doorgeefvraag
zaterdag 31 mei 2008 om 16:08
zaterdag 31 mei 2008 om 16:12
Mijn beste minnares tot nu toe? Dat was een goeie vriendin waar ik alles van wist en zij van mij. Zeer open naar elkaar toe. Verder was ze behoorlijk ervaren - en een lekker ding ook nog - dus leidde dat tot echt een knalfuif in bed.
Is het zeldzaam voor een vrouw om een orgasme te hebben tijdens de eerste keer met een nieuwe lover?
Is het zeldzaam voor een vrouw om een orgasme te hebben tijdens de eerste keer met een nieuwe lover?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 31 mei 2008 om 16:21
zaterdag 31 mei 2008 om 16:32
Voor mezelf maakt het me niet uit, dus ben dan nog steeds tevreden. Maar kan er wel erg van genieten als ik bij haar het lichaam zie krommen van extase, dus.... dat liever wel, gewoon kwestie van gunnen denk ik? Dan gaat het vanzelf.
Kom je uiteindelijk moeilijk klaar of best wel makkelijk?
Kom je uiteindelijk moeilijk klaar of best wel makkelijk?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 31 mei 2008 om 17:10
zaterdag 31 mei 2008 om 17:15
Nee slimlief, dat lijkt me niks. Het moet wel leuk blijven
@nyam: misschien wel, misschien niet. Je moet niet aan de wedstrijd beginnen met het doel 6 keer te scoren, maar als je er aan het eind toch zoveel hebt gemaakt, dan is dat mooi meegenomen
Is het mogelijk met een truukje het (teveel) denken tijdens de sex te stoppen?
@nyam: misschien wel, misschien niet. Je moet niet aan de wedstrijd beginnen met het doel 6 keer te scoren, maar als je er aan het eind toch zoveel hebt gemaakt, dan is dat mooi meegenomen
Is het mogelijk met een truukje het (teveel) denken tijdens de sex te stoppen?
zaterdag 31 mei 2008 om 18:26
Het enige truukje dat ik kan verzinnen is gewoon geil worden, er aan toe geven. Maar of dat een truukje is...?
Ik heb het ook weleens als ik veel aan mijn hoofd heb... meestal duurt het dan wat langer. Maar ook zonder orgasme kan seks heel lekker zijn.
Oké toegegeven, wij hier (althans dat neem ik dan maar aan) denken veel aan seks...
Maar als je bv. op straat loopt en je zien een leuke man/vrouw, denk je dan gelijk aan seks en wat denk je dan?
Ik heb het ook weleens als ik veel aan mijn hoofd heb... meestal duurt het dan wat langer. Maar ook zonder orgasme kan seks heel lekker zijn.
Oké toegegeven, wij hier (althans dat neem ik dan maar aan) denken veel aan seks...
Maar als je bv. op straat loopt en je zien een leuke man/vrouw, denk je dan gelijk aan seks en wat denk je dan?
zaterdag 31 mei 2008 om 18:39
Een goed truukje waardoor je beter kunt ontspannen is naar je buik toe te ademen. Voordeel is dat je orgasme ook langer en intenser is..
Ja, soms ben ik zo vaak met seks bezig dat ik op straat,in de sportschool bv een leuke man zie en er bij fantaseer hoe het zou zijn om seks met hem te hebben. Of als ik in de file sta en ik zie al die 'saaie' mannen in hun auto kan ik me ook niet voorstellen dat zij op dat moment niet aan seks denken.
Flirt je wel eens in de file?
Ja, soms ben ik zo vaak met seks bezig dat ik op straat,in de sportschool bv een leuke man zie en er bij fantaseer hoe het zou zijn om seks met hem te hebben. Of als ik in de file sta en ik zie al die 'saaie' mannen in hun auto kan ik me ook niet voorstellen dat zij op dat moment niet aan seks denken.
Flirt je wel eens in de file?
zaterdag 31 mei 2008 om 18:40
Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Ik vind iemand interessant en ben dan benieuwd wie ze is en waar ze vandaan komt, hoe haar klokje tikt en wat ze te vertellen heeft.
@stew: weinig, wegens geen file
Maar op de fiets gaat het ook prima hoor
Kun je zonder problemen sex hebben met iemand die je net een uurtje of twee daarvoor hebt ontmoet?
@stew: weinig, wegens geen file
Maar op de fiets gaat het ook prima hoor
Kun je zonder problemen sex hebben met iemand die je net een uurtje of twee daarvoor hebt ontmoet?
zaterdag 31 mei 2008 om 18:49
zaterdag 31 mei 2008 om 18:51
Yep, flirt in de auto, maar ook hier, weinig file-veel stadsverkeer, niet echt handig, maar hou net als Roland heeeeeel erg van flirten op de fiets. Hier in de stad is er een straatje waar dat allerheerlijkst kan.
Dus als ik echt niets beters te doen had.........blijft leuk
@ Roland: heb jij vandaag doorgeefvraag-dienst? Krijg het idee dat jij al de hele dag 'dienst draait"
Vraag van Roland blijft staan
Dus als ik echt niets beters te doen had.........blijft leuk
@ Roland: heb jij vandaag doorgeefvraag-dienst? Krijg het idee dat jij al de hele dag 'dienst draait"
Vraag van Roland blijft staan
zaterdag 31 mei 2008 om 18:55
quote:Libby28 schreef op 31 mei 2008 @ 18:51:
Gelukkig mocht ik vandaag toch nog wel een paar keer naar buiten van de baas Buiten dat betaalt het allerbelabberdst.
Maar misschien moet ik de PC maar eens wat vaker uit laten, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.... vanaf nu
Gelukkig mocht ik vandaag toch nog wel een paar keer naar buiten van de baas Buiten dat betaalt het allerbelabberdst.
Maar misschien moet ik de PC maar eens wat vaker uit laten, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.... vanaf nu
zaterdag 31 mei 2008 om 19:20
zaterdag 31 mei 2008 om 21:20