doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Absoluut m'n gevoel voor hem. (en het feit dat hij precies wist hoe hij me moest laten komen, we zowel lekker lome seks als heerlijke vluggertjes konden hebben, z'n geweldige lichaam en meer van dat soort dingen)

Ben benieuwd naar hoe dat voor jou is.
Mijn beste minnares tot nu toe? Dat was een goeie vriendin waar ik alles van wist en zij van mij. Zeer open naar elkaar toe. Verder was ze behoorlijk ervaren - en een lekker ding ook nog - dus leidde dat tot echt een knalfuif in bed.

Is het zeldzaam voor een vrouw om een orgasme te hebben tijdens de eerste keer met een nieuwe lover?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Geen idee, maar voor mij wel.

Hoe kom je het snelst tot een orgasme?
Neukenderwijs toch wel. Maar als het een uurtje duurt voor ik kan komen, wel zo leuk eigenlijk

Wat is je maximum aantal orgasmes wat je ooit in 1 'beurt' hebt behaald?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Twee, ben geloof ik niet zo van de meervoudige orgasmes..

Is seks ook bevredigend als jij of je partner geen orgasme krijgt?
Voor mezelf maakt het me niet uit, dus ben dan nog steeds tevreden. Maar kan er wel erg van genieten als ik bij haar het lichaam zie krommen van extase, dus.... dat liever wel, gewoon kwestie van gunnen denk ik? Dan gaat het vanzelf.

Kom je uiteindelijk moeilijk klaar of best wel makkelijk?
Moeilijk, maar steeds makkelijker.

Wat vind je het allerlekkerste aan seks?
De intimiteit, de passie (qua gevoel) en dan de passie qua het puur fysieke

Moeilijk klaarkomen: zou de oorzaak daarvan lichamelijk of geestelijk zijn?
Bij mij geestelijk (iets met teveel denken, denk ik :-)), maar dat zal voor iedereen anders zijn denk ik zo...

Wordt er teveel waarde gehecht aan het hebben van een orgasme?
@Roland: vaak geestelijk (alleen bij de ouder wordende ook lichamelijk)

Er wordt soms wat teveel waarde gehecht aan.... ja..

Een partner die alleen maar gericht is op klaarkomen.. vrijt dat een beetje?

(Gaat weer naar zijn partner die daar niet zo op gericht is.. tot de volgende keer)
Nee slimlief, dat lijkt me niks. Het moet wel leuk blijven

@nyam: misschien wel, misschien niet. Je moet niet aan de wedstrijd beginnen met het doel 6 keer te scoren, maar als je er aan het eind toch zoveel hebt gemaakt, dan is dat mooi meegenomen

Is het mogelijk met een truukje het (teveel) denken tijdens de sex te stoppen?
Laat het me maar weten als je zo'n truukje hebt gevonden!

liet daarmee de vraag staan en ging gauw nog even boodschappen doen..
Het enige truukje dat ik kan verzinnen is gewoon geil worden, er aan toe geven. Maar of dat een truukje is...?

Ik heb het ook weleens als ik veel aan mijn hoofd heb... meestal duurt het dan wat langer. Maar ook zonder orgasme kan seks heel lekker zijn.

Oké toegegeven, wij hier (althans dat neem ik dan maar aan) denken veel aan seks...

Maar als je bv. op straat loopt en je zien een leuke man/vrouw, denk je dan gelijk aan seks en wat denk je dan?
Een goed truukje waardoor je beter kunt ontspannen is naar je buik toe te ademen. Voordeel is dat je orgasme ook langer en intenser is..

Ja, soms ben ik zo vaak met seks bezig dat ik op straat,in de sportschool bv een leuke man zie en er bij fantaseer hoe het zou zijn om seks met hem te hebben. Of als ik in de file sta en ik zie al die 'saaie' mannen in hun auto kan ik me ook niet voorstellen dat zij op dat moment niet aan seks denken.

Flirt je wel eens in de file?
Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Ik vind iemand interessant en ben dan benieuwd wie ze is en waar ze vandaan komt, hoe haar klokje tikt en wat ze te vertellen heeft.

@stew: weinig, wegens geen file :-)

Maar op de fiets gaat het ook prima hoor

Kun je zonder problemen sex hebben met iemand die je net een uurtje of twee daarvoor hebt ontmoet?
Haha, Roland,was ik je weer voor.

Ik heb dat 1 keer gehad, na twee uur al seks. Dat was met mijn sv.

Mijn vraag staat nog.
Sta regelmatig in de file, maar leuke mannen om mee te flirten.. toch een beetje zeldzaam (of zou ik nou echt te kritisch zijn?) Desondanks weleens geflirt in file ja!

Flirt in file weleens uitgelopen op meer?
Nee, dat nou weer niet. Blikschade misschien, maar verder

Over fluitende bouwvakkers wordt vaak wel wat laatdunkend gesproken, maar wat zijn dan wel leuke op- een aanmerkingen onderweg?
Yep, flirt in de auto, maar ook hier, weinig file-veel stadsverkeer, niet echt handig, maar hou net als Roland heeeeeel erg van flirten op de fiets. Hier in de stad is er een straatje waar dat allerheerlijkst kan.

Dus als ik echt niets beters te doen had.........blijft leuk

@ Roland: heb jij vandaag doorgeefvraag-dienst? Krijg het idee dat jij al de hele dag 'dienst draait"

Vraag van Roland blijft staan
Te laat, oeps
quote:Libby28 schreef op 31 mei 2008 @ 18:51:

@ Roland: heb jij vandaag doorgeefvraag-dienst? Krijg het idee dat jij al de hele dag 'dienst draait"

Gelukkig mocht ik vandaag toch nog wel een paar keer naar buiten van de baas Buiten dat betaalt het allerbelabberdst.

Maar misschien moet ik de PC maar eens wat vaker uit laten, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.... vanaf nu :-)
Zal ik dan maar effe een vraag ertegen aan gooien, nu R. zijn dienst er blijkbaar opzit..... toch eens kijken hoelang hij dit vollhoudt.....

Duidelijk flirtende vrouwen, intimideeren of 'best wel lef'?

Vraag is trouwens voor m/v .....maak het nog leuker.
Best wel lef. Misschien moet ik ook maar eens gaan oefenen voor dat trio wat ik ooit nog wil.

Heeft er wel eens een vrouw met je geflirt,en voor de mannen een man?
Ja en niet alleen geflirt

@roland Fluitende bouwvakkers zijn zo erg nog niet hoor, stiekem vinden we dat toch allemaal wel leuk

Wat zijn je goede voornemens voor deze zomer?
Weet niet of je ze in mijn geval "goede" voornemens kunt noemen, maar lekkere voornemens dan .

In ieder geval toegeven aan mijn lente/zomerkriebels!

Je leeft maar 1x zie ik hierboven staan, dus wat wil je graag nog een keertje doen in dit leven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven