Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag!

Hier een zeeeer relaxte moeder. Ene kind met vader een weekendje op kamp, ander kind onmogelijk vroeg de deur uit voor voetbaltoernooi en mama de hele morgen voor zichzelf. Nee, ik ben het bed niet meer ingegaan, was toch wakker. Heb krantje gelezen, tijdschrift gelezen, gesport (10 minuten ) en nog wat boodschapjes gedaan (ananas bij Lidl voor 1 euro!! gelijk 3 aangeschaft!)

Madootje, wát vervelend. Geen tip van deze kant ook. Jammer he? Al geprobeerd met lampje-op-tijdschakelaar? Als deze aangaat, mag hij eruit? Heb ik goede verhalen over gehoord, maar met mijn kroost had ik nooit de ilussie dat dát zou werken. Wakker worden betekent eruit gaan. Klaar. (en daarin is nog niet veel veranderd, het is alleen niet meer zo heel erg vroeg)

voor Leentje en een voor de zere knie (nee, niet óp de zere knie, dat doet Pompel maar )

Ik zou nu op moetn gaan ruimen. Vanmiddag komt een vriendje van LE en die blijft slapen. Kan gezellig zijn, hoop ik maar

toedels

Later is nu
quote:bentetje73 schreef op 31 mei 2008 @ 10:00:

hè bah mado!Sterkte daarmee!

jemig pim, je doet ook wel rare dingen, ten eerste al springen met een kind op je arm en dan ook nog òver een sloot èn op hakken!!! Hopelijk knapt je knie gauw op! Doen we het volgende week?

Wat mij betreft wel!

Wij hebben er een poesje bij!! En ze heet: Monster. (Creatie van Lotje)
leuke naam!!! Hoe laat zal ik komen? Ben dus zonder bentos maar met de bentini`s.
Leuk, Pim, een klein monstertje..

Maar ja, nu heb ik geen excuus meer om Malley niet te laten sterilliseren. Arm poezebeest...
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 31 mei 2008 @ 17:41:

Leuk, Pim, een klein monstertje..

Maar ja, nu heb ik geen excuus meer om Malley niet te laten sterilliseren. Arm poezebeest...Oei ja... we hadden weer eens geen geduld... En ik wilde gelijk zeggen: maar we willen ook nog wel een rooie.. maar wellicht laten we Monster zelfs eens nesten.
quote:bentetje73 schreef op 31 mei 2008 @ 17:23:

leuke naam!!! Hoe laat zal ik komen? Ben dus zonder bentos maar met de bentini`s.

Pompel is ook weg (vertrekt begin van de middag) en ik heb verder geen plannen, dus je mag wat mij betreft van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat komen. Laat wel even weten of ik rekening met jullie moet houden met lunch en/ of avondeten. De Pimpeltjes verheugen zich er op de Bentini's te ontmoeten.

Leentje is ziek...
Klinkt gezellig zo'n monstertje in huis.

Ik heb vanmiddag zowaar even in bed gelegen en het was zalig. Bikkel was zo moe, dat ik maar weer even geprobeerd heb hem in bed te leggen. Hij is eerst gaan spelen en na een half uurtje ofzo was het stil. Vond ik meneer later slapend op de grond. Echt zwaar vertrokken
Och arme Leentje. Niks ergs hoop ik? En liefst weer helemaal over op haar verjaardag.
agossie...geldt vor zieke leentje en slapende bikkel. Iedereen daarna weer fitter? Krijg je hem dan vanavond wel weer naar bed madootje?

Pim, ik kom dan graag in de ochtend want het is toch al gauw 1 uur en 3 kwartier rijden. Ik gok zo rond een uur of 11 maar dat hoor je onderweg wel. Als het niet bezwaarlijk is wil ik ook best de avondmaaltijd bij je nuttigen, als het niet handig is moet je het zeggen. Dan hebben we tenminste een leuke lange dag. Mijn kinders vinden het ook leuk!
Mado, is Bikkel nou je oudste of jongste?

He leuk Pim, een poezebeest erbij. En stoere naam!

Beterschap voor Leentje. Het vooruitbewegen heeft dus toch zijn tol geeist

En jullie raden nooit wat ik in de kast heb staan......

5 paar hakken!!

Ik ben helemaal om, lachen man. Straks ga ik er nog uit zien als een echte vrouw..
Wauw, heb jij vandaag gewoon VIER PAAR schoenen gekocht?!?! Ik zie nu echt groen van jaloezie. Heerlijk lijkt me dat!

Absoluut niet bezwaarlijk Bentetje, lijkt me superleuk als jullie blijven eten!

Hihi, ik dacht ook al dat het van het voortbewegen kwam.. ze heeft het dan ook niet meer gedaan vandaag. Het is niets ernstig, gewoon koortsig, snotterig en hangerig. Maar wel errug sielug, is vreselijk moe, maar heeft moeite met in slaap vallen, zelfs aan de borst bevalt haar nu niet.

Monster is echt leuk! Speelt de hele dag, vindt alle kinderen leuk en zij en Pimpel hebben even naar elkaar staan blazen, maar stonden vanavond wel zij aan zij te eten. Monster is nu in een hoekje compleet ingestort, maar ziet erg tevreden uit, ze is erg schattig.

Schattig die slapende Bikkel!
Wahhh, ik moest echt even nadenken voordat ik me realiseerde dat e niet naar je nieuwe kat had staan blazen vandaag, lekker snugger.

Schoenen en jurkjes heeft een mens, ok; en vrouw, nooit genoeg. Ik fietste vandaag door A'dam, ging nog net niet kwijlen. Ik ben niet zo'n shopper, maar ik wil het gewoon wel allemaal hébben. Dat het moeiteloos past en geweldig staat en dat ik nog meer dan nu het luxeprobleem heb van welk jurkje ik dan nou weer eens aan zal trekken, en dat ze allemaal perfecte snit en leuk origineel en prachtig van kwaliteit zijn, met overal bijpassend schoeisel bij. Natuurlijk. Maar dat is financieel enigszins utopisch, en bovendien moet ik echt niet zeiken, want heb best wat hangen.

(c/p)

Ik was dus zoefzoef in A'dam vandaag: afscheidspicknick van vriendin, die al over exact een maand gaat emigreren. Wist dat ze ging natuurlijk, maar had me niet gerealiseerd dat het zo snel al is. Beetje trillerig van. Maar goed, was dus aan de picknick, Zoon mee, op terugweg naar CS fietsten we over Rokin net toen Zoon iets zei over 'onze Koningin' en dat ze bijna doodging. Daar vroeg ik wat nadere uitleg over (wat weet mijn eigen kleine royalty watcher wat ik niet weet?), en toen zei hij: "Dat was laatst op de televisie, met de koningin, en toen gingen ze bloemenkransen neerleggen en toen moesten we allemaal 2 minuten stil zijn, zei papa". Aha! En toen fietsen we net over de Dam, dus kon ik met het monument onder handbereik de dodenherdenking vertalen naar 5-6jarige niveau, en en passant het misverstand ontzenuwen dat ze dat alvast deden om Beatrix een zetje richting het Eeuwige te geven. Maar sjonge, moet je net Zoon hebben. "Maar waaróm hadden ze dan zo'n ruzie dat ze allemaal oorlog gingen maken? Maar denken we dan aan de Goeden die doodgingen? Maar waaróm denken we dan ook aan de Slechten? En gingen er meer Slechten dood dan Goeden? Maar waaróm was dat dan ook erg? En hoe doen we dan dat dat nooit meer gebeurt? En is het dan nu nergens meer oorlog? Waarom dan, als we dat dan nooit meer willen?" Pfoe. Kon ik mijn kindjes maar vertellen dat de wereld alleen maar leuk en mooi was en als het dat nu per ongeluk even niet is, dat toch wel spoedig het geval gaat zijn.

Hoe vertellen jullie dat soort dingen aan je kinderen? Ik weet van Zoon dat hij alles onthoudt en erover doordenkt, dus ik probeer het echt beperkt te houden. Tegelijkertijd wil ik niet net doen alsof de hele wereld alleen koek&ei, melk&honing is. Hoe ver ga je? Wat vertel je, en hoe doe je dat?
Hemel Lil, die straatvraag sla ik even over!

Vandaag een lange dag in de sporthal. Mootjes (en inmiddels ook Jootjes) jaarlijke capoeira-evenement is dit weekend. Mootje heeft de hele dag goed meegedaan ondanks enorme avondvierdaagsemoeheid en slaaptekort. Hij mocht als enige beginner meedoen met het clubkampioenschap en is van de groep 'niet-zo-ver-gevordeden' (kinderen die 1,5-3 jaar les hebben) zelfs tweede geworden! Hij was megatrots op zichzelf, maar baalde wel dat hij niet had gewonnen. Wij ook trots natuurlijk.

Jootje deed op zijn eigenwijze kleutermanier ook aardig mee. Hij steelt elke keer de show daar, erg komisch om te zien. Vietje heeft de hele dag dapper in de sporthal rondgebanjerd. Beetje kijken, beetje spelen, beetje snoepen...

Pim, gefeliciteerd met Monster.

Vrienden van ons hebben gisteravond een tweeling gekregen; twee jongetjes. Ze moeten nog eventjes blijven want één van de twee is niet geheel ongeschonden uit de strijd met de vacuumpomp gekomen. Voor zover bekend niks ernstigs, maar wel even opknappen en aansterken voor ze naar huis gaan.

Ik heb weinig jurkjes en moet eerlijk zeggen dat ik gezien de staat van mijn buik ook maar weinig jurkjes mooi vind staan. De zwangerschappen hebben echt vreselijke dingen gedaan met mijn buik/huid en dat gewichtsgejojo werkt ook niet mee... Bovendien weet ik niet zo goed welke modellen wel leuk zouden staan. Rokjes heb ik wel.
Oeh moeilijk he, Lil, dat soort gesprekken. Loentje is ook kampioen dóórvragen... ik heb wel eens geprobeerd af te kappen met "dat is wel erg ingewikkeld" of "Dat vertel ik een ander keertje" maar dan krijg ik: "Probeer het maar gewoon mama, misschien snap ik het wel? En als je het niet probeert uit te leggen weet je zeker dat ik het niet snap" \\:-)// Wijsneus. Ik antwoordt altijd zo eerlijk mogelijk, ook op akelige vragen, waar akelige antwoorden op moeten volgen, zoals oorlogen (en ook hier 4 mei uitgebreid aan bod geweest) maar probeer het wel "ver-van-ons-bed" te houden. En ik benadruk heel erg de domheid en zinloosheid.

Ook ik ben dol op jurkjes (en bijpassende schoenen) maar vind het ook moeilijk met buik. Heb er nu een aantal waarin ik mezelf 's ochtends prima naar voren vind komen, maar eind van de dag, als alles uitzakt kan ik me ineens in zo'n zelfde jurkje heel erg ellendig voelen. Tja..

En vergeten...

VANDAAG IS ONZE LIL "ECHT" JARIG!!!! Hierpedepiep hoeraaaaa, mop!

Heb je het nog leuk gevierd?

.
ik ben ook niet van de jurken meave, heb ik voor de bruiloft vorig jaar een gekocht die ik wel mooi vond staan, maar die doe ik eigenlijk nooit aan. Toch wel erg feestelijk voor een gewone dag ofzo.

Gefeliciteerd meave, met vrienden!

Jemig lil (was het niet zaterdag vandaag? GEFELICITEERD!). Hmmm, GG is ook een denker en vergeet nooit iets. Ik vertel wel over oorlogen , maar niet met naam en toenaam. Inderdaad over hele erge ruzie en hele erge dingen die gebeurd zijn. Hij weet wel van oorlog, want vorig jaar zat ik hij in de klas met Afghaans jongetje wiens ouders aan het strijden waren om verbijfs vergunning te krijgen. Iets weet hij dus wel, maar gelukkig nog heel kinderlijk. Blijft lastig dat soort dingen. GG vraagt niet zoveel als jouw zoon.
hé jij dacht er ook aan!
Google 'ns op jurkjes van King Louie of Bettie Page, Meave. Heleboel ontzettend leuke overslagjurkjes die heel goed staan als je geen maat 36 hebt.

Die capoeira dingen klinken erg leuk steeds.. doe jij zelf daar ook nog wat aan? Ja toch?

Ik beantwoord hun vragen, Lil, zoals jij dus doet en daar laat ik het bij. Idd, geen melk&honing-wereld maar meer uitleg komt vanzelf als ze ernaar vragen, nu nog fijn kind zijn. Slimme Zoon van je. Hylarisch ook, die Eeuwige Jachtvelden voor over onze Queen.
Klinkt, toch elke keer leuk, Meave, dat capoeira.

Lil, lastige vraag. Mijn kinderen zijn niet zo heel erg nieuwsgierig aangelegd, maar als ze wat vragen, dan leg ik alles op hun niveau, zo volledig mogelijk uit.

Ze denken er dan wel over na, maar gaan er niet mee aan de haal.

hoef er dus niet zo bij na te denken, zoals jij bij jouw zoon.

Trouwens.....Happy birthday!!

Pim, ik heb van de week de cd gekocht

Is alleen jammergenoeg alweer ingepikt door Zorro, voor in de auto.

En wat betreft schoenen, ik had gewoon mazzel, want had voor nog geen zestig euro, 5 paar schoenen, waaronder dus vier paar voor mij en een paar nikes voor Zootje. Was zo'n aktie van 2e paar gratis.

Op sommige schoenen zat ook nog een 50% kortingsticker, dus dat was helemaal mooi.

Dus ongeveer 12 euro per paar, vond ik wel te doen

Maar ze zijn allemaal wel heel erg leuk. Een paar bruine, een paar witte, en twee paar zwarte.
Hi Bent, Hi Pimp! (bedenk er een vette glimlach bij, smilies staan uit.)

Nu weer verder voor jullie Baas.
King Louie past volgens mij niet Bam, had ik al eens naar gekeken, maar die gaan helaas niet zo groot.

Nee, ik ben na drie lessen al gestopt wegens uit elkaar vallend bekken. Ik vond het heel jammer, maar het deed zo zeer dat ik er niet van kon slapen. Mijn bekken is net als buik denk ik permanent beschadigd. En bedankt jongens.
Oh, Bettie Page ken ik niet. ga even googlen.
Bettie is duur!
Geweldig is ie he Ely?

Heb sinds kort ook een jurkje van King Louis (die kreeg ik van een vriendin, zo lief!) die had ik vorige week aan bij onze minimeet Ely & Meave. Maar dat is er dus zo een waar ik me 's ochtends goed in voel en 's avonds uitgezakt en vadsig.

Ah, Bam ik ben ook al bezig voor Baas. En ik heb geen fuck zin. Al de hele week niet en nu is de druk écht heel erg hoog en ik moet nog écht heel erg veel.
hi bam! Tis niet mijn baas hoor.....zover gaan we nog net niet.
het is toch wel wat met die baas, iedereen zit ineens op zaterdag avond te werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven