandidaat voor de bijlessen, dusseh....
(verhip, was jij dat dan in dat naastgelegen pannetje. Ik hoorde de hele tijd niets anders dan 'O la la!' Typisch Frans, dacht ik nog)
Doe je alles dan het liefst op zijn Frans?
(verhip, was jij dat dan in dat naastgelegen pannetje. Ik hoorde de hele tijd niets anders dan 'O la la!' Typisch Frans, dacht ik nog)
Doe je alles dan het liefst op zijn Frans?
vrijdag 30 mei 2008 om 23:36