doorgeefvraag
zaterdag 31 mei 2008 om 15:00
zaterdag 31 mei 2008 om 15:14
Sommige parfums (niet te zwaar) hebben dat effect wel op me, iemand die langsloopt en wat naar kokosolie ruikt is ook wel lekker. De geur dan in elk geval 
Je hebt een lekker ding meegenomen naar huis na een avond stappen, echter eenmaal uit de kleren lijkt het erop dat hij of zij al een dagje of 2 geen douche van binnen heeft bekeken. Ben je er meteen klaar mee of stuif je gezellig samen onder de douche?
Je hebt een lekker ding meegenomen naar huis na een avond stappen, echter eenmaal uit de kleren lijkt het erop dat hij of zij al een dagje of 2 geen douche van binnen heeft bekeken. Ben je er meteen klaar mee of stuif je gezellig samen onder de douche?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 31 mei 2008 om 15:22
zaterdag 31 mei 2008 om 15:27
Wat er nodig is om iemand leuk te vinden die eigenlijk mijn type niet is? Tja, m'n laatste vriendje was qua uiterlijk niet mijn type, maar uiteindelijk klikte het geweldig (weet het... beetje vaag), konden we enorm lachen, praten. Voordat ik het doorhad vond ik 'm opeens echt een geweldig lekker ding! Dus ik zou zeggen humor en een klik.
Weleens onzeker over jezelf?
Weleens onzeker over jezelf?
zaterdag 31 mei 2008 om 15:29
@LC: nog niet meegemaakt, lijkt me lastig. Maar als je merkt dat er iemand moeite mee heeft, praten.
@ Nyam: nee, al vrij lang niet meer, gelukkig
Vind je een eis van volledige adoratie (als in op voetstuk plaatsen) niet wat hoog?
@ Nyam: nee, al vrij lang niet meer, gelukkig
Vind je een eis van volledige adoratie (als in op voetstuk plaatsen) niet wat hoog?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 31 mei 2008 om 15:36
zaterdag 31 mei 2008 om 15:49
Meer 50/50. Als ik iemand er leuk uit vind zien moet het grootste deel van de interesse nog opgewekt worden, en dat zit toch echt tussen de oren. Dus een vreselijk lekker ding met het karakter van een humeurige bouvier? Nee dank je, ook niet voor 1 keer.
Heb je per definitie een leuker of beter sexleven als je makkelijk bent of alleen maar meer variatie?
Heb je per definitie een leuker of beter sexleven als je makkelijk bent of alleen maar meer variatie?
zaterdag 31 mei 2008 om 15:58