doorgeefvraag
zondag 1 juni 2008 om 11:28
Aan mijn vriend, niet aan mijn minnaar. Hoe hij nu eigenlijk mijn lichaam echt ziet, aangezien ik wat overgewicht heb. Ik wil het niet vragen omdat ik het antwoord niet wil weten, hou liever de illusie in stand (en hij zou nooit een voor mij kwetsend antwoord geven, dus het heeft ook geen zin om het te vragen).
Hoe zie jij seks? Als iets wat je alleen met je vaste partner doet? Als iets onschuldigs waar je plezier aan kunt beleven, ook al ken je de ander niet (goed), als een uiting van liefde, ...? (fill in the blancs)
Hoe zie jij seks? Als iets wat je alleen met je vaste partner doet? Als iets onschuldigs waar je plezier aan kunt beleven, ook al ken je de ander niet (goed), als een uiting van liefde, ...? (fill in the blancs)
zondag 1 juni 2008 om 13:26
@joeysmiles, een zoen in m'n nek doet het al snel goed (zoenen sowieso), maar het kan ook een bepaalde blik zijn of als hij tegen me zegt dat hij zin in me heeft..
@boogschutter, ja dat kan, maar er moet wel iets van aantrekkingskracht bij zitten. Met iemand die ik er uiterlijk echt niet lekker uit vind zien zal het niet tot seks komen.
Hoe ziet een lekker ding er voor jou uit?
@boogschutter, ja dat kan, maar er moet wel iets van aantrekkingskracht bij zitten. Met iemand die ik er uiterlijk echt niet lekker uit vind zien zal het niet tot seks komen.
Hoe ziet een lekker ding er voor jou uit?
maandag 2 juni 2008 om 06:10