doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja best wel, met een hele lieve goeiemorgen :-)

Tijd voor koffie onderhand?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Tis altijd tijd voor koffie!

Wat is voor jou ultieme verwennerij?
Mij morgenvroeg zachtjes wakker maken op mijn veranda aan de Zuidfranse kust....

dagdroom je veel of ben je juist erg nuchter?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik ben heel nuchter maar kan ook aardig wegdromen!

Recht voor z'n raap zeggen wat je vindt of in bedekte termen?
Met het eerste lok je wel sneller een confrontatie uit, hangt van de situatie af....

Koekje bij de koffie dan maar?
Ja, mag wel een koekje plus.....

Ik hoorde vanmorgen iemand op de radio zeggen dat zweet ook heeeeel aantrekkelijk kan ruiken. Als ik zweet ruik, vind ik dat echt nooit lekker ruiken!

Wat vind jij daarvan?
Vers zweet tijdens een vrijpartij is niks mis mee en niet te voorkomen. Oud zweet, dat is goor!

't is hier wel zonnetjesgeilweer, wie gaat mee naar het strand?
Zou wel willen, maar is hier echt niet zo zonnetjesgeilweer.. zo jammer..

Andere luchtjes (behalve vers zweet) waar je zomaar opgewonden van kan raken?
Sommige parfums (niet te zwaar) hebben dat effect wel op me, iemand die langsloopt en wat naar kokosolie ruikt is ook wel lekker. De geur dan in elk geval :-)

Je hebt een lekker ding meegenomen naar huis na een avond stappen, echter eenmaal uit de kleren lijkt het erop dat hij of zij al een dagje of 2 geen douche van binnen heeft bekeken. Ben je er meteen klaar mee of stuif je gezellig samen onder de douche?
Neem lekker ding niet voor niets mee.. Dan maar fijn onder de douche duiken! (maar als lekker ding echt heel vies zou zijn, denk ik niet dat ik 'm meegenomen zou hebben..)

Wat is voor jou de ultieme afknapper?
Iemand die gauw klaagt en moppert

(schiet me als eerste te binnen...)

Je leert iemand kennen die eigenlijk helemaal niet jouw type is, maar toch vind je hem/haar steeds leuker. Wat is daar voor jou voor nodig?
Humor, levenslust, intelligentie, zelfvertrouwen, passie en volledige adoratie van mij (om maar een dwarsstraat te noemen) !

In een dronken bui heb je sex gehad met je beste vriend/vriendin en nog wat mensen. Hoe ga je daarna met elkaar om?
Wat er nodig is om iemand leuk te vinden die eigenlijk mijn type niet is? Tja, m'n laatste vriendje was qua uiterlijk niet mijn type, maar uiteindelijk klikte het geweldig (weet het... beetje vaag), konden we enorm lachen, praten. Voordat ik het doorhad vond ik 'm opeens echt een geweldig lekker ding! Dus ik zou zeggen humor en een klik.

Weleens onzeker over jezelf?
@LC: nog niet meegemaakt, lijkt me lastig. Maar als je merkt dat er iemand moeite mee heeft, praten.

@ Nyam: nee, al vrij lang niet meer, gelukkig

Vind je een eis van volledige adoratie (als in op voetstuk plaatsen) niet wat hoog?
Ben nooit dronken (erg braaf ), maar als we echt goed bevriend zouden zijn, zou er geen probleem moeten zijn..

Had nog vraag staan
@Roland, toch fijn.. nu ben ik telkens degene die te laat is...

Ja, vind ik hoge eis, maar duik ook weer niet zomaar met iedereen het bed in...

Moet je echt iets voor iemand voelen om er mee te seksen of is alleen lust ook voldoende?
Nee, ik moet zeker iets voor haar voelen, anders heb ik de volgende dag een kater die lang zal duren

Ben je zelf de volgende ochtend wel eens geschrokken van wie er naast je lag te snurken?
Nee, gelukkig niet! Ben best kritisch, dat helpt..

Wanneer schrik je van iemand?
Als ze een beetje te direct is en ik haar nog nauwelijks of helemaal niet ken

Zou je graag wat makkelijker zijn of ben je hier best blij mee?
Ben best tevreden, al zou het voor m'n seksleven wellicht wat fijner zijn als ik wat makkelijker zou zijn..

wat is belangrijker? uiterlijk of innerlijk? of is het meer 50/50?
Meer 50/50. Als ik iemand er leuk uit vind zien moet het grootste deel van de interesse nog opgewekt worden, en dat zit toch echt tussen de oren. Dus een vreselijk lekker ding met het karakter van een humeurige bouvier? Nee dank je, ook niet voor 1 keer.

Heb je per definitie een leuker of beter sexleven als je makkelijk bent of alleen maar meer variatie?
Nee, niet per definitie. Maar in mijn geval zou de kwantiteit verbeteren..

Liever kwaliteit of kwantiteit?
Kwaliteit, daar loop je nog dagenlang van te fluiten

Wel eens een dusdanig slechte minnaar gehad dat je 'm het liefst meteen weer de deur uit zou hebben gezet?
Ja, dat ik echt dacht: ben je nou nog niet klaar? Dat bleef dus ook bij een ONS - misschien ben ik daardoor wel zo kritisch geworden..

Wat maakt een slechte minnaar tot een slechte minnaar?
Dat-ie alleen met zichzelf bezig is en dan ook nog op een niet al te gevarieerde manier.

Wat maakte jouw beste minnaar zo bijzonder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven