doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zal mijn trio-wens er nog maar niet zo vroeg op de zondag ingooien......uuuhm ,ik zou graag in het buitenland willen wonen.

In welk land zou jij willen wonen of ben je tevreden in Nederland?
Spanje of Zuid Frankrijk, niet te ver weg , strand, zee, zonnetje, mmmmm

Welke vraag heb je altijd al aan je minnaar willen stellen maar nog nooit gedurfd?
Aan mijn vriend, niet aan mijn minnaar. Hoe hij nu eigenlijk mijn lichaam echt ziet, aangezien ik wat overgewicht heb. Ik wil het niet vragen omdat ik het antwoord niet wil weten, hou liever de illusie in stand (en hij zou nooit een voor mij kwetsend antwoord geven, dus het heeft ook geen zin om het te vragen).

Hoe zie jij seks? Als iets wat je alleen met je vaste partner doet? Als iets onschuldigs waar je plezier aan kunt beleven, ook al ken je de ander niet (goed), als een uiting van liefde, ...? (fill in the blancs)
Seks is voor mij een uiting geven aan zowel lichamelijke als geestelijke aantrekkingskracht.

Kun jij seks hebben met een alleen maar "lekker ding", gewoon om de seks?
Nee. Ik moet absoluut een geestelijke klik hebben met iemand, anders is sex geen optie.

Wat kan je partner doen waardoor je onmiddelijk opgewonden raakt?
Dan zou er alleen maar lichamelijke aantrekkingskracht zijn en geen geestelijke en zou het niet doorgaan.

Kan je sex hebben met iemand waarmee je een enorme klik hebt, maar die qua uiterlijk niet echt je tiep is?
Ja, kan zeker. Maar dan moet het niet een type zijn wat me totaal tegen staat (bv. geitenwollensok of aso ).

Wat voor type heb je wel eens gehad, waarvan je nooit gedacht had dat je daar op zou kunnen vallen?
@joeysmiles, een zoen in m'n nek doet het al snel goed (zoenen sowieso), maar het kan ook een bepaalde blik zijn of als hij tegen me zegt dat hij zin in me heeft..

@boogschutter, ja dat kan, maar er moet wel iets van aantrekkingskracht bij zitten. Met iemand die ik er uiterlijk echt niet lekker uit vind zien zal het niet tot seks komen.

Hoe ziet een lekker ding er voor jou uit?
Een lekker ding is niet per definitie een fotomodel... Ik val op vrouwelijke vrouwen met een bepaalde zelfstandigheid.

Hoe is een lekker ding gekleed?
Goed zittende spijkerbroek, mooi donker shirt (overhemd mag ook).

Is een lekker ding lekkerder als hij/zij "hard to get" is of juist als hij/zij erg toegankelijk is?
Hard to get is niet aan mij besteed maar hij moet ook niet desperate zijn. Hij mag gerust laten merken dat hij wil.

Hoe zelfstandig is nog wel aantrekkelijk en vanaf wanneer wordt het niet leuk meer?
Zelfstandig in de zin dat de vrouw niet per definitie volgzaam is en een duidelijke eigen mening heeft...een vrouw van deze tijd dus.

Mag een man zijn vrouw/vriendin nog wel behandelen als prinses?
Ja denk ik wel. de kunst is alleen om dat subtiel te doen, overdreven werkt bij mij averechts ...

vraag omkeren ... vindt een man het nog leuk om als prins

behandeld te worden ??...
Welnee joh....

Vandaag al sliploos geweest?
nadat ik me heb aangekleed niet meer....

wel eens sliploos de deur uit?
Wel eens gedaan, maar eigenlijk wel alweer lang geleden.

Wat is er in de afgelopen 10 jaar vooral in je seksleven veranderd?
o zo traag....
vooral de intensiteit van de seks is veranderd (maar ook de partner, de technieken, de frequentie,....)

Wat wil je dat de komende 10 jaar niet verandert in je seksleven?
Mijn zin in seks!

Wat zou je bij je sekspartner anders willen zien?
Dat hij wat meer afwisseling zou willen, wat meer ontdekken...

Wat is er juist heel fijn aan je sekspartner?
hahah heel cliche..maar ik mag niet klagen, eigenlijk is alles wel heel fijn aan mijn sekspartner! Wat wel heel fijn is is dat hij altijd zorgt dat hij mij verwend...

(het kan ook anders...;))

Wat kan bij jou absoluut niet op seksgebied?
Alleen maar denken aan eigen genot....

Billen of borsten?
Borsten

Heb je wel eens aan een orgie meegedaan?
samen met ander stel, dus 4 mensen in een ruimte/bed is tot nu toe het max.

je partner zien vrijen en genieten met een ander.....opwindend??
Eh, toen ik hem net zag liggen sliep ie nog als een roos... Ik kan me niet voorstellen dat ie het ooit zou doen, maar geloof dat ik het misschien heel stiekem wel opwindend zou vinden om te zien!

Goeiemorgen allemaal trouwens...

Nog leuke dingen op de planning deze week?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven